Din toamna lui 2016, pe DN1, la km 98, între Câmpina și Cornu, pe aproximativ 35 metri, se circulă pe o singură bandă pe sensul de coborâre de la munte spre Ploiești. În urmă cu mai bine de doi ani și jumătate, aici s-a produs o alunecare de teren, o surpare a taluzului dintre drumul național și râul Prahova, din cauza cantității mari de precipitații, dar și din cauza apărărilor de mal, care erau foarte vechi și au cedat. Astfel, surparea a ajuns până aproape de carosabil. Zona este restricționată și semnalizată, dar până acum nu s-a realizat nicio intervenție, iar pământul continuă să o ia la vale din cauza ploilor.
Ei bine, în acest interval de doi ani și jumătate, CNAIR (administratorul drumurilor naționale) a realizat procedurile de achiziție publică pentru întocmirea documentației necesare executării lucrărilor de intervenție. Au fost contractate servicii de proiectare pentru expertiză tehnică - consolidare taluz rambleu şi refacere parte carosabilă banda I şi banda II pe DN1 km 98+250 stânga (valoare 101.150 lei) și servicii de proiectare DALI+PT+DE+AT (valoare 85.000 lei).
Pe 10 iunie 2019, CNAIR a publicat pe SEAP anunțul pentru organizarea licitației în vederea executării lucrărilor de consolidare a taluzului și de refacere a carosabilului. Valoarea totală estimată a lucrărilor este de 2.830.745 lei fără TVA, termenul limită de depunere a ofertelor fiind 1 iulie 2019. Să sperăm că se va găsi un constructor care să execute această lucrare extrem de importantă pentru că, știm cu toții, vorbim despre DN1, cel mai circulat drum din România și considerăm că, în lipsa unei autostrăzi spre Brașov, acestui drum ar trebui să i se acorde mai multă atenție în privința rezolvării problemelor de infrastructură.

Criza apei din Prahova este pe sfârșite... Acum, ar trebui să urmeze tragerea învățămintelor din această experiență.

În seara de joi, 11 decembrie, pe DN1, zona Breaza, a avut loc un accident rutier.

Un tânăr de 18 ani, din Florești, nu s-a asigurat la traversarea căii ferate, chiar în apropierea gării din localitate, și a fost acroșat de trenul care circula pe ruta București Nord - Cluj-Napoca.

Evaluarea rezultatelor analizelor de laborator a probelor prelevate de Direcția de Sănătate Publică Județeană Prahova din cinci sisteme de distribuire a apei a arătat încadrarea în valorile admise conform normelor în vigoare.