Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) anunță că, la jumătatea lunii viitoare, pe DN1 începe montarea parapetelor rigide prefabricate din beton, prima porțiune fiind cuprinsă între pasajul Băneasa și pasajul Otopeni, peste Centura București. Este vorba despre montarea separatoarelor de sens pe 5 km de drum național, prima comandă din Acordul-cadru încheiat cu asocierea de firme care a câștigat licitația.
Potrivit datelor furnizate de CNADNR, Acordul-cadru are o valoare totală de 51,8 milioane lei fără TVA, se va derula pe o perioadă de doi ani și prevede achiziția, transportul și montarea separatoarelor de sens pe 192 km de drumuri naționale. Prioritar va DN1, pe raza județului Prahova, apoi DN39, între Constanța și Mangalia.
Licitația a fost câștigată de asocierea formată din firmele Kamarom Prefabricate din Beton SRL și Dunapref SA. La solicitarea noastră, conducerea Dunapref ne-a comunicat că pentru fiecare din cei doi ani de derulare a Acordului-cadru cu CNADNR voi fi încheiate contracte subsecvente privind cantitatea totală de parapete prefabricate din beton, care va trebui livrată celor șapte direcții regionale de drumuri naționale. Conform cerințelor din caietul de sarcini, 74% din cantitatea totală contractată pentru cei 192 km de drumuri naționale va fi livrată în primul an de contract. Se va începe cu DN1 pentru județele Ilfov și Prahova. Producția acestei prime comenzi de parapete despărțitoare va fi realizată în fabrica Dunapref de la Blejoi.

Luni, 8 decembrie 2025, de la ora 16.00, în curtea Poliției Locale Câmpina va funcționa un centru fix de distribuție a apei potabile îmbuteliate.

”În această dimineață, sistemul operat de Hidro Prahova este complet amorsat, iar apa circulă în toate cele 13 localități afectate de oprirea furnizării de vinerea trecută”, se arată într-un comunicat al Consiliului Județean Prahova.

Reluarea furnizării apei la nivelul municipiului Câmpina se face treptat, mai ales după ce au fost o serie de probleme cu avariile la rețeaua învechită.

Pe râul Doftana, despre care s-a discutat atât de mult în ultima vreme, în contextul crizei apei prin care au trecut Câmpina și alte localități din zonă, se află mai multe poduri.