”Bugetul local al anului 2025 va fi unul de austeritate”, a declarat primarul Irina Nistor despre primul buget al Câmpinei pe care îl va realiza. Afirmația a fost făcută în conferința de presă din urmă cu câteva zile, la care au mai participat viceprimarul Livia Lupu și administratorul public Adina Gârbăcică.
Declarația primarului Irina Nistor a fost ceva mai amplă, o puteți urmări integral în înregistrarea video. ”Am venit pe final de an, când banii erau pe sfârșite, am început 2025 fără buget și lucrurile se puteau realiza mai repede, dar nu avem banii necesari. Bugetul local al anului 2025 va fi unul de austeritate. Am participat la o întâlnire zilele trecute cu ministrul Dezvoltării, Cseke Attila, unde ni s-a spus că de la bugetul central să nu ne așteptăm la lucruri mari. Se vor finaliza investițiile începute și doar dacă vor mai fi bani discutăm și de alte proiecte”, a spus Irina Nistor, primarul municipiului Câmpina.
Citește cele mai noi știri locale publicate pe Câmpinatv.ro! Te invităm să devii membru al grupului nostru de Facebook - Câmpinatv și grupului de Whatsapp (0733.388.425).
Fii parte a comunității Câmpinatv.ro!

În jurul orei 20.30, primul tren a trecut cu succes peste noua trecere de pe DN1, de la Movila Vulpii, acolo unde s–a lucrat intens în ultimele zile.

În urmă cu trei zile în zona Țigănești de pe versatul nordic al Munților Bucegi o persoană anunța echipajele Salvamont că este epuizat și suferă de hipotermie.

În cursul dimineții de 26 noiembrie, polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Ploiești, împreună cu procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism - Serviciul Teritorial Ploiești, au pus în aplicare patru mandate de percheziție domiciliară, în județul Prahova și în municipiul București, într-un dosar penal privind săvârșirea infracțiunii de trafic de droguri de risc.

În a doua zi a lucrărilor pe D1, la trecerea de cale ferată de la Movila Vulpii, a continuat să se lucreze, fiind realizate lucrările la structură – cadrul șină–traverse a fost adus la cota corectă, iar stratul de piatră necesar a fost așezat și compactat.