Porțiunea de peste DN1 a podului de cale ferată a fost demolată la jumătatea lunii martie a acestui an, după cum am scris la momentul respectiv. Apoi, luni bune, nu s-a mai întâmplat nimic.
Acum, la final de noiembrie, a început demontarea tablierelor de pe ceea ce a mai rămas din pod, partea de peste râul Prahova, pentru ca ulterior să fie demolate și picioarele podului.
Podul feroviar a fost construit în anul 1974, deci în urmă cu exact 50 de ani. Podul era traversat zilnic de convoaie vagoane de marfă care asigurau cu materie primă și piese de schimb platformele industriale din oraș sau transportau țiței, uleiuri parafinoase și parafină înspre și de la Rafinăria Câmpina. Din 1995, podul a fost considerat ca fiind periculos, pilonii săi, în special cel amplasat în mijlocul DN1, afundându-se din cauza stratului de sare din subteran. Din cauza agravării situației, pe data de 24 septembrie 2013, CNCFR a decis închiderea completă a circulației feroviare pe acest pod. În martie 2024 a fost demolată o parte a podului, cea de peste DN1, iar acum se intervine la porțiunea de peste râul Prahova. Lucrările de demolare sunt executate de societatea Infra Systrem Proiect SRL București, valoarea contractului fiind de 4,9 milioane lei, fără TVA.

Societatea Just Civil Engineering SRL Ploiești, cea care a executat lucrările în cadrul proiectului privind eficientizarea energetică a Spitalului Municipal, a dat în judecată Primăria Câmpina, dosarul fiind pe rolul Tribunalului Prahova.

Consiliul Local Câmpina va discuta și aproba în ședința din 27 noiembrie 2025 vânzarea prin licitație a autoturismului Opel Insignia, cel devenit atât de faimos după ce i-a adus atâtea probleme fostului primar Horia Tiseanu.

Polițiștii Serviciului Rutier, în colaborare cu specialiștii Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier, au desfășurat în cursul zilei de 21 noiembrie o amplă acțiune de control pe principalele artere din județul Prahova, având ca obiect verificarea conformității transporturilor rutiere de mărfuri și persoane, precum și a respectării timpilor de conducere și de odihnă de către conducătorii acestor vehicule.

Joi seară. Unul dintre blocurile cu zece etaje de pe Strada Schelelor din Câmpina...