Aceasta este una dintre concluziile dezbaterii publice privind Planul de Mobilitate Urbană a Municipiului (PMU). Iar la baza acestei concluzii stau mai multe argumente incluse în PMU și despre care s-a vorbit astăzi pe larg.
Transportul public local este asigurat de către o societate privată, în baza unul contract încheiat cu Primăria Câmpina. Transportul se realizează cu microbuze de 14 sau 16 locuri, pe patru trasee locale. Sunt autovehicule vechi, cu următorii ani de fabricație: 1996, 1997, 2001, 2004, 2008. Nu sunt dotate cu sisteme de siguranță, de facilitare a accesului sau sisteme pentru persoanele cu nevoi speciale (facsimil).
Sistemul de transport public nu este dotat cu camere video în interiorul mașinilor și în stații; stațiile nu au nici sistem propriu de iluminat; cu excepția Bulevardului Carol I, stațiile sunt la distanțe mult prea mari. În 2015, în medie, 724 de călători pe zi au utilizat serviciul public de transport (zile lucrătoare), la care s-au adăugat aproximativ 30 de beneficiari ai unor abonamente.
Din punctul de vedere al specialiștilor care au realizat Planul de Mobilitate Urbană, la Câmpina s-ar impune reorganizarea sistemului de transport public local prin achiziționarea de autobuze ecologice, regândirea sistemului de tarifare, implementarea unui sistem de informare pentru călători, amenajarea stațiilor, crearea unui terminal (facsimil). Iar soluția cea mai bună ar fi crearea unui serviciu public de transport local, în subordinea administrației locale, așa cum au procedat multe localități din țară. O idee cu care primarul Horia Tiseanu este de acord pentru că ar aduce mai multe avantaje pentru comunitate: un transport mai civilizat, controlul asupra tarifelor, eficientizarea sistemului de transport public prin achiziționarea unor autobuze ecologice și chiar realizarea unui mic parc de celule fotovoltaice al cărui principal scop să fie tocmai alimentarea acestor autobuze (video).

În contextul crizei apei, ministrul Sănătății, Alexandru Rogobete, a ajuns de urgență la Consiliul Județean Prahova, unde, împreună cu președintele instituției, Virgil Nanu, a avut o ședință de lucru cu managerii spitalelor din Câmpina, Băicoi, Florești și Breaza.

Problemele de la Barajul Paltinu au dus la oprirea temporară a centralei electrice de la Brazi, deținută de Petrom și care furnizează aproape 10% din producția națională de electricitate.

În cursul zilei de marți, 2 decembrie, pompierii au ajuns cu o autocisternă cu apă și la Adăpostul chinologic de la Câmpina, situat la marginea localității, pe malul râului Doftana.

După cum scriam într-un articol anterior, la Câmpina a ajuns un nou transport cu apă potabilă îmbuteliată din rezerva de stat. Este vorba de 27.648 litri.