În urmă cu câteva zile, în comuna Valea Doftanei s-a finalizat modernizarea dispensarului uman din satul Teșila, dispensar situat chiar lângă sediul Primăriei. Lucrările au costat 890.000 lei și au fost finanțate prin PNDL. Reabilitarea dispensarului a fost una dintre prioritățile administrației locale, o investiție inclusă și în Strategia Integrată de Dezvoltare a comunei Valea Doftanei 2017-2023.
Lucrările de la dispensar au fost destul de complexe și au inclus consolidarea clădirii, refacerea pereților, recompartimentări, reamenajări, dar și dotarea cu toate cele necesare actului medical - mobilier, echipamente și aparatură medicală - pentru buna funcționare a acestui dispensar în care își vor desfășura activitatea doi medici de familie și un stomatolog.
Modernizarea dispensarului din satul Teșila completează o altă lucrare - extinderea și modernizarea sediului Primăriei, cele două clădiri, dispensarul și primăria, fiind practic lipite una de cealaltă. La clădirea Primăriei a fost adăugat un corp nou și s-au realizat lucrări de modernizare, întregul spațiu corespunzând acum mult mai bine funcțiunilor necesare pentru derularea procesului administrativ.
De asemenea, după cum a precizat primarul Lucian Costea, în cursul acestei primăveri, o altă lucrare importantă din comuna Valea Doftanei este cea de realizare și modernizare a unor captări de apă, lucrare pentru care s-a alocat suma de 1,5 milioane lei, fără TVA.

Luni, 24 noiembrie, au început lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de la Movila Vulpii, iar traficul pe DN1 a fost închis și deviat pe rutele stabilite împreună cu Poliția Rutieră, CFR și Instituția Prefectului.

Poșta Română are o amplă campanie la nivel național în care închiriază o mare parte a sediilor și spațiilor pe care le deține.

Câmpina este din ce în ce mai sufocată de traficul rutier, situație pe care o întâlnim în majoritatea localităților urbane din România.

În luna septembrie a fost aprobat de Consiliul Local Câmpina un regulament privind stabilirea unor măsuri pentru gospodărirea municipiului.