În zilele de 15, 16 și 17 septembrie, polițiștii și jandarmii au desfășurat 11 acțiuni pentru prevenirea și descurajarea faptelor comise cu violență, a situațiilor de risc și pentru combaterea consumului de droguri.
Acțiunile desfășurate au fost menite să identifice și să abordeze în mod eficient orice potențială amenințare pentru siguranța cetățenilor, asigurându-se un climat de ordine și siguranță publică, acționându-se totodată și pentru creșterea gradului de disciplină rutieră pe drumurile publice din județ. În cadrul acțiunilor, au fost legitimați peste 850 de cetățeni, iar conducătorii auto au fost informați cu privire la riscurile consumului de droguri și consecințele acestuia.
Polițiștii rutieri au acționat cu efective mărite, în cele trei zile, pentru prevenirea și combaterea principalelor cauze generatoare de evenimente rutiere, accentul fiind pus pe depistarea și extragerea din trafic a persoanelor care pun în pericol siguranța rutieră prin alegerile lor, urcându-se la volan sub influența alcoolului sau a substanțelor psihoactive. În acest context, au fost controlate aproximativ 700 de vehicule, fiind testați mai mult de 450 dintre șoferi cu aparatele etilotest și cu cele drugtest. Pentru neregulile constatate au fost aplicate, în total, peste 300 de sancțiuni contravenționale, cele mai multe conform O.U.G. nr. 195/2002, privind circulația pe drumurile publice, pentru abateri precum: 65 pentru nerespectarea regimului legal de viteză, 5 pentru conducere sub influența băuturilor alcoolice, trei dintre valori fiind 0,27; 0,28; 1,30 mg/l alcool pur în aerul expirat, două pentru conducere sub influența substanțelor psihoactive, 8 pentru nepurtarea centurii de siguranță, dar și 7 sancțiuni aplicate bicicliștilor pentru abaterile lor de la normele rutiere. Valoarea totală a sancțiunilor este de aproximativ 100.000 de lei.
În total, au fost reținute 19 permise de conducere, dintre care 5 pentru conducere sub influența băuturilor alcoolice, două pentru conducere sub influența substanțelor psihoactive, dar și 7 pentru nerespectarea regimului legal de viteză, precum și 11 certificate de înmatriculare, după cum a informat purtătorul de cuvânt al Inspectoratului Județean de Poliție Prahova.
(Foto cu caracter informativ)

La 24 octombrie s-a împlinit un an de când primarul și consilierii locali câmpineni au depus jurământul de credință și au fost învestiți în funcții. La un an de mandat, primarul municipiului Câmpina, Irina Mihaela Nistor, a fost invitata noastră la o analiză a ceea ce a însemnat acest an.

La ședința Consiliului Local Câmpina din 30 octombrie a fost prezent și fostul consilier din legislatura precedentă, Marius Anghelescu, care a dorit să se adreseze actualilor aleși locali.

Luni, 3 noiembrie 2025, consilierii câmpineni sunt convocați într-o ședință extraordinară de îndată în care li se va prezenta o informare privind stadiul proiectului ”Reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane prin achiziția de autobuze electrice”.

În cadrul ședinței Consiliului Local Câmpina din 30 octombrie 2025 a fost aprobat un proiect prin care se modifică o serie de amplasamente pentru comerțul stradal.