Pe Strada Petru Rareș, la intersecția cu Calea Doftanei, de aproape două săptămâni a apărut o gaură în carosabil, chiar pe porțiunea unde s-a lucrat la conducta de apă. Deocamdată, gaura nu este mare, dar nu se știe ce se poate întâmpla dacă nu se intervine. Pentru că, se vede clar, sub asfalt este... gol.
În acea zonă s-au efectuat săpături și a fost schimbată conducta de apă. Apoi, s-a pus pământ (insuficient tasat, probabil) și s-a asfaltat destul de superficial, cum se întâmplă în astfel de cazuri. Nu miră pe nimeni apariția găurii din carosabil și a ajuns să nu mai mire pe nimeni nici faptul că această gaură este semnalizată de mai bine de o săptămână, dar de intervenit nu se intervine, așteptându-se, poate, surparea străzii în zona respectivă. Ceea ce, desigur, nu dorim să se întâmple.

În contextul degradării grave apărute pe DN1, la kilometrul 99+100, în zona municipiului Câmpina, președintele Consiliului Județean Prahova, Virgiliu Nanu, a avut o întâlnire cu reprezentanții CNAIR, la discuții fiind invitați și prefectul județului Prahova, subprefecții și șeful ISU Prahova.

Criza apei a trecut, dar autoritățile par mai hotărâte ca oricând să ia toate măsuruile pentru a nu mai trece niciodată printr-o astfel de încercare.

În cursul serii de joi, 18 decembrie, în intervalul orar 20.00 - 24.00, lucrătorii Serviciului Rutier din cadrul Biroului Drumuri Naționale și Europene au derulat o amplă razie pe cele mai importante artere ale județului.

Proiectul de aprobarea a taxelor și impozitelor locale la nivelul municipiului Câmpina pentru anul 2026 a fost deja în procedură de transparență decizională, dar după apariția reglementărilor la nivel național privind noile taxe și impozite locale, acestea revin în consultare publică.