Pe Strada Petru Rareș, la intersecția cu Calea Doftanei, de aproape două săptămâni a apărut o gaură în carosabil, chiar pe porțiunea unde s-a lucrat la conducta de apă. Deocamdată, gaura nu este mare, dar nu se știe ce se poate întâmpla dacă nu se intervine. Pentru că, se vede clar, sub asfalt este... gol.
În acea zonă s-au efectuat săpături și a fost schimbată conducta de apă. Apoi, s-a pus pământ (insuficient tasat, probabil) și s-a asfaltat destul de superficial, cum se întâmplă în astfel de cazuri. Nu miră pe nimeni apariția găurii din carosabil și a ajuns să nu mai mire pe nimeni nici faptul că această gaură este semnalizată de mai bine de o săptămână, dar de intervenit nu se intervine, așteptându-se, poate, surparea străzii în zona respectivă. Ceea ce, desigur, nu dorim să se întâmple.

În jurul orei 20.30, primul tren a trecut cu succes peste noua trecere de pe DN1, de la Movila Vulpii, acolo unde s–a lucrat intens în ultimele zile.

În urmă cu trei zile în zona Țigănești de pe versatul nordic al Munților Bucegi o persoană anunța echipajele Salvamont că este epuizat și suferă de hipotermie.

În cursul dimineții de 26 noiembrie, polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Ploiești, împreună cu procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism - Serviciul Teritorial Ploiești, au pus în aplicare patru mandate de percheziție domiciliară, în județul Prahova și în municipiul București, într-un dosar penal privind săvârșirea infracțiunii de trafic de droguri de risc.

În a doua zi a lucrărilor pe D1, la trecerea de cale ferată de la Movila Vulpii, a continuat să se lucreze, fiind realizate lucrările la structură – cadrul șină–traverse a fost adus la cota corectă, iar stratul de piatră necesar a fost așezat și compactat.