După cum mulți dintre dumneavoastră știți (unii chiar ne-ați semnalat problema), bariera de la intrarea în parcarea de la Piața Centrală Câmpina este defectă de mai multă vreme. Acest lucru este menționat de Primăria Câmpina și într-un afiș postat pe sistemul metalic al barierei. Din păcate, pe lângă faptul că bariera nu funcționează, uneori mai apar și situații precum cea din fotografii, cu tichetele (neimprimate) aruncate pe jos, ceea creează o imagine dezolantă.
Deocamdată, bariera nu poate fi reparată. Sistemul este destul de vechi, iar componentele sale nu se găsesc în țară. Este un sistem importat din Italia și tot de acolo vor trebui aduse piesele de schimb. După cum ne-au precizat reprezentanții Primăriei Câmpina, firma face se ocupă de mentenanța barierei a dat asigurări că a găsit, în Italia, componente compatibile, achiziția urmând să se facă în luna septembrie. Până acum, s-au încercat mici reparații la barieră, însă, sistemul va redeveni funcțional abia după montarea pieselor ce vor fi aduse din import.

În jurul orei 20.30, primul tren a trecut cu succes peste noua trecere de pe DN1, de la Movila Vulpii, acolo unde s–a lucrat intens în ultimele zile.

În urmă cu trei zile în zona Țigănești de pe versatul nordic al Munților Bucegi o persoană anunța echipajele Salvamont că este epuizat și suferă de hipotermie.

În cursul dimineții de 26 noiembrie, polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Ploiești, împreună cu procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism - Serviciul Teritorial Ploiești, au pus în aplicare patru mandate de percheziție domiciliară, în județul Prahova și în municipiul București, într-un dosar penal privind săvârșirea infracțiunii de trafic de droguri de risc.

În a doua zi a lucrărilor pe D1, la trecerea de cale ferată de la Movila Vulpii, a continuat să se lucreze, fiind realizate lucrările la structură – cadrul șină–traverse a fost adus la cota corectă, iar stratul de piatră necesar a fost așezat și compactat.