Anunțurile ne sunt trimise de firmele care doresc să facă angajări. În general, valabilitatea apare la fiecare anunț în parte.
Neptun Câmpina angajează ASISTENT MANAGER
CERINȚE :
- Seriozitate, responsabilitate, integritate morală;
- Abilităţi şi experienţă organizatorică;
- Capacitate de planificare şi prioritizare;
- Capacitatea de a acorda atenție sporită detaliilor;
- Capacitatea de a îndeplini responsabilități repetitive;
- Atitudine pozitivă și proactivă;
- Atenţie distributivă;
- Abilităţi foarte bune de a dezvolta relaţii interpersonale;
- Aptitudini de comunicare verbale și scrise excelente;
- Motivare şi eficienţă;
- Capacitate de luare a deciziilor;
- Bune cunoștințe de operare PC (Microsoft Office; Outlook; Web)
- Cunoștințe solide de limba engleză (scris - citit - vorbit)
- Aspect plăcut;
- Domiciliul în Câmpina.
SARCINI ȘI ATRIBUȚII DE BAZĂ ASISTENT MANAGER:
- Se ocupă de apelurile telefonice
- Înregistrează, triază și distribuie, conform vizelor, toate documentele care intră și ies în/din societate
- Redactează răspunsuri la corespondență (în măsura în care este abilitat să facă acest lucru)
- Întâmpină şi conduce persoanele pe care managerii urmează să le întâlnească
- Se ocupă de protocolul întâlnirilor
- Asigură legătura dintre persoanele cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia
- Urmărește realizarea sarcinilor și respectarea termenelor de către cei desemnați de conducere
- Se ocupă de diferite rapoarte și cereri sosite pentru persoane cu funcţie de conducere
- Stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului disponibil
- Se ocupă de agenda de călătorie (întocmire delegații, bilete de avion, cazare la hotel etc.)
- Concepe şi/sau redactează documente, prezentări şi rapoarte
- Păstrează confidențialitatea tuturor datelor la care are acces.
Persoanele interesate pot depune CV la sediul societății – Dep. Resurse Umane, pot trimite prin fax 0244.370.338 sau e-mail: office@neptun-gears.ro, până la data de 31.08.2018. Persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate telefonic pentru programare.
*****
Forja Neptun angajează ECONOMIST pentru Departament Marketing Export
Condiții:
- Studii superioare economice sau tehnice;
- Cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
- Persoană dinamică, responsabilă și foarte organizată;
- Persoană amabilă, gândire pozitivă;
- Cunoștințe operare PC.
Se oferă:
- Salarizare motivantă, masă caldă, tichete de masă;
- Suport pentru dezvoltarea unei cariere în cadrul companiei.
Persoanele interesate vor trimite cererea și/sau CV- ul la sediul societății, Băicoi, str. Înfrățirii nr. 295, la fax 0244.307.150 sau e-mail: office@forjaneptun.ro, până la data de 15.08.2018. Relații suplimentare la telefon 0244.307.152.
*****
SC Neptun SA, cu sediul în Câmpina, str. Bobâlna, nr. 57-63, tel. 0244.335.651; 2; 3, fax 0244.370.338, angajează CASIER pentru stațiile Etu Oil&Gas.
Condiții de angajare:
- Absolvenți de liceu, școli profesionale, cursuri calificare;
- Experiența în domeniu constituie avantaj;
- Domiciliul în Câmpina sau zonele învecinate;
- Disponibilitate la lucru în ture.
Depunerea CV-urilor și scrisorilor de intenție se va face la sediul societății sau pot fi trimise prin fax 0244.370.338 ori e-mail: office@neptun-gears.ro, până la data de 31.08.2018. Persoanele selectate în vederea interviului vor fi anunțate telefonic.
*****
ELECTROUTILAJ SA CÂMPINA angajează DIRECTOR VÂNZĂRI
Responsabilități:
- Elaborarea și implementarea strategiilor comerciale în conformitate cu scopurile și obiectivele companiei
- Înțelegerea cerințelor clienților existenți pentru ca nevoile lor să fie îndeplinite
- Identificarea de noi clienți și dobândirea unor noi colaborări, consolidarea relațiilor comerciale cu clienții existenți
- Monitorizarea performanței activităților comerciale și pregătirea de rapoarte pentru managementul superior
- Cercetează și analizează piața pentru a crea planuri detaliate privind oportunitățile comerciale (marketing, extinderea și dezvoltarea afacerilor)
Cerinţe și aptitudini necesare:
- Studii universitare tehnice
- Experiența în domeniul comercial constituie avantaj
- Înțelegerea în profunzime a activității societății. Cunoașterea pieții și mediului concurențial
- Cunoștințe solide de raportare a performanțelor și a proceselor financiare / bugetare. Pregatirea de materiale și rapoarte
- Abilitatea de a lucra în echipă si abilitate excelentă de organizare
- Experiență dovedită în managementul relațiilor cu clienții. Cunoștințe contractuale puternice. Tehnici de negociere
- Cunoașterea unei limbi străine constituie un avantaj
- Experiență de minim 2 ani în vânzări
- Operare PC: Office, Internet
- Experiență dovedită în managementul relațiilor cu clienții. Capacitatea de a relaționa cu oamenii
- Permis de conducere categoria B
- Disponibilitate pentru deplasări
BENEFICII OFERITE - Salariu motivant în funcție de realizarile profesionale. Bonuri de masă.
CV-urile se pot trimite prin fax 0244.335.754 sau e-mail: office@electroutilaj.ro.
Primăria municipiului Câmpina ne-a transmis următorul anunț privind depunerea solicitării pentru obținerea avizului de mediu (II).
Primăria comunei Provița de Jos ne-a transmis următorul anunț privind organizarea unui concurs pentru angajare.
Primăria municipiului Câmpina ne-a transmis următorul anunț privind depunerea solicitării pentru obținerea avizului de mediu.
Primăria Municipiului Câmpina informează cetățenii că, începând cu data de 24 iunie 2025, vor demara lucrările de reabilitare a rețelei de distribuție a gazelor naturale pe strada Orizontului.