835 de secții de votare au fost amenajate în străinătate pentru alegerile prezidențiale din acest an. Procesul de votare se desfășoară pe parcursul a trei zile, iar primii care au votat, din cauza diferenței de fus orar, sunt cetățenii români din Noua Zeelandă, la Auckland. Aici, votarea a început vineri, 7 noiembrie 2019, la ora locală 12.00 (adică ora 1.00 ora României). După Auckland, urmează procesul de votare în cele șase secții din Australia (la Canberra, Melbourne, Adelaide, Perth, Sydney și Brisbane), secția de votare din Japonia (la ambasada din Tokyo), Coreea de Nord (la ambasada din Phenian), Coreea de Sud (la ambasada din Seul) și China (ambasada din Beijing și consulatele generale din Shanghai și Hong Kong).
Vă reamintim că pot vota la alegerile prezidenţiale cetăţenii români care au vârsta de cel puţin 18 ani, împlinită până în ziua alegerilor inclusiv și nu au fost puşi sub interdicţie sau nu li s-a interzis exercitarea dreptului de vot, pe durata stabilită prin hotărâre judecătorească definitivă.
Cetățenii români din străinătate se pot prezenta la oricare din secțiile de votare organizate în afara țării, pe baza unui document de identitate valabil în ziua votării: cartea electronică de identitate; cartea de identitate provizorie; buletinul de identitate ori paşaportul diplomatic; paşaportul diplomatic electronic/ paşaportul de serviciu/ paşaportul de serviciu electronic/ paşaportul simplu/ paşaportul simplu electronic/ paşaportul simplu temporar; în cazul elevilor din şcolile militare - carnetul de serviciu militar.
Vă reamintim că, în premieră, la alegerile prezidențiale din acest an, pentru Diaspora s-a introdus și votul prin corespondență, dar numai 41.003 alegători din Diaspora au depus cereri pentru acest tip de vot, cei mai mulți fiind din Marea Britanie (11.865), Germania (6.617), Spania (3.848), Italia (3.016) și Franța (3.003).

Luni, 24 noiembrie, au început lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de la Movila Vulpii, iar traficul pe DN1 a fost închis și deviat pe rutele stabilite împreună cu Poliția Rutieră, CFR și Instituția Prefectului.

Poșta Română are o amplă campanie la nivel național în care închiriază o mare parte a sediilor și spațiilor pe care le deține.

Câmpina este din ce în ce mai sufocată de traficul rutier, situație pe care o întâlnim în majoritatea localităților urbane din România.

În luna septembrie a fost aprobat de Consiliul Local Câmpina un regulament privind stabilirea unor măsuri pentru gospodărirea municipiului.