Podul din zona satului Bobolia (comuna Poiana Câmpina) este un obiectiv strategic în circulația feroviară. Pierderea stabilității structurii acestui pod ar duce automat la închiderea circulației feroviare pe relația Ploiești Vest - Brașov. Podul necesită intervenții urgente deoarece trei dintre pilele sale (picioare) sunt afectate de ploile abundente din ultima perioadă. Practic, apele râului Prahova au erodat pragul de fund în jurul picioarelor podului.
Podul feroviar de la Bobolia a fost construit în anul 1909, pe vremea Regelui Carol I și a fost reabilitat în urmă cu aproape zece ani. Este un pod din beton armat, cu cale dublă de rulare, iar pe acest pod se află linia principală de circulație feroviară spre Brașov, respectiv spre Ploiești. În ultimii doi ani, la pod au început să apară probleme generate în special de ploi, iar în ultima vreme aceste probleme au devenit din ce în ce mai grave. La începutul acestei săptămâni, reprezentanți ai Secției CFR L5 Câmpina și ai Primăriei Poiana Câmpina au inspectat din nou podul și au încheiat un proces verbal de calamitate privind degradările apărute la pragul de fund (lucrările realizate pentru regularizarea albiei râului) și la placa din beton armat aferentă picioarelor 6, 7 și 8 ale podului, adică trei dintre picioarele situate în albia râului Prahova. Pentru că procesul de degradare se manifestă continuu, se impun lucrări urgente de refacere a pragului de fund, pentru prevenirea pericolului de erodare a pilelor afectate. După cum reiese din procesul verbal de calamitate, până la executarea unor lucrări definitive la infrastructura afectată, CFR va efectua lucrări provizorii de punere în siguranță prin descărcarea în albia râului Prahova, în amonte și aval de picioarele 6, 7 și 8, a minim 1.500 traverse din beton care să protejeze fundația și să nu permită erodarea și mai pronunțată a albiei la creșterea vitezei apei, în urma ploilor torențiale.

În municipiul Câmpina continuă pregătirile pentru aprinderea iluminatului festiv de sărbători.

Discuțiile pe proiecte din cadrul Consiliului Local Câmpina au devenit din ce în ce mai rare, iar atunci când sunt, calitatea lor este din ce în ce mai scăzută...

Asociația Câmpina Curată a lansat petiția "NU JUMULIȚI GÂSCA!", o denumire care ar putea suna amuzant dacă n-ar fi vorba de banii și viitorul firmelor românești.

După o pauză forțată de aproape zece zile, muncitorii au revenit la lucru pe Strada Orizontului, în proiectul derulat de HidroPrahova pentru reabilitarea și extinderea rețelei de apă și canalizare din Câmpina.