La Casa de Cultură "Geo Bogza" din Câmpina va avea loc sâmbătă, 15 octombrie 2022, de la ora 18.00, un concert al Ansamblului MUSICA VIVA, eveniment care face parte din proiectul cultural CâmpinArtelor. Va fi un spectacol de sunet și imagine, care va aduce în atenția publicului partituri mai vechi sau mai noi din peisajul muzicii românești.
Ne vor purta pe firul istoriei muzicale din România artiștii Andreea Butnaru (pian), Andrei Florescu (vioară), Florin Mitrea (violoncel), cu sprijinul regizorului de imagine Andrei Nicolescu. Programul Ansamblului MUSICA VIVA se adresează tuturor amatorilor de frumos, incluzând melodii deja cunoscute din tezaurul muzical românesc și universal, însoțite de o spectaculoasă prezentare vizuală. Iar pianista Andreea Butnaru își va folosi talentul de povestitor pentru a introduce publicul în atmosfera timpurilor trecute.
Evenimentul este organizat de Perart Production - Musica Viva, cu sprijinul Primăriei municipiului Câmpina și co-finanțat Administrația Fondului Cultural Național. Intrarea este liberă.

,,Fețele iubirii”, o întâlnire în care literatura, emoția și dialogul s-au împletit firesc și au deschis noi perspective asupra felului în care trăim și exprimăm iubirea. Cam așa s-ar putea rezuma ediția de vineri seară a Seratelor Culturale Elstar.

Într-un context în care Muzeul Memorial „B.P. Hasdeu” și Biblioteca Municipală „Dr. C.I. Istrati” nu au organizat anul acesta aproape niciuna dintre manifestările pe care și le-au propus și pentru care au primit finanțare de la bugetul local, este de salutat evenimentul de la acest final de săptămână, atunci când s-au marcat 156 ani de la nașterea Iuliei Hasdeu.

Casa Tineretului a fost, joi la prânz, gazda vernisajului expoziției ”Un drum printre culori”, prima expoziție personală a Gabrielei Melinte.

Vineri, 14 noiembrie, de la ora 17.30, la Librăria Elstar, în cadrul Seratelor Culturale Elstar, vor fi lansate două volume, ambele publicate la Editura Elstar – „Punctul în care se întâlnesc paralelele”, de Camelia Marin și „Sex.age.narii”, de Sorin Petrescu.