Pentru cine nu știe, Aleea Popasului este o străduță cu o lungime de 190 metri, situată aproape de ieșirea din Câmpina spre Cornu. O străduță care pornește din Bulevardul Carol I și iese în Strada Crișuri. În această vară, Aleea Popasului a fost modernizată.
Licitația pentru Popasului a fost organizată la 'pachet' cu modernizarea unei alte alei, una fără nume, de 53 metri, situată tot în Cartierul Câmpinița, undeva pe lângă fosta casă a pionierilor, adică fostul palat al copiilor. Lucrările pentru aceste două alei au costat 156.000 lei, fără TVA și au constat în introducerea canalizării menajere și reabilitarea completă a carosabilului. Finanțarea a fost asigurată de la bugetul local. Firma constructoare a fost Roni Civil Interoute SRL Băicoi, câștigătoarea licitației organizate de Primăria Câmpina. Lucrările au fost finalizate de curând și urmează recepția finală.
Nu spune nimeni că nu trebuie modernizate și aceste alei, pentru că și cele trei familii care locuiesc pe Aleea Popasului plătesc taxe și impozite în Câmpina și au dreptul să beneficieze de condiții civilizate pe strada lor. Dar același drept îl au și câmpinenii de pe Alexandru Vlahuță sau de pe Dealului, ca să dăm doar două exemple. De Bobâlna, Calea Doftanei sau Voila nici nu mai pomenim.

În noaptea de vineri spre sâmbătă au fost reluate, în condiții controlate, operațiunile tehnice la Barajul Paltinu, ca etapă de continuare a intervențiilor desfășurate anterior.

Este vorba de un eveniment așa cum nu a mai fost până acum, un eveniment care să reunească toții copiii talentați din Câmpina.

În contextul degradării grave apărute pe DN1, la kilometrul 99+100, în zona municipiului Câmpina, președintele Consiliului Județean Prahova, Virgiliu Nanu, a avut o întâlnire cu reprezentanții CNAIR, la discuții fiind invitați și prefectul județului Prahova, subprefecții și șeful ISU Prahova.

Criza apei a trecut, dar autoritățile par mai hotărâte ca oricând să ia toate măsuruile pentru a nu mai trece niciodată printr-o astfel de încercare.