Investiția a costat 2,5 milioane lei (fără TVA) și a fost finanțată integral din bugetul Serviciului Public de Administrare și Exploatare a Pieței Centrale.
Construcția corpului C2 al Pieței Centrale a început în octombrie 2015, lucrările fiind executate de societatea Bau Stark SRL București (fostă SC Tahoma Bautrupp SRL, denumirea pe care o avea la momentul câștigării licitației). Recepția tehnică a investiției a avut loc anul acesta, pe 25 octombrie, cu o oarecare întârziere cauzată atât de constructor, dar și de schimbarea legislației privind securitatea la incendii, după cum ne-a precizat Marian Nistor, directorul Pieței Centrale Câmpina. De altfel, pentru finalizarea cu întârziere a lucrărilor, firma executantă a fost penalizată cu aproximativ 50.000 lei. Corpul C2 are parter și un etaj, întregul spațiu fiind destinat activităților comerciale. La parter funcționează deja o farmacie și o cofetărie, iar pentru închirierea spațiilor de la etaj urmează să fie organizată o licitație publică la finalul acestei luni.
Serviciul Public de Administrare și Exploatare a Pieței Centrale este singura instituție din subordinea administrației locale care se auto-finanțează, adică nu primește bani de la bugetul local. Din veniturile proprii încasate în decursul ultimilor ani a fost posibilă și finanțarea integrală a construcției corpului C2.
Astăzi, la mica inaugurare organizată la Piața Centrală (făcută discret, fără panglici, protocol și dansuri populare, ci doar pentru a marca finalizarea investiției) au participat primarul Horia Tiseanu, viceprimarul Adrian Pițigoi, consilierii locali Monica Clinciu și Viorel Bondoc, consilierii personali ai primarului - Ioana Bumbăcea și Marian Dulă.

Primarul municipiului Câmpina, Irina Nistor, i-a transmis o scrisoare deschisă ministrului Mdiului, Apelor și Pădurilor și spune că a ales această modalitate de comunicare, deși i-ar fi plăcut să o privească în ochi pe Diana Buzoianu.

Joi seară, la Palatul Administrativ, președintele Consiliului Județean și prefectul județului Prahova au avut o întâlnire de lucru cu reprezentanții Ministerului Sănătății, ai Inspectoratului de Stat pentru Sănătate Publică, ai Hidro Prahova, ai ESZ și ai tuturor instituțiilor implicate în gestionarea crizei apei. Discuțiile au avut ca obiect stabilirea etapelor tehnice și sanitare necesare pentru reluarea în siguranță a furnizării apei în cele 13 localități afectate.

La această oră (10.00) sunt deschise și distribuie apă potabilă îmbuteliată pentru populație mai multe centre din zone diferite ale municipiului.

Joi, 4 decembrie, a fost ședință a Consiliului Local Cornu, în cadrul căreia a fost ales noul viceprimar al comunei.