Aceasta este una dintre concluziile dezbaterii publice privind Planul de Mobilitate Urbană a Municipiului (PMU). Iar la baza acestei concluzii stau mai multe argumente incluse în PMU și despre care s-a vorbit astăzi pe larg.
Transportul public local este asigurat de către o societate privată, în baza unul contract încheiat cu Primăria Câmpina. Transportul se realizează cu microbuze de 14 sau 16 locuri, pe patru trasee locale. Sunt autovehicule vechi, cu următorii ani de fabricație: 1996, 1997, 2001, 2004, 2008. Nu sunt dotate cu sisteme de siguranță, de facilitare a accesului sau sisteme pentru persoanele cu nevoi speciale (facsimil).
Sistemul de transport public nu este dotat cu camere video în interiorul mașinilor și în stații; stațiile nu au nici sistem propriu de iluminat; cu excepția Bulevardului Carol I, stațiile sunt la distanțe mult prea mari. În 2015, în medie, 724 de călători pe zi au utilizat serviciul public de transport (zile lucrătoare), la care s-au adăugat aproximativ 30 de beneficiari ai unor abonamente.
Din punctul de vedere al specialiștilor care au realizat Planul de Mobilitate Urbană, la Câmpina s-ar impune reorganizarea sistemului de transport public local prin achiziționarea de autobuze ecologice, regândirea sistemului de tarifare, implementarea unui sistem de informare pentru călători, amenajarea stațiilor, crearea unui terminal (facsimil). Iar soluția cea mai bună ar fi crearea unui serviciu public de transport local, în subordinea administrației locale, așa cum au procedat multe localități din țară. O idee cu care primarul Horia Tiseanu este de acord pentru că ar aduce mai multe avantaje pentru comunitate: un transport mai civilizat, controlul asupra tarifelor, eficientizarea sistemului de transport public prin achiziționarea unor autobuze ecologice și chiar realizarea unui mic parc de celule fotovoltaice al cărui principal scop să fie tocmai alimentarea acestor autobuze (video).
Polițiștii din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Prahova au acționat în cursul zilei de marți, 21 octombrie 2025, pe întreg teritoriul județului, în special în municipiile Ploiești și Câmpina dar și în localitățile Păulești, Urlați, Valea Călugărească, precum și pe principalele artere rutiere naționale, respectiv DN1, DN1A, DN1B și DN72, desfășurând activități de prevenire, control și informare pentru creșterea siguranței cetățenilor.
Am primit un comunicat din partea Primăriei Câmpina, privind efectuarea unor lucrări de reparații pe Strada Uniunea Europeană.
În mandatul trecut s-a realizat în mare parte construcția, cu fonduri europene, a trei blocuri de locuințe sociale pentru persoanele care trăiesc în locuințe amenințate de alunecări de teren sau adăposturi improvizate.
HIDRO PRAHOVA S.A. informează abonații că furnizorul de apă Exploatare Sistem Zonal Prahova (ESZ Prahova) - a anunțat că, începând de miercuri, 22 octombrie 2025, ora 6.00, alimentarea cu apă potabilă din sursa Stația de Tratare Voila va fi întreruptă pentru o perioadă estimată de 12 ore, din cauza unei avarii majore produse pe conducta de aducțiune F1 Voila - Movila Vulpii, în municipiul Câmpina (zona Floricon).