Câmpinenii de pe Aleea Salcia au cumpărat din banii lor conductă nouă de apă. HidroPrahova a montat-o pe jumătate de stradă și... gata

Social (Categoria articolului)

La numeroasele nemulțumiri ale câmpinenilor legate de activitatea HidroPrahova mai adăugăm una - presiunea extrem de scăzută a apei pe Strada Ion Câmpineanu și Aleea Salcia. Iar aici avem o situație de-a dreptul incredibilă. Locuitorii de pe Aleea Salcia au strâns bani și au cumpărat conductă nouă de apă, pentru ca HidroPrahova să o monteze și să se elimine, astfel, pierderile de apă cauzate de conducta veche. Iar HidroPrahova a montat conducta nouă, dar doar pe jumătate de stradă.

Strada Ion Câmpineanu este oricum distrusă în urma lucrărilor de canalizare. Pe Aleea Salcia, lucrările de canalizare nici nu au fost finalizate, deși vorbim despre o alee de 92 de metri. Și iată că, de o bună bucată de vreme, în această zonă a scăzut și presiunea apei. Iar în unele zile, presiunea este atât de redusă încât centralele oamenilor nici nu pornesc, iar băile cu greu pot fi folosite.
În 2015, când s-au executat lucrările de canalizare, locuitorii de pe Aleea Salcia au pus cu toții bani și au cumpărat conductă nouă de apă. Au obținut atunci și aprobarea HidroPrahova pentru schimbarea conductei de apă în paralel cu introducerea canalizării.
"Dacă tot se săpa pentru introducerea canalizării, ne-am gândit că ar fi bine ca în același timp să fie înlocuită și vechea conductă de apă, cea care este foarte uzată și subdimensionată, pentru că atunci când a fost introdusă apa în acest cartier erau mult mai puține locuințe. În plus, conducta fiind foarte veche, sunt pierderi în rețea. Numai că, lucrările de canalizare s-au oprit la jumătatea Aleei Salcia, iar conducta de apă a fost introdusă doar pe porțiunea unde s-a lucrat la canalizare. Am făcut numeroase demersuri la HidroPrahova pentru a se monta măcar noua conductă de apă, dar ni s-a spus că nu sunt fonduri pentru această lucrare", ne-a declarat unul dintre locuitorii de pe Aleea Salcia. (video)
Și așa, oamenii au rămas cu conducta cea nouă prinsă de garduri și, în continuare, cu o presiune scăzută la apă. 

3544 vizualizari
1

Comentarii

Campurile marcate cu * sunt obligatorii
  • Rosca Dorian 10.05.2018 00:48 Locuiesc tot pe Aleea Salcia la nr. 3B. Am urmărit reportajul dv. care este adevărat și la obiect. La un moment dat, reporterul a întrebat dacă am înștiințat și Primăria Câmpina. Pe această cale vă anunț că am făcut-o eu în data de 04.12.2017, nr. înregistrare 31507. Din nefericire, în Câmpina nu s-a auzit de termenul legal de 30 de zile pentru un răspuns. Au trecut 5 luni și nu am primit încă un răspuns, pozitiv sau negativ. Vă rog să luați firul acestei sesizări ''pierdute'' și să continuați investigația, pentru că cei vinovați trebuie să plătească și să fie cunoscuți alegătorilor așa cum sunt în realitate. Trebuie să-i vedem cu toții, cum răspund în fața camerei. Am trimis pe mail-ul dv.: webmaster@campinatv.ro, o copie înregistrată a plângerii. Vă rog să va faceți treaba de investigatori. Eu sunt hotărât să acționez în instanță Primăria Câmpina și Hidro Prahova S.A. Hidro Prahova nu a respectat obligația de a reface pavajul la starea inițială în timp legal, după intervenția de executare a canalizării, iar Primăria nu a răspuns în termenul legal și nu a luat măsurile de obligare a Hidro Prahova S.A. să refacă drumul distrus de lucrările executate.

Social

3198 vizualizari
19 aug. 2018 19:37

Câmpina, România 100. Casa Solară, ieri și astăzi

În anul 1974, pe Strada I.H. Rădulescu din Câmpina, la baza dealului Muscel, au fost construite două case solare, din ordinul Elenei Ceaușescu. A fost aleasă Câmpina deoarece era considerată a doua zonă din țară ca număr de zile însorite din an, după Constanța, dar spre deosebire de această localitate, Câmpina era ferită de vânturile puternice care afectau litoralul.

3017 vizualizari
18 aug. 2018 19:49

Câmpina, România 100. Stația de birje din perioada interbelică, zona sediului BRD de astăzi

În perioada interbelică, birjele erau taxiurile localității. Cu birja se mergea la gară și... retur, cu birja se mergea prin oraș, iar prețurile pe care pasagerii le plăteau birjarilor erau stabilite prin Ordonanță a Consiliului Comunal Câmpina. O cursă până la gară sau o cursă de jumătate de oră prin oraș costa 50 de lei. O oră în oraș în zi de lucru costa 80 de lei, iar o oră cu birja, în zi de sărbătoare, costa 100 lei. (facsimil)

Alte stiri recente

754 vizualizari
20 aug. 2018 17:37

Tânăra ciclistă Daria Duca, printre câștigătorii programului de promovare a tinerelor talente derulat de MOL și Fundația pentru Comunitate

Câmpineanca Daria Ioana Duca are 15 ani și este legitimată la BikeXpert Racing Team București, unde îl are ca antrenor pe Răzvan Jugănaru. Este un copil serios, perseverent și care muncește foarte mult. Toate acestea și pasiunea fără limite pentru ciclism i-au adus rezultate extraordinare, Daria câștigând în ultimii ani numeroase competiții și obținând mai multe titluri de campioană națională. De altfel, Daria Duca este și componentă a lotului național de ciclism. Acum, sportiva din Câmpina a obținut o sponsorizare pentru activitatea sa, după ce proiectul depus de ea a fost declarat câștigător în cadrul programului de promovare a tinerelor talente derulat de MOL România și Fundația pentru Comunitate.

2084 vizualizari
20 aug. 2018 16:22

Poliția Locală Câmpina a depistat un minor care furase un BMW și se plimba cu el pe străzile municipiului

Agenții Poliției Locale Câmpina au sesizat că un autoturism marca BMW circula pe Strada Maramureș, pe un sector de drum unde accesul era interzis. Conducătorul autoturismului a fost somat să oprească, moment în care acesta a accelerat, îndreptându-se spre Strada Sondei. Agenții Poliției Locale au pornit în urmărirea mașinii, reușind să o oprească pe Strada Victoriei, unde au avut parte de o mare surpriză.