Primul tren electric Alstom Coradia va fi operat, începând cu data de 15 noiembrie, pe ruta București Nord - Ploiești Vest - Câmpina - stațiunile de pe Valea Prahovei - Brașov.
Este primul tren de acest gen care va circula în România, dintr-un total de 37 trenuri, pentru care - incluzând și mentenanța - Autoritatea pentru Reformă Feroviară va avea de plătit în următorii 15 ani suma de 2,4 miliarde lei, fără TVA.
Primul tren de acest gen, produs în Polonia, se află deja în România și a efectuat mai multe probe.
În prima parte a anului viitor, alte 11 trenuri Alstom Coradia vor deservi rute din București spre Constanța, Craiova, Timișoara (prin Brașov și prin Craiova), Deva (prin Craiova). Apoi, alte 25 de trenuri vor intra în circulație în a doua parte a anului 2025 pe rute cu plecare din București spre Iași, Suceava, Galați, Cluj-Napoca, dar și pe rutele Iași - Cluj-Napoca și Cluj-Napoca - Timișoara.

Problemele de la Barajul Paltinu au dus la oprirea temporară a centralei electrice de la Brazi, deținută de Petrom și care furnizează aproape 10% din producția națională de electricitate.

În cursul zilei de marți, 2 decembrie, pompierii au ajuns cu o autocisternă cu apă și la Adăpostul chinologic de la Câmpina, situat la marginea localității, pe malul râului Doftana.

După cum scriam într-un articol anterior, la Câmpina a ajuns un nou transport cu apă potabilă îmbuteliată din rezerva de stat. Este vorba de 27.648 litri.

Pentru că apa potabilă trimisă de la rezerva de stat este insuficientă, î condițiile prelungirii perioadei de criză, Primăria Câmpina a cumpărat apă potabilă îmbuteliată pentru a o distribui populației.