În urmă cu puțin timp, la Fântâna cu Cireşi au fost momente de panică, după ce un copac bătrân, destul de gros, s-a prăbuşit pur şi simplu peste carosabil, blocând traficul.
La câteva momente a apărut un echipaj de la Poliţia Locală, precum şi unul de la ISU, care au luat primele măsuri pentru eliberarea carosabilului. Practic, copacul a fost tăiat în bucăți, astfel încât strada să poată fi eliberată mai repede. La momentul producerii acestui incident, la Fântâna cu Cireşi era lume destul de multă, câmpineni ieșiți la iarbă verde, la grătare, dar şi doi candidaţi la Primăria Câmpina, aflați în campanie electorală - Andrei Istrate şi Ioan Adrian Piţigoi.
Din fericire, căderea copacului s-a produs într-un moment în care nu trecea nici o maşină, iar apropiere nu se afla nici un pieton. Nu este prima dată când se întâmplă aşa ceva la Fântâna cu Cireși. În toamna anului trecut, cam prin aceeaşi zonă, un copac a căzut aparent inexplicabil, pentru că - la fel ca şi acum - nu ploua, nu bătea vântul, nu se întâmpla absolut nimic. Problerma este că sunt mai mulţi copaci în zonă foarte bătrâni, mulţi dintre ei putreziţi şi cum solul este destul de instabil, practic, în orice moment există riscul prăbuşirii unora dintre ei.

În jurul orei 20.30, primul tren a trecut cu succes peste noua trecere de pe DN1, de la Movila Vulpii, acolo unde s–a lucrat intens în ultimele zile.

În urmă cu trei zile în zona Țigănești de pe versatul nordic al Munților Bucegi o persoană anunța echipajele Salvamont că este epuizat și suferă de hipotermie.

În cursul dimineții de 26 noiembrie, polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Ploiești, împreună cu procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism - Serviciul Teritorial Ploiești, au pus în aplicare patru mandate de percheziție domiciliară, în județul Prahova și în municipiul București, într-un dosar penal privind săvârșirea infracțiunii de trafic de droguri de risc.

În a doua zi a lucrărilor pe D1, la trecerea de cale ferată de la Movila Vulpii, a continuat să se lucreze, fiind realizate lucrările la structură – cadrul șină–traverse a fost adus la cota corectă, iar stratul de piatră necesar a fost așezat și compactat.