10 decembrie 2024 va rămâne în istorie ca fiind data la care a fost pus la pământ ultimul pilon al podului feroviar de peste DN1 și râul Prahova, dintre Câmpina și Poiana Câmpina.
Vă reamintim că demolarea podului a început la jumătatea lunii martie a acestui an, atunci când într-un timp record a fost demolată porțiunea peste DN1. Apoi, din 28 noiembrie, s-a reluat demolarea podului cu celelalte porțiuni ale sale. Marți, 10 decembrie, așa cum spuneam, ultimul pilon și ultima traversă au fost puse la pământ.
Podul feroviar a fost construit în anul 1974, deci în urmă cu exact 50 de ani. Podul era traversat zilnic de convoaie vagoane de marfă care asigurau cu materie primă și piese de schimb platformele industriale din oraș sau transportau țiței, uleiuri parafinoase și parafină înspre și de la Rafinăria Câmpina. Din 1995, podul a fost considerat ca fiind periculos, pilonii săi, în special cel amplasat în mijlocul DN1, afundându-se din cauza stratului de sare din subteran. Din cauza agravării situației, pe data de 24 septembrie 2013, CNCFR a decis închiderea completă a circulației feroviare pe acest pod. Lucrările de demolare sunt executate de societatea Infra Systrem Proiect SRL București, valoarea contractului fiind de 4,9 milioane lei, fără TVA.

La 24 octombrie s-a împlinit un an de când primarul și consilierii locali câmpineni au depus jurământul de credință și au fost învestiți în funcții. La un an de mandat, primarul municipiului Câmpina, Irina Mihaela Nistor, a fost invitata noastră la o analiză a ceea ce a însemnat acest an.

La ședința Consiliului Local Câmpina din 30 octombrie a fost prezent și fostul consilier din legislatura precedentă, Marius Anghelescu, care a dorit să se adreseze actualilor aleși locali.

Luni, 3 noiembrie 2025, consilierii câmpineni sunt convocați într-o ședință extraordinară de îndată în care li se va prezenta o informare privind stadiul proiectului ”Reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane prin achiziția de autobuze electrice”.

În cadrul ședinței Consiliului Local Câmpina din 30 octombrie 2025 a fost aprobat un proiect prin care se modifică o serie de amplasamente pentru comerțul stradal.