10 decembrie 2024 va rămâne în istorie ca fiind data la care a fost pus la pământ ultimul pilon al podului feroviar de peste DN1 și râul Prahova, dintre Câmpina și Poiana Câmpina.
Vă reamintim că demolarea podului a început la jumătatea lunii martie a acestui an, atunci când într-un timp record a fost demolată porțiunea peste DN1. Apoi, din 28 noiembrie, s-a reluat demolarea podului cu celelalte porțiuni ale sale. Marți, 10 decembrie, așa cum spuneam, ultimul pilon și ultima traversă au fost puse la pământ.
Podul feroviar a fost construit în anul 1974, deci în urmă cu exact 50 de ani. Podul era traversat zilnic de convoaie vagoane de marfă care asigurau cu materie primă și piese de schimb platformele industriale din oraș sau transportau țiței, uleiuri parafinoase și parafină înspre și de la Rafinăria Câmpina. Din 1995, podul a fost considerat ca fiind periculos, pilonii săi, în special cel amplasat în mijlocul DN1, afundându-se din cauza stratului de sare din subteran. Din cauza agravării situației, pe data de 24 septembrie 2013, CNCFR a decis închiderea completă a circulației feroviare pe acest pod. Lucrările de demolare sunt executate de societatea Infra Systrem Proiect SRL București, valoarea contractului fiind de 4,9 milioane lei, fără TVA.

Andreea este elevă a Școlii de Agenți de Poliție „Vasile Lascăr” Câmpina. Aflată în practică la Mioveni - Argeș, a ajutat la prinderea unui criminal, fapt relatat pe pagina de Facebook a Sindicatului Europol.

Sâmbătă seară, după ora 20.00, pe DN1, la Bănești, a avut loc un spectaculos accident de circulație, soldat, din fericire, doar cu rănirea ușoară a unei pasagere.

Societatea Just Civil Engineering SRL Ploiești, cea care a executat lucrările în cadrul proiectului privind eficientizarea energetică a Spitalului Municipal, a dat în judecată Primăria Câmpina, dosarul fiind pe rolul Tribunalului Prahova.

Consiliul Local Câmpina va discuta și aproba în ședința din 27 noiembrie 2025 vânzarea prin licitație a autoturismului Opel Insignia, cel devenit atât de faimos după ce i-a adus atâtea probleme fostului primar Horia Tiseanu.