10 decembrie 2024 va rămâne în istorie ca fiind data la care a fost pus la pământ ultimul pilon al podului feroviar de peste DN1 și râul Prahova, dintre Câmpina și Poiana Câmpina.
Vă reamintim că demolarea podului a început la jumătatea lunii martie a acestui an, atunci când într-un timp record a fost demolată porțiunea peste DN1. Apoi, din 28 noiembrie, s-a reluat demolarea podului cu celelalte porțiuni ale sale. Marți, 10 decembrie, așa cum spuneam, ultimul pilon și ultima traversă au fost puse la pământ.
Podul feroviar a fost construit în anul 1974, deci în urmă cu exact 50 de ani. Podul era traversat zilnic de convoaie vagoane de marfă care asigurau cu materie primă și piese de schimb platformele industriale din oraș sau transportau țiței, uleiuri parafinoase și parafină înspre și de la Rafinăria Câmpina. Din 1995, podul a fost considerat ca fiind periculos, pilonii săi, în special cel amplasat în mijlocul DN1, afundându-se din cauza stratului de sare din subteran. Din cauza agravării situației, pe data de 24 septembrie 2013, CNCFR a decis închiderea completă a circulației feroviare pe acest pod. Lucrările de demolare sunt executate de societatea Infra Systrem Proiect SRL București, valoarea contractului fiind de 4,9 milioane lei, fără TVA.

În seara de 7 aprilie 2022, pe trecerea de pietoni de la Salcie, tânărul Paul Alexandru Dragomir, 17 ani, elev al Colegiului Național ”Nicolae Grigorescu” Câmpina, era lovit mortal de un bolid condus de Adela Pena.

Odată cu ieșirea la pensie a comisarului șef Florin Aristan, noul conducător al Biroului Drumuri Naționale și Europene din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova va fi un câmpinean.

Furnizarea apei potabile va fi sistată vineri seară, pentru 24 ore, din cauza turbidității ridicate din Barajul Paltinu.

Primăria municipiului Câmpina a transmis un comunicat de presă privind stadiul lucrărilor în cadrul proiectului cu fonduri europene derulat de HidroPrahova privind înlocuirea și extinderea rețelei de apă și canalizare.