Porțiunea de peste DN1 a podului de cale ferată a fost demolată la jumătatea lunii martie a acestui an, după cum am scris la momentul respectiv. Apoi, luni bune, nu s-a mai întâmplat nimic.
Acum, la final de noiembrie, a început demontarea tablierelor de pe ceea ce a mai rămas din pod, partea de peste râul Prahova, pentru ca ulterior să fie demolate și picioarele podului.
Podul feroviar a fost construit în anul 1974, deci în urmă cu exact 50 de ani. Podul era traversat zilnic de convoaie vagoane de marfă care asigurau cu materie primă și piese de schimb platformele industriale din oraș sau transportau țiței, uleiuri parafinoase și parafină înspre și de la Rafinăria Câmpina. Din 1995, podul a fost considerat ca fiind periculos, pilonii săi, în special cel amplasat în mijlocul DN1, afundându-se din cauza stratului de sare din subteran. Din cauza agravării situației, pe data de 24 septembrie 2013, CNCFR a decis închiderea completă a circulației feroviare pe acest pod. În martie 2024 a fost demolată o parte a podului, cea de peste DN1, iar acum se intervine la porțiunea de peste râul Prahova. Lucrările de demolare sunt executate de societatea Infra Systrem Proiect SRL București, valoarea contractului fiind de 4,9 milioane lei, fără TVA.

În ședința din 27 noiembrie 2025 a Consiliului Județean Prahova au fost prezentate oficial concluziile Raportului de audit financiar realizat de Curtea de Conturi - Camera de Conturi Prahova asupra situațiilor financiare pentru perioada 2020-2024.

În cadrul ședinței Consiliului Local Câmpina de joi seară, primarul Irina Nistor a vorbit despre continuarea lucrărilor prin HidroPrahova în cadrul proiectului european privind modernizarea și extinderea rețelei de apă și canalizare.

Polițiștii din cadrul Serviciului Arme, Explozivi și Substanțe Periculoase al Inspectoratului Județean de Poliție Prahova au pus în executare, la data de 26 noiembrie, două mandate de percheziție domiciliară în comunele Bărcănești și Florești, la adresele unei persoane bănuite de comiterea infracțiunii de prepararea, producerea, experimentarea, deținerea, transmiterea sub orice formă, depozitarea, distrugerea, comercializarea, precum și foloisrea de articole pirotehnice din categoriile F2, F3, F4, T1, T2, P1, P2, efectuate fără drept, faptă prevăzută de Legea nr. 126/1995 privind regimul materiilor explozive.

Procurorii DIICOT au descins în cursul dimineții de joi, 27 noiembrie, inclusiv în Prahova, în cadrul unui dosar în care sunt vizate firme care comercializează combustibili.