Aceasta este una dintre concluziile dezbaterii publice privind Planul de Mobilitate Urbană a Municipiului (PMU). Iar la baza acestei concluzii stau mai multe argumente incluse în PMU și despre care s-a vorbit astăzi pe larg.
Transportul public local este asigurat de către o societate privată, în baza unul contract încheiat cu Primăria Câmpina. Transportul se realizează cu microbuze de 14 sau 16 locuri, pe patru trasee locale. Sunt autovehicule vechi, cu următorii ani de fabricație: 1996, 1997, 2001, 2004, 2008. Nu sunt dotate cu sisteme de siguranță, de facilitare a accesului sau sisteme pentru persoanele cu nevoi speciale (facsimil).
Sistemul de transport public nu este dotat cu camere video în interiorul mașinilor și în stații; stațiile nu au nici sistem propriu de iluminat; cu excepția Bulevardului Carol I, stațiile sunt la distanțe mult prea mari. În 2015, în medie, 724 de călători pe zi au utilizat serviciul public de transport (zile lucrătoare), la care s-au adăugat aproximativ 30 de beneficiari ai unor abonamente.
Din punctul de vedere al specialiștilor care au realizat Planul de Mobilitate Urbană, la Câmpina s-ar impune reorganizarea sistemului de transport public local prin achiziționarea de autobuze ecologice, regândirea sistemului de tarifare, implementarea unui sistem de informare pentru călători, amenajarea stațiilor, crearea unui terminal (facsimil). Iar soluția cea mai bună ar fi crearea unui serviciu public de transport local, în subordinea administrației locale, așa cum au procedat multe localități din țară. O idee cu care primarul Horia Tiseanu este de acord pentru că ar aduce mai multe avantaje pentru comunitate: un transport mai civilizat, controlul asupra tarifelor, eficientizarea sistemului de transport public prin achiziționarea unor autobuze ecologice și chiar realizarea unui mic parc de celule fotovoltaice al cărui principal scop să fie tocmai alimentarea acestor autobuze (video).

În plină criză a apei, societatea Exploatare Sistem Zonal Prahova (al cărei unic acționar este Administrația Națională Apele Române) a obținut avizul ANRSC pentru creșterea tarifului la apa pe care o vinde către HidroPrahova.

În cadrul unei conferințe de presă care a avut loc miercuri, la Ploiești, susținută de președintele Consiliului Județean - Virgiliu Nanu și directorul general al HidroPrahova - Andrei Bontic, s-a vorbit și despre cheltuielile pe care operatorul de apă din zona Câmpina le-a avut în perioada crizei apei.

Președintele Consiliului Județean Prahova - Virgiliu Nanu și directorul general al HidroPrahova - Andrei Bontic au susținut o conferință de presă la Ploiești, în care au prezentat situația crizei apei în Câmpina și celelalte localități afectate.

Purtătorul de cuvânt al Inspectoratului Județean de Poliție Prahova a anunțat că, la data de 14 decembrie 2025, în jurul orei 22.00, polițiștii din cadrul Secției de Poliție Rurală Florești au fost sesizați prin Sistemul Național Unic pentru Apeluri de Urgență 112 de către un bărbat din comuna Florești, cu privire la faptul că, în satul Novăcești, comuna Florești, se desfășoară un conflict între două persoane.