Primul tren electric Alstom Coradia va fi operat, începând cu data de 15 noiembrie, pe ruta București Nord - Ploiești Vest - Câmpina - stațiunile de pe Valea Prahovei - Brașov.
Este primul tren de acest gen care va circula în România, dintr-un total de 37 trenuri, pentru care - incluzând și mentenanța - Autoritatea pentru Reformă Feroviară va avea de plătit în următorii 15 ani suma de 2,4 miliarde lei, fără TVA.
Primul tren de acest gen, produs în Polonia, se află deja în România și a efectuat mai multe probe.
În prima parte a anului viitor, alte 11 trenuri Alstom Coradia vor deservi rute din București spre Constanța, Craiova, Timișoara (prin Brașov și prin Craiova), Deva (prin Craiova). Apoi, alte 25 de trenuri vor intra în circulație în a doua parte a anului 2025 pe rute cu plecare din București spre Iași, Suceava, Galați, Cluj-Napoca, dar și pe rutele Iași - Cluj-Napoca și Cluj-Napoca - Timișoara.

În jurul orei 20.30, primul tren a trecut cu succes peste noua trecere de pe DN1, de la Movila Vulpii, acolo unde s–a lucrat intens în ultimele zile.

În urmă cu trei zile în zona Țigănești de pe versatul nordic al Munților Bucegi o persoană anunța echipajele Salvamont că este epuizat și suferă de hipotermie.

În cursul dimineții de 26 noiembrie, polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Ploiești, împreună cu procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism - Serviciul Teritorial Ploiești, au pus în aplicare patru mandate de percheziție domiciliară, în județul Prahova și în municipiul București, într-un dosar penal privind săvârșirea infracțiunii de trafic de droguri de risc.

În a doua zi a lucrărilor pe D1, la trecerea de cale ferată de la Movila Vulpii, a continuat să se lucreze, fiind realizate lucrările la structură – cadrul șină–traverse a fost adus la cota corectă, iar stratul de piatră necesar a fost așezat și compactat.