Porțiunea de peste DN1 a podului de cale ferată a fost demolată la jumătatea lunii martie a acestui an, după cum am scris la momentul respectiv. Apoi, luni bune, nu s-a mai întâmplat nimic.
Acum, la final de noiembrie, a început demontarea tablierelor de pe ceea ce a mai rămas din pod, partea de peste râul Prahova, pentru ca ulterior să fie demolate și picioarele podului.
Podul feroviar a fost construit în anul 1974, deci în urmă cu exact 50 de ani. Podul era traversat zilnic de convoaie vagoane de marfă care asigurau cu materie primă și piese de schimb platformele industriale din oraș sau transportau țiței, uleiuri parafinoase și parafină înspre și de la Rafinăria Câmpina. Din 1995, podul a fost considerat ca fiind periculos, pilonii săi, în special cel amplasat în mijlocul DN1, afundându-se din cauza stratului de sare din subteran. Din cauza agravării situației, pe data de 24 septembrie 2013, CNCFR a decis închiderea completă a circulației feroviare pe acest pod. În martie 2024 a fost demolată o parte a podului, cea de peste DN1, iar acum se intervine la porțiunea de peste râul Prahova. Lucrările de demolare sunt executate de societatea Infra Systrem Proiect SRL București, valoarea contractului fiind de 4,9 milioane lei, fără TVA.

După o pauză forțată de aproape zece zile, muncitorii au revenit la lucru pe Strada Orizontului, în proiectul derulat de HidroPrahova pentru reabilitarea și extnderea rețelei de apă și canalizare din Câmpina.

Practic, de aproape un an de când în parcul de pe Strada Oituz (fost ”Mițu-Chițu”) administrația locală a organizat târgul de Crăciun, acest spațiu a fost închis, de fapt, reînchis.

Rezerviştii cȃmpineni au un parteneriat cu o asociaţie similară din orașul Achern - Germania, iar în baza acestui parteneriat desfășoară diverse acțiuni, printre care și comemorarea eroilor celeilalte ţări la datele tradiţionale.

Sâmbătă dimineață, la Bănești, de-a lungul DN1, aproape 200 de oameni au protestat față de CNAIR care amână de la începutul acestui an repararea pasarelei pietonale și care tergiversează de ani mulți realizarea unui sens giratoriu la intersecția spre Urleta.