Până la 15 noiembrie 2023, de luni până vineri, în intervalul orar 8.00-16.00, se vor efectua lucrări de demontare a suprastructurii căii ferate și îndepărtarea vegetației pe podul feroviar situat între stațiile Câmpina și Câmpinița de pe linia 312, kilometrul 0+609. Este vorba despre podul de peste DN1 și râul Prahova, dintre municipiul Câmpina și comuna Poiana Câmpina.
Inspectoratul Județean de Poliție anunță că, momentan, se va lucra pe pod și nu va fi afectat traficul rutier. În momentul în care se va trece la demolarea picioarelor podului, va fi asigurată semnalizarea rutieră temporară a lucrărilor și a rutelor ocolitoare.
În această primă fază, se îndepărtează vegetația și se demontează tablierele. În cea de-a doua fază, se vor realiza lucrările de demolare, care vor fi executate de societatea Infra Systrem Proiect SRL București, valoarea contractului fiind de 4,9 milioane lei, fără TVA. Când se va demola piciorul podului CFR care se află exact în mijlocul DN1, traficul auto va fi deviat prin Câmpina pentru autoturisme și pe traseul Florești - Măgureni - Poiana Câmpina - Podu Vadului, pentru autovehiculele mai mari.
La ședința ordinară a Consiliului Local Câmpina de la finalul lunii aprilie, consilierul Cosmin Raț a venit cu o propunere care poate aduce 20-25 locuri de parcare pe Strada Sondei.
Noaptea trecută, pe Bulevardul Carol I, chiar pe linia dreaptă din cartierul Câmpinița, a avut loc un accident de circulație, soldat - din fericire - doar cu pagube materiale.
De la 1 mai, Cătălin Paraschiv a devenit manager al Casei de Cultură ”Geo Bogza” Câmpina, în urma câștigării unui concurs, astfel că postul de consilier personal al primarului Alin Moldoveanu, ocupat de acesta până la finalul lunii aprilie, devenise vacant.
Ședința ordinară a Consiliului Local Câmpina de la finalul lunii aprilie a adus un scandal monstruos în rândul aleșilor locali, din unele puncte de vedere, fără precedent în actuala Legislatură.