Sucursala Regională București a CFR SA a desemnat oferta câștigătoare la licitația pentru elaborarea proiectului tehnic și execuția lucrărilor de realizare a unui baraj mic în albia râului Prahova, în zona podului feroviar de la km 89+140 al căii ferate București - Ploiești Vest - Câmpina (pe raza satului Bobolia, aparținând de comuna Poiana Câmpina).
Licitația a fost câștigată de asocierea formată din societățile INFRA SYSTEM PROIECT SRL București și DEGAL CONSTRUCT 88 SRL București, valoarea contractului fiind de 19.465.720 lei. Finanțarea va fi asigurată de la bugetul de stat. Scopul lucrărilor este acela de refacere a pragului de fund pentru evitarea degradării podului. Aceasta este cea de-a doua etapă a lucrărilor de reparații, prima fiind în 2018-2019, când s-au realizat digul de protecţie de pe malul stâng, din aval spre amonte, calibrarea albiei şi devierea cursului apei pe noua albie.
Podul feroviar de la Bobolia, construit în anul 1909, pe vremea Regelui Carol I, este un obiectiv strategic în circulația feroviară, deorece pierderea stabilității structurii acestui pod ar duce automat la închiderea circulației feroviare pe relația București - Ploiești Vest - Brașov. Probleme la acest pod au început să apară în anul 2016 și s-au acutizat în 2018 din cauza cantității mari de precipitații. Au apărut degradări la pragul de fund (lucrările realizate pentru regularizarea albiei râului) și la placa din beton armat aferentă picioarelor 6, 7 și 8 ale podului, adică trei dintre picioarele situate în albia râului Prahova.
CFR SA a efectuat atunci unele lucrări provizorii de punere în siguranță prin descărcarea în albia râului Prahova, în amonte și aval de picioarele 6, 7 și 8, a aproape 1.500 traverse din beton care să protejeze fundația și să nu permită erodarea și mai pronunțată a albiei la creșterea vitezei apei, în urma ploilor torențiale. Apoi s-a realizat digul de protecție și a fost deviat cursul apei.

Sâmbătă dimineață, la Bănești, de-a lungul DN1, aproape 200 de oameni au protestat față de CNAIR care amână de la începutul acestui an repararea pasarelei pietonale și care tergiversează de ani mulți realizarea unui sens giratoriu la intersecția spre Urleta.

Consiliul Județean Prahova intenționează înființarea Organizației de Management al Destinației Județul Prahova, un organism care ar avea ca principal scop promovarea județului ca destinație turistică.

La locul evenimentului - satul Brătășanca, din comuna Filipeștii de Târg - au fost mobilizate forțe și mijloace din cadrul Detașamentelor 1 și 2 Ploiești, fiind vorba despre patru autospeciale de stingere cu apă și spumă și un echipaj de prim ajutor SMURD.

După o oarecare bâlbâială la nivelul factorilor de decizie din Prahova, totuși, DN1 se va închide în perioada 24-28 noiembrie, pentru lucrări la trecerea de cale ferată peste DN1 de la Movila Vulpii.