A încetat din viață Dorian Covaliuc, fost tehnician petrolist din vechea generație și un maestru al natației câmpinene, omul care a învățat zeci și zeci de generații de copii din Câmpina să înoate la ștrandul care a aparținut Institutului.
A lucrat întreaga sa viață la Institutul de Cercetări și Proiectări Tehnologice, fiind unul dintre cei mai valorișți tehnicieni petroliști, urmând cariera tatălui său, care a lucrat tot la Institut. În paralel, a fost jucător și antrenor al primei echipe de polo a Câmpinei, undeva pe la începutul anilor 50, imediat după terminarea războiului. Apoi, a fost mentorul a mii de câmpineni pe care îi învăța să înoate la ștrandul de pe Strada Ion Câmpineanu, ștrand care aparținea de Institut.
Toți cei care l-au cunoscut au numai cuvinte de laudă la adresa lui - fiind descris la un om erudit, extrem de bine educat, care nu ridica niciodată vocea, un om fără de care Câmpina va fi mai săracă.
Dorian Covaliuc, așa cum îl știe toată lumea din Câmpina, chiar dacă numele său real este Niculae Eugen Kowaliuk, se află depus la Capela Cimitirului din Strada Boboâlna, acolo unde va avea loc și înmormântarea vineri, 23 septembrie, ora 11.50.
Dumnezeu să-l ierte și să-l odihnească în pace!

În jurul orei 20.30, primul tren a trecut cu succes peste noua trecere de pe DN1, de la Movila Vulpii, acolo unde s–a lucrat intens în ultimele zile.

În urmă cu trei zile în zona Țigănești de pe versatul nordic al Munților Bucegi o persoană anunța echipajele Salvamont că este epuizat și suferă de hipotermie.

În cursul dimineții de 26 noiembrie, polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Ploiești, împreună cu procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism - Serviciul Teritorial Ploiești, au pus în aplicare patru mandate de percheziție domiciliară, în județul Prahova și în municipiul București, într-un dosar penal privind săvârșirea infracțiunii de trafic de droguri de risc.

În a doua zi a lucrărilor pe D1, la trecerea de cale ferată de la Movila Vulpii, a continuat să se lucreze, fiind realizate lucrările la structură – cadrul șină–traverse a fost adus la cota corectă, iar stratul de piatră necesar a fost așezat și compactat.