Un cititor CâmpinaTV.ro ne-a transmis pe numărul de whatsapp 0733.388.425 o imagine dezolantă, deznădăjduitoare prin gravitatea mesajului său, o imagine surprinsă pe Strada B.P. Hasdeu, din Câmpina, la fosta trecere la nivel cu calea ferată. Fosta... pentru că nu mai există calea ferată de ani buni.
În ciuda faptului că nu mai există calea ferată în acea zonă, semnalizarea care indica trecerea la nivel de calea ferată a rămas. Și nu numai că a rămas, dar arată oribil! Rugina se bate cu mizeria, care să iasă mai la suprafață, iar bălăriile completează aspectul jalnic. Deși este o zonă destul de intens circulată și mulți oameni cu funcții din Primărie trec zilnic în drumul lor dintre casă și serviciu. pare că nimeni nu are ochi să vadă această imagine tristă. Ce ar trebui să se întâmple ca cineva - dacă nu poate desființa cu totul această semnalizare - măcar să smulgă buruienile, care în curând vor acoperi semnalizarea?!
Vă reamintim că dacă surprindeți imagini care considerați că pot deveni o știre sau prin care doriți să atrageți atenția autorităților asupra unei probleme, ni le puteți transmite pe numărul de whatsapp 0733.388.425.

În jurul orei 20.30, primul tren a trecut cu succes peste noua trecere de pe DN1, de la Movila Vulpii, acolo unde s–a lucrat intens în ultimele zile.

În urmă cu trei zile în zona Țigănești de pe versatul nordic al Munților Bucegi o persoană anunța echipajele Salvamont că este epuizat și suferă de hipotermie.

În cursul dimineții de 26 noiembrie, polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Ploiești, împreună cu procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism - Serviciul Teritorial Ploiești, au pus în aplicare patru mandate de percheziție domiciliară, în județul Prahova și în municipiul București, într-un dosar penal privind săvârșirea infracțiunii de trafic de droguri de risc.

În a doua zi a lucrărilor pe D1, la trecerea de cale ferată de la Movila Vulpii, a continuat să se lucreze, fiind realizate lucrările la structură – cadrul șină–traverse a fost adus la cota corectă, iar stratul de piatră necesar a fost așezat și compactat.