Porțiunea de peste DN1 a podului de cale ferată a fost demolată la jumătatea lunii martie a acestui an, după cum am scris la momentul respectiv. Apoi, luni bune, nu s-a mai întâmplat nimic.
Acum, la final de noiembrie, a început demontarea tablierelor de pe ceea ce a mai rămas din pod, partea de peste râul Prahova, pentru ca ulterior să fie demolate și picioarele podului.
Podul feroviar a fost construit în anul 1974, deci în urmă cu exact 50 de ani. Podul era traversat zilnic de convoaie vagoane de marfă care asigurau cu materie primă și piese de schimb platformele industriale din oraș sau transportau țiței, uleiuri parafinoase și parafină înspre și de la Rafinăria Câmpina. Din 1995, podul a fost considerat ca fiind periculos, pilonii săi, în special cel amplasat în mijlocul DN1, afundându-se din cauza stratului de sare din subteran. Din cauza agravării situației, pe data de 24 septembrie 2013, CNCFR a decis închiderea completă a circulației feroviare pe acest pod. În martie 2024 a fost demolată o parte a podului, cea de peste DN1, iar acum se intervine la porțiunea de peste râul Prahova. Lucrările de demolare sunt executate de societatea Infra Systrem Proiect SRL București, valoarea contractului fiind de 4,9 milioane lei, fără TVA.

În cadrul crizei apei, Primăria Câmpina, prin vocea primarului Irina Nistor, a anunțat în două rânduri că dispeceratul Poliției Locale este disponibil, în afara altor situații, pentru două tipuri de solicitări.

În județul Prahova au ajuns, în noaptea de duminică spre luni și în cursul zilei de luni 50.000 litri apă potabilă îmbuteliată din rezerva de stat, din totalul cantității de 200.000 litri puse la dispoziție de Guvern pentru localitățile din Prahova și Dâmbovița, afectate de criza apei.

La Judecătoria Câmpina este prima zi de lucru de la oprirea apei, într-o criză fără precedent pentru Câmpina și mai multe alte localități.

Marți dimineață, la Câmpina au sosit mai multe camionete de la Bușteni, de la Apa Borsec, cu apă plată comandată de către Patriarhia Română.