Anual, în Câmpina se cheltuiesc sume importante pentru achiziția de indicatoare rutiere, stâlpișori, catadioptrii, bănci, coșuri de gunoi și altele. După aprobarea bugetului local pentru 2018, am vrut să vedem la cât se ridică suma stabilită anul acesta pentru astfel de achiziții. Răspuns - 250.000 lei.
Iată “lista de cumpărături” pentru 2018:
- indicatoare rutiere – 50.000 lei
- stâlpişori, parapete rutiere, catadioptrii, gard separator, sistem de sonorizare trecere pietoni (?) – 100.000 lei
- coşuri stradale de gunoi – 60.000 lei
- bănci – 40.000 lei
Sigur, nu spune nimeni că nu trebuie cumpărate și astfel de lucruri, dar, totuşi, într-un oraş cu atâtea probleme de infrastructură, cu străzi făcute praf și locuri de parcare lipsă, să aloci aproape 55.000 euro pentru indicatoare rutiere, stâlpişori, catadioptrii şi coşuri de gunoi, parcă e cam mult. Asta în condițiile în care, anul trecut, Primăria Câmpina a cumpărat indicatoare rutiere și relantisoare de 50.000 lei, ca să nu mai vorbim de sumele destinate achiziției de stâlpișori și coșuri de gunoi.

După cum știți, la ședința CJSU din această seară s-a luat decizia furnizării apei începând cu ora 23.00. Vineri, 5, decembrie 2025, ora 23.00. ESZ va livra apă către HidroPrahova, o apă care poate fi folosită doar la toalete. Asta până la confirmarea potabilității de către DSP Prahova, în urma analizelor bacteriologice.

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență, întrunit vineri, 5 decembrie 2025, a luat decizia ca din această seară, de la ora 23.00, ESZ să înceapă furnizarea apei în rețeaua HidroPrahova. Și este vorba despre 700 km de rețea.

Într-o nouă șediță a Comitetului Local pentru Situații de Urgență Câmpina, a doua de la începerea crizei apei, s-au luat o serie de decizii privind pregătirea pentru o viitoare situație similară crizei apei pe care ne pregătim să o încheiem.

În municipiul Câmpina vor fi deschise, sâmbătă și duminică, trei centre pentru distribuția către populație a apei potabile îmbuteliate.