Aceasta este una dintre concluziile dezbaterii publice privind Planul de Mobilitate Urbană a Municipiului (PMU). Iar la baza acestei concluzii stau mai multe argumente incluse în PMU și despre care s-a vorbit astăzi pe larg.
Transportul public local este asigurat de către o societate privată, în baza unul contract încheiat cu Primăria Câmpina. Transportul se realizează cu microbuze de 14 sau 16 locuri, pe patru trasee locale. Sunt autovehicule vechi, cu următorii ani de fabricație: 1996, 1997, 2001, 2004, 2008. Nu sunt dotate cu sisteme de siguranță, de facilitare a accesului sau sisteme pentru persoanele cu nevoi speciale (facsimil).
Sistemul de transport public nu este dotat cu camere video în interiorul mașinilor și în stații; stațiile nu au nici sistem propriu de iluminat; cu excepția Bulevardului Carol I, stațiile sunt la distanțe mult prea mari. În 2015, în medie, 724 de călători pe zi au utilizat serviciul public de transport (zile lucrătoare), la care s-au adăugat aproximativ 30 de beneficiari ai unor abonamente.
Din punctul de vedere al specialiștilor care au realizat Planul de Mobilitate Urbană, la Câmpina s-ar impune reorganizarea sistemului de transport public local prin achiziționarea de autobuze ecologice, regândirea sistemului de tarifare, implementarea unui sistem de informare pentru călători, amenajarea stațiilor, crearea unui terminal (facsimil). Iar soluția cea mai bună ar fi crearea unui serviciu public de transport local, în subordinea administrației locale, așa cum au procedat multe localități din țară. O idee cu care primarul Horia Tiseanu este de acord pentru că ar aduce mai multe avantaje pentru comunitate: un transport mai civilizat, controlul asupra tarifelor, eficientizarea sistemului de transport public prin achiziționarea unor autobuze ecologice și chiar realizarea unui mic parc de celule fotovoltaice al cărui principal scop să fie tocmai alimentarea acestor autobuze (video).

Din 5 decembrie 2025, ora 23.00, s-a reluat treptat alimentarea cu apă. Primul pas. Urmează al doilea, când vor veni rezultatele analizelor bacteriologice privind potabilitatea apei din rețea. Totuși, nu trebuie să uităm că această criză nu se termină aici, de vreme ce lucrările de la Barajul Paltinu nu au fost efectuate.

După cum știți, la ședința CJSU din această seară s-a luat decizia furnizării apei începând cu ora 23.00. Vineri, 5, decembrie 2025, ora 23.00. ESZ va livra apă către HidroPrahova, o apă care poate fi folosită doar la toalete. Asta până la confirmarea potabilității de către DSP Prahova, în urma analizelor bacteriologice.

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență, întrunit vineri, 5 decembrie 2025, a luat decizia ca din această seară, de la ora 23.00, ESZ să înceapă furnizarea apei în rețeaua HidroPrahova. Și este vorba despre 700 km de rețea.

Într-o nouă șediță a Comitetului Local pentru Situații de Urgență Câmpina, a doua de la începerea crizei apei, s-au luat o serie de decizii privind pregătirea pentru o viitoare situație similară crizei apei pe care ne pregătim să o încheiem.