Chiar pe strada principală a Câmpinei - Bulevardul Carol I, în zona cunoscută de localnici sub numele ”La linie”, din fosta cale ferată care asigura legătura cu rafinăria și, mai departe, cu Telega, a mai rămas doar... semnalizarea rutieră.
Din păcate, imaginea este una dezolantă: stratul de mizerie este atât de gros, încât pe alocuri pare mat. În multe locuri stratul de vopsea se exfoliază, pierzând bătălia cu rugina. De la stâlpul de susținere, până la semnalizarea propriu-zisă, totul este - din păcate - mizerabil, dezolant. Nu înțelegem care mai este rostul acestei semnalizări - funcțională nu mai are cum să fie, mai ales după demolarea podului feroviar peste DN1 și râul Prahova, din punct de vedere rutier nu are niciun rost, ca să nu mai vorbim de partea estetică... Privind această semnalizare de aproape ai senzația ca te lipești dacă atingi ceva, atât de gros este stratul de... jeg. Poate e un cuvânt dur, dar aceasta este realitatea.
În primăvara anului trecut, un cititor ne semnala situația similară de pe Strada Hasdeu la fosta trecere de cale ferată. Din păcate, iată că după aproape un an, nu s-a schimbat nimic... Ba da, s-a schimbat - stratul de mizerie este mai gros.
Chiar nu poate face nimeni din administrația locală nimic pentru a dispărea aceste monumente ale indolenței?!
Citește cele mai noi știri locale publicate pe CâmpinaTV.ro! Te invităm să devii membru al grupului nostru de Facebook - CâmpinaTV și grupului de Whatsapp (mesaj la 0733.388.425).
Fii parte a comunității CâmpinaTV.ro!

HidroPrahova a publicat o situație actualizată a furnizării apei în municipiul Câmpina și în celelalte localități afectate de criza apei. Iată situația duminică, la ora 20.00:

Barajele din România au devenit subiectul unui val de controverse și teorii conspiraționiste.

Surparea de teren de sub DN1, în zona Comarnic, a fost duminică subiectul unei vizite pe teren a președintelui Consiliului Județean, Virgiliu Nanu.

Consiliul Județean Prahova a transmis un comunicat privind analiza apei din zona Câmpina.