De câteva zile, pe două străzi din municipiul Câmpina a fost instituit sens unic. Este vorba de străzile Avram Iancu și Atelierelor, ambele situate în apropierea societății Confind.
Măsura nu a fost anunțată de autoritățile locale, ceea ce a creat o oarecare nemulțumire în rândul conducătorilor auto care s-au trezit peste noapte că pe strada respectivă s-a introdus sens unic. În schimb, mai mulți membri ai Comisiei de Ordine Publică, în cadrul căreia se aprobă astfel de propuneri și din care fac parte atât reprezentanți ai Primăriei Câmpina, cât și ai Poliției Locale și Poliției Municipale, ne-au precizat că măsura a fost adoptată la solicitarea cetățenilor, principalele argumente fiind acelea că străzile menționate sunt paralele, tot mai multe mașini sunt parcate zilnic pe câte un sens al acestor străzi, iar partea carosabilă este destul de îngustă. Astfel, s-a decis și deja au fost montate indicatoarele corespunzătoare, ca pe Strada Avram Iancu, circulația să se facă pe sensul dinspre Strada B.P. Hasdeu spre Strada Conductelor, în vreme ce pe Strada Atelierelor, se circulă dinspre Strada Conductelor spre Strada B.P. Hasdeu.

Sâmbătă dimineață, alături de echipele Hidro Prahova, Virgiliu Nanu, președintele Consiliului Județean Prahova, a mers în Câmpina și Breaza pentru monitorizarea evoluției situației după repornirea sistemului de alimentare cu apă. La aproximativ 12 ore de la introducerea apei în rețea, sistemul se stabilizează treptat, iar alimentarea ajunge deja în majoritatea localităților afectate.

Chiar dacă este sâmbătă, chiar dacă este sărbătoare și chiar dacă apa a revenit la robinete, fără a fi potabilă, la Câmpina, continuă să funcționeze și sâmbătă trei centre de distribuire a apei potabile îmbuteliate.

Chiar dacă furnizarea apei s-a reluat, populația trebuie să respecte indicațiile autorităților și să nu consume apă de la robinet. De asemenea, acesta nu trebuie sa fie folosită pentru gătit sau pentru igiena personală.

În cadrul ședinței CJSU de vineri seară, de la Prefectura Prahova, s-a discutat și situația unităților de învățământ.