CONTACT
https://www.matosimobiliare.ro/
https://sanconfind.ro/
https://www.soceram.ro/

Trei asocieri de firme au depus oferte pentru demolarea podului de cale ferată dintre Câmpina și Poiana Câmpina

- Actualitate -

Trei asocieri de firme au depus oferte pentru demolarea podului de cale ferată dintre Câmpina și Poiana Câmpina

Compania Națională Căile Ferate Române - Sucursala București derulează în prezent procedura de achiziție publică pentru dezafectarea podului de cale ferată de peste râul Prahova, dintre municipiul Câmpina și comuna Poiana Câmpina. Se intenționează demolarea prin explozie a acestui pod care reprezintă un real pericol în special pentru circulația de pe DN1, având în vedere că pilonul din mijlocul drumului național se afundă pentru că stă, practic, pe un bloc de sare pe care apele subterane îl dizolvă încet, dar sigur.

Trei asocieri de firme au depus oferte la licitația pentru proiectarea și dezafectarea podului: GDO MOV IMPEX SRL Baia Mare și VIO TOP București; STRABAG București, VIO TOP București și EXPLO-ARM Terminal Botoșani; INFRA SYSTEM PROIECT București și BETARMEX SRL București. Etapa de depunere a ofertelor s-a încheiat joi, 22 septembrie, licitația intrând acum în etapa de evaluare a ofertelor primite din punct de vedere tehnic și financiar. Conform caietului de sarcini, durata lucrărilor este estimată la opt luni (trei luni pentru proiectare și cinci luni pentru execuție – demolare prin explozie). Cel mai probabil, câștigătorul licitației va fi stabilit la sfârșitul acestui an, iar lucrările efective vor avea loc anul viitor. La fel de probabil este faptul că, în perioada lucrărilor efective, indiferent cât vor dura, circulația de pe DN1 va fi deviată prin municipiul Câmpina.
Podul de peste râul Prahova și DN1, dintre comuna Poiana Câmpina și municipiul Câmpina, a fost construit în anul 1974. La începuturi, pe aici circulau inclusiv trenuri de persoane, spre Zorile și Valea Doftanei. Exista chiar și o ambulanță feroviară între Câmpina și Valea Doftanei. Apoi, pe pod treceau doar trenuri de marfă, cele care deserveau Rafinăria "Steaua Română" și Turnătoria Centrală Orion. Ulterior, au fost din ce în ce mai puține trenuri, din cauza problemelor economice ale celor două societăți. În septembrie 2013, CN CFR a luat decizia să închidă podul pentru că nu mai prezenta siguranță.


24 Sep 2022 09:35 3419 vizualizari


Comentarii






  • 25.09.2022 22:04 Maria Interesant, 3 luni proiectare și 5 luni demolare, greu de tot. Se constată pe timp ce trece, că suntem într-o regresie totală atât la proiectare, cât și la execuție/demolare. Dar mai interesant este costul total! Vai de noi, de țară dacă pentru o demolare avem nevoie să asociem 3 firme. Oare pentru a executa o lucrare similară de câte firme ar fi nevoie, cât timp și cât ar fi costurile? Apropo, dacă pila centrală stă pe un bloc/lentilă de sare, se chiama diapira sării și se poate combate/consolida prin metode tehnice disponibile în țară, iar infrastructura caii ferate, dacă nu are alte probleme de stabilitate și structură se poate folosi pentru drum auto, terasamentul și lucrările de arta ale caii ferate sunt foarte bune, bine consolidate, curbe corect calculate, ceea ce la drumuri mai rar, în general. Nu mai demolati, dacă nu mai folosește într-un domeniu dații altă destinație, orice construcție, în străinătate așa se procedează, noi demola și rămâne ca după bombardament, atât mai știm.
  • 24.09.2022 18:14 Gigi dinamita Dinamită și deviata circulația 8 h. Și totul e ca nou. Aceeași procedura și la Turnul din Pisa care mai nou e obiectiv turistic pe Tripadvisor și loc de unde se arunca,, turbulentii de la Aurora ''
Vremea
https://trafic.ro/registersite/b3952e459b72419187c0c3eec5e715d7
http://www.spitalcampina.ro/
http://floricon.ro/
https://elstargroup.ro/
30zile7zileCele mai citite
Ultimele comentarii
634 vizualizari 02 Dec 2025 15:47 Noi puncte de distribuție a apei potabile din rezerva de stat, deschise la Câmpina

Noi puncte de distribuție a apei potabile din rezerva de stat, deschise la Câmpina

După cum scriam într-un articol anterior, la Câmpina a ajuns un nou transport cu apă potabilă îmbuteliată din rezerva de stat. Este vorba de 27.648 litri.

citeste mai mult
843 vizualizari 02 Dec 2025 15:16 Primăria Câmpina a cumpărat apă îmbuteliată pentru populație. Primul TIR a fost descărcat și distribuit, miercuri vin alte TIR-uri cu apă

Primăria Câmpina a cumpărat apă îmbuteliată pentru populație. Primul TIR a fost descărcat și distribuit, miercuri vin alte TIR-uri cu apă

Pentru că apa potabilă trimisă de la rezerva de stat este insuficientă, î condițiile prelungirii perioadei de criză, Primăria Câmpina a cumpărat apă potabilă îmbuteliată pentru a o distribui populației.

citeste mai mult
1239 vizualizari 02 Dec 2025 14:45 Apelul primarului Câmpinei, Irina Nistor, către marile magazine: “Puteți da o mâna de ajutor comunității care v-a primit cu atâta căldură!”

Apelul primarului Câmpinei, Irina Nistor, către marile magazine: “Puteți da o mâna de ajutor comunității care v-a primit cu atâta căldură!”

Primarul municipiului Câmpina, Irina Nistor, face apel la marii retaileri - suprmarketurile din localitate (Kaufland, Carrefour, Lidl, Profi, Penny) - să sprijine comunitatea locală în aceste momente de criză. 

citeste mai mult
684 vizualizari 02 Dec 2025 13:47 Criza apei. Zeci de apeluri la Poliția Locală privind solicitări de apă sau probleme cu centralele termice

Criza apei. Zeci de apeluri la Poliția Locală privind solicitări de apă sau probleme cu centralele termice

În aceste zile în care ne confruntăm cu o criză a apei fără precedent, Primăria Câmpina, prin vocea primarului Irina Nistor, a anunțat în două rânduri că dispeceratul Poliției Locale este disponibil, în afara altor situații specifice, pentru două tipuri de solicitări.

citeste mai mult
Actualitate Politică Social Eveniment Interviuri Sănătate Editorial Sport Anunțuri Joburi Turism

Termeni și condiții - Politica de confidențialitate - Politica cookies
© 2025 Câmpina TV