Porțiunea de peste DN1 a podului de cale ferată a fost demolată la jumătatea lunii martie a acestui an, după cum am scris la momentul respectiv. Apoi, luni bune, nu s-a mai întâmplat nimic.
Acum, la final de noiembrie, a început demontarea tablierelor de pe ceea ce a mai rămas din pod, partea de peste râul Prahova, pentru ca ulterior să fie demolate și picioarele podului.
Podul feroviar a fost construit în anul 1974, deci în urmă cu exact 50 de ani. Podul era traversat zilnic de convoaie vagoane de marfă care asigurau cu materie primă și piese de schimb platformele industriale din oraș sau transportau țiței, uleiuri parafinoase și parafină înspre și de la Rafinăria Câmpina. Din 1995, podul a fost considerat ca fiind periculos, pilonii săi, în special cel amplasat în mijlocul DN1, afundându-se din cauza stratului de sare din subteran. Din cauza agravării situației, pe data de 24 septembrie 2013, CNCFR a decis închiderea completă a circulației feroviare pe acest pod. În martie 2024 a fost demolată o parte a podului, cea de peste DN1, iar acum se intervine la porțiunea de peste râul Prahova. Lucrările de demolare sunt executate de societatea Infra Systrem Proiect SRL București, valoarea contractului fiind de 4,9 milioane lei, fără TVA.
La începutul fiecărui mandat, aleșii locali sunt obligați să-și completeze declarațiile de avere și de interese și să le depună la Primărie pentru a fi postate pe site-ul instituției. Iată cât de bogați (sau nu) sunt noii aleși câmpineni.
Marți seară, în jurul orei 23.00, în Prahova a avut loc un accident rutier terifiant, în urma căruia doi tineri - șoferul de 27 ani și pasagerul de 26 ani - și-au pierdut viața.
La finalul mandatului trecut, Consiliul Local a aprobat o hotărâre prin care se repartizau spațiile locative din blocurile sociale de pe străzile Petrolistului și Năsăud, construite cu fonduri europene, prin Strategia de Dezvoltare Locală a Zonelor Urbane Marginalizate.
În rectificarea bugetului local al municipiului Câmpina, care se va afla pe ordinea de zi a ședinței extraordinare a Consiliului Local din 13 decembrie 2024, a fost inclusă suma de 150.000 lei pentru întocmirea DTAD (documentația tehnică în vederea obținerii autorizației de demolare) și realizarea efectivă a lucrărilor de demolare a fostului cinematograf.