Porțiunea de peste DN1 a podului de cale ferată a fost demolată la jumătatea lunii martie a acestui an, după cum am scris la momentul respectiv. Apoi, luni bune, nu s-a mai întâmplat nimic.
Acum, la final de noiembrie, a început demontarea tablierelor de pe ceea ce a mai rămas din pod, partea de peste râul Prahova, pentru ca ulterior să fie demolate și picioarele podului.
Podul feroviar a fost construit în anul 1974, deci în urmă cu exact 50 de ani. Podul era traversat zilnic de convoaie vagoane de marfă care asigurau cu materie primă și piese de schimb platformele industriale din oraș sau transportau țiței, uleiuri parafinoase și parafină înspre și de la Rafinăria Câmpina. Din 1995, podul a fost considerat ca fiind periculos, pilonii săi, în special cel amplasat în mijlocul DN1, afundându-se din cauza stratului de sare din subteran. Din cauza agravării situației, pe data de 24 septembrie 2013, CNCFR a decis închiderea completă a circulației feroviare pe acest pod. În martie 2024 a fost demolată o parte a podului, cea de peste DN1, iar acum se intervine la porțiunea de peste râul Prahova. Lucrările de demolare sunt executate de societatea Infra Systrem Proiect SRL București, valoarea contractului fiind de 4,9 milioane lei, fără TVA.

Criza apei continuă la Câmpina și în alte localități din Prahova și Dâmbovița, peste 120.000 oameni fiind afectați.

În noaptea de duminică spre luni, la Câmpina a ajuns primul transport cu apă potabilă îmbuteliată, care va fi distribuită populației începând cu 1 Decembrie.

În urma ședinței extraordinare a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență, desfășurată duminică, s-a decis ca ISU Prahova să asigure transportul și distribuirea apei menajere - interzisă consumului uman, utilizând cele patru autocisterne de 9.000 de litri aflate în dotarea inspectoratului.

Într-un mesaj postat pe o rețea de socializare, premierul Ilie Bolojan a anunțat măsuri privind criza apei din Prahova și Dâmbovița, municipiul Câmpina fiind direct afectat.