Așa consideră Partidul Mișcarea Populară, care își propune să schimbe radical abordarea în relația de comunicare existentă atât în interiorul Primăriei, cât și între Primărie și cetățeni. "Vrem o comunicare corectă și transparentă. Oamenii trebuie să știe tot ce face administrația locală, de la activitatea propriu-zisă, până la cheltuirea banului public", a afirmat președintele PMP Câmpina, Ioan Adrian Pițigoi, candidat al acestui partid la funcția de primar al municipiului.
Iată punctul de vedere al liderului PMP și soluțiile pe care acesta le are în vedere în privința transparentizării actului administrativ:
“Prin natura ei, eficiența administrației publice depinde într-o mare măsură de comunicarea cu cetățenii. Am ajuns la această concluzie după o evaluare de aproape opt ani, timp în care am observat cu mare atenție, atât în calitate de locuitor al Câmpinei, cât și în calitate de consilier local, stilul de comunicare al Primăriei. Momentan, administrația câmpineană suferă de lipsa unei transparențe totale, iar schimbul de informaţii nu este întotdeauna facil. Câmpineanul primește destul de greu și doar parțial informații referitoare la modul de administrare a banilor publici și asta din cauza unor lacune ale aparatului administrativ în materie de comunicare.
În mod normal, cetățenii trebuie să știe tot ce se întâmplă în administrație, ce decizii se iau, cum le sunt cheltuiți banii. Trebuie să terminăm cu jumătățile de măsură și să avem mai mult respect față de oameni. Trebuie să punem la punct comunicarea Primăriei cu cetățeanul, dar și comunicarea în interiorul Primăriei, pentru că și aici sunt probleme. În interior, comunicarea este bazată, în numeroase situații, pe “făcutul cu ochiul” sau pe “nu e nevoie să știi mai mult”, lucru nepermis în cadrul relațiilor dintre profesioniști.
Având în vedere toate acestea, eu și PMP ne propunem să schimbăm radical abordarea în relația de comunicare din interiorul Primăriei (unde profesionalismul și seriozitatea trebuie să primeze), precum și între Primărie și cetățeni. Iată câteva măsuri pentru îmbunătățirea comunicării cu câmpinenii:
- Vom înființa un call-center unde câmpineanul primește răspuns imediat la orice întrebare care nu necesită analiză, iar problemele mai complexe se transmit departamentului de specialitate, care va formula un răspuns în cel mult trei zile;
- Pe site-ul Primăriei Câmpina vom publica fiecare cheltuială făcută de la bugetul local, inclusiv contractele de execuție a unor lucrări;
- Vom organiza în cartiere dezbateri publice referitoare la cele mai importante probleme ale localității și vom avea grijă ca toată lumea să știe când și unde vor avea loc aceste dezbateri;
- Va exista o cutie poștală specială, unde câmpinenii pot transmite administrației locale idei și propuneri, dar și nemulțumiri”.
Primarul municipiului Câmpina, Irina Nistor, a răspuns, în cadrul conferinței de presă de luni, 4 august, la acuzele venite dinspre aliații politici de la Partidul Câmpina Curată.
”Partidul Câmpina Curată și Asociația Câmpina Curată de aproximativ șase luni desfășoară o campanie publică de conștientizare și combatere a adicțiilor, printre care se numără, desigur, și cea față de jocurile de noroc. Părerea noastră este că aceste locuri unde se desfășoară activități ale jocurilor de noroc nu ar avea ce să caute în comunitatea câmpineană”, a spus Rudolf Leica, președintele PCC.
În cadrul unei conferințe de presă susținută de Partidul Câmpina Curată, Adina Gârbăcică a răspuns unei întrebări CâmpinaTV.ro privind mesajul care ar trebui transmis oamenilor atunci când va începe șantierul lucrărilor la rețeaua de apă, canalizare, precum și la rețeaua de gaze.
Partidul Câmpina Curată organizează periodic întâlniri cu cetățenii, în cartiere, iar despre problemele ridicate de aceștia s-a vorbit și la conferința de presă a PCC, care a avut loc marți, 22 iulie 2025.