După Comarnic, unde astfel de covoare au fost turnate în luna septembrie, iată că, zilele trecute, Direcția Regională Drumuri și Poduri București din cadrul CNAIR a introdus acest nou tip de marcaj și pe raza localității Bănești, pe DN1, în zona trecerilor de pietoni. În opinia administratorului drumului național, covoarele roșii antiderapante contribuie la creșterea siguranței și prevenirea accidentelor la trecerile de pietoni.
Tehnica utilizată pentru amenajarea trecerii pentru pietoni presupune aplicarea unei suprafețe antiderapante, de culoare roșie, înainte de locul de traversare, pe fiecare sens de deplasare. Această suprafață de tip bicomponent beneficiază de vizibilitate sporită și, în același timp, scade substanțial distanța de frânare datorită proprietăților antiderapante.
Acum, ideea nu este rea, mai ales că în primele nouă luni ale acestui an, pe DN1, în Prahova, au fost înregistrate 13 accidente rutiere grave, având ca principală cauză viteza neadaptată la condițiile de drum, urmată de traversarea neregulamentară a pietonilor. Totuși, covorul roșu nu e suficient pentru a rezolva problema accidentelor grave de pe drumul național. Se așteaptă în continuare pasarele/pasaje pentru pietoni și bicicliști, sensuri giratorii în intersecțiile periculoase și, desigur, autostrada despre care aproape că nu se mai vorbește.

Din cauza unei avarii la conducta de distribuție a apei, operatorul HidroPrahova va opri furnizarea apei marți, 4 noiembrie, în intervalul orar 10.00-14.00, cu posibilitatea de prelungire.

De câteva zile, la locul de joacă de pe Strada Bucea a apărut un morman de bolovani.

Luni, 3 noiembrie, a fost o ședință extraordinară atipică a Consiliului Local Câmpina. Pe ordinea de zi a fost un singur punct - o informare privind situația proiectului de achiziție a autobuzelor electrice prin PNRR.

De câteva săptămâni, la intersecția străzilor Calea Doftanei cu Mihai Eminescu, chiar în fața Colegiului Național ”Nicolae Grigorescu” a ”răsărit” un... izvor.