Primul tren electric Alstom Coradia va fi operat, începând cu data de 15 noiembrie, pe ruta București Nord - Ploiești Vest - Câmpina - stațiunile de pe Valea Prahovei - Brașov.
Este primul tren de acest gen care va circula în România, dintr-un total de 37 trenuri, pentru care - incluzând și mentenanța - Autoritatea pentru Reformă Feroviară va avea de plătit în următorii 15 ani suma de 2,4 miliarde lei, fără TVA.
Primul tren de acest gen, produs în Polonia, se află deja în România și a efectuat mai multe probe.
În prima parte a anului viitor, alte 11 trenuri Alstom Coradia vor deservi rute din București spre Constanța, Craiova, Timișoara (prin Brașov și prin Craiova), Deva (prin Craiova). Apoi, alte 25 de trenuri vor intra în circulație în a doua parte a anului 2025 pe rute cu plecare din București spre Iași, Suceava, Galați, Cluj-Napoca, dar și pe rutele Iași - Cluj-Napoca și Cluj-Napoca - Timișoara.

Luni, 24 noiembrie, au început lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de la Movila Vulpii, iar traficul pe DN1 a fost închis și deviat pe rutele stabilite împreună cu Poliția Rutieră, CFR și Instituția Prefectului.

Poșta Română are o amplă campanie la nivel național în care închiriază o mare parte a sediilor și spațiilor pe care le deține.

Câmpina este din ce în ce mai sufocată de traficul rutier, situație pe care o întâlnim în majoritatea localităților urbane din România.

În luna septembrie a fost aprobat de Consiliul Local Câmpina un regulament privind stabilirea unor măsuri pentru gospodărirea municipiului.