Pe Strada Petru Rareș, la intersecția cu Calea Doftanei, de aproape două săptămâni a apărut o gaură în carosabil, chiar pe porțiunea unde s-a lucrat la conducta de apă. Deocamdată, gaura nu este mare, dar nu se știe ce se poate întâmpla dacă nu se intervine. Pentru că, se vede clar, sub asfalt este... gol.
În acea zonă s-au efectuat săpături și a fost schimbată conducta de apă. Apoi, s-a pus pământ (insuficient tasat, probabil) și s-a asfaltat destul de superficial, cum se întâmplă în astfel de cazuri. Nu miră pe nimeni apariția găurii din carosabil și a ajuns să nu mai mire pe nimeni nici faptul că această gaură este semnalizată de mai bine de o săptămână, dar de intervenit nu se intervine, așteptându-se, poate, surparea străzii în zona respectivă. Ceea ce, desigur, nu dorim să se întâmple.

Sâmbătă dimineață, la Bănești, de-a lungul DN1, aproape 200 de oameni au protestat față de CNAIR care amână de la începutul acestui an repararea pasarelei pietonale și care tergiversează de ani mulți realizarea unui sens giratoriu la intersecția spre Urleta.

Consiliul Județean Prahova intenționează înființarea Organizației de Management al Destinației Județul Prahova, un organism care ar avea ca principal scop promovarea județului ca destinație turistică.

La locul evenimentului - satul Brătășanca, din comuna Filipeștii de Târg - au fost mobilizate forțe și mijloace din cadrul Detașamentelor 1 și 2 Ploiești, fiind vorba despre patru autospeciale de stingere cu apă și spumă și un echipaj de prim ajutor SMURD.

După o oarecare bâlbâială la nivelul factorilor de decizie din Prahova, totuși, DN1 se va închide în perioada 24-28 noiembrie, pentru lucrări la trecerea de cale ferată peste DN1 de la Movila Vulpii.