În numele mai multor locuitori din blocul de garsoniere de la Căminul Petrol, un cititor CâmpinaTV.ro transmite prin intermediul nostru o solicitare către administrația locală.
”Ne-am bucurat și a ieșit foarte frumos că noua administrație a decis desființarea gardului de la Căminul Petrol, din zona Clubului Copiilor. Desființarea gardului a schimbat mult întreaga zonă. Cu toate acestea, între acest spațiu și blocul nostru de garsoniere a rămas un gard foarte urât. La fel este și gardul de la stradă - plin de buruieni, ruginit, un adevărat dezastru. Prin intermediul dvs. solicităm administrației locale să desființeze și acest gard sau să ne permită nouă, locuitorilor de aici, să-l desființăm”, este mesajul locuitorilor de la Căminul Petrol.
Acum, mingea este în terenul administrației locale, care - recent - a asfaltat aleea din fața blocului de garsoniere.
Citește cele mai noi știri locale publicate pe CâmpinaTV.ro! Te invităm să devii membru al grupului nostru de Facebook - CâmpinaTV și grupului de Whatsapp (mesaj la 0733.388.425).
Fii parte a comunității CâmpinaTV.ro!

Primarul municipiului Câmpina, Irina Nistor, i-a transmis o scrisoare deschisă ministrului Mdiului, Apelor și Pădurilor și spune că a ales această modalitate de comunicare, deși i-ar fi plăcut să o privească în ochi pe Diana Buzoianu.

Joi seară, la Palatul Administrativ, președintele Consiliului Județean și prefectul județului Prahova au avut o întâlnire de lucru cu reprezentanții Ministerului Sănătății, ai Inspectoratului de Stat pentru Sănătate Publică, ai Hidro Prahova, ai ESZ și ai tuturor instituțiilor implicate în gestionarea crizei apei. Discuțiile au avut ca obiect stabilirea etapelor tehnice și sanitare necesare pentru reluarea în siguranță a furnizării apei în cele 13 localități afectate.

La această oră (10.00) sunt deschise și distribuie apă potabilă îmbuteliată pentru populație mai multe centre din zone diferite ale municipiului.

Joi, 4 decembrie, a fost ședință a Consiliului Local Cornu, în cadrul căreia a fost ales noul viceprimar al comunei.