CONTACT
https://www.matosimobiliare.ro/
https://sanconfind.ro/
https://www.soceram.ro/

Trei asocieri de firme au depus oferte pentru demolarea podului de cale ferată dintre Câmpina și Poiana Câmpina

- Actualitate -

Trei asocieri de firme au depus oferte pentru demolarea podului de cale ferată dintre Câmpina și Poiana Câmpina

Compania Națională Căile Ferate Române - Sucursala București derulează în prezent procedura de achiziție publică pentru dezafectarea podului de cale ferată de peste râul Prahova, dintre municipiul Câmpina și comuna Poiana Câmpina. Se intenționează demolarea prin explozie a acestui pod care reprezintă un real pericol în special pentru circulația de pe DN1, având în vedere că pilonul din mijlocul drumului național se afundă pentru că stă, practic, pe un bloc de sare pe care apele subterane îl dizolvă încet, dar sigur.

Trei asocieri de firme au depus oferte la licitația pentru proiectarea și dezafectarea podului: GDO MOV IMPEX SRL Baia Mare și VIO TOP București; STRABAG București, VIO TOP București și EXPLO-ARM Terminal Botoșani; INFRA SYSTEM PROIECT București și BETARMEX SRL București. Etapa de depunere a ofertelor s-a încheiat joi, 22 septembrie, licitația intrând acum în etapa de evaluare a ofertelor primite din punct de vedere tehnic și financiar. Conform caietului de sarcini, durata lucrărilor este estimată la opt luni (trei luni pentru proiectare și cinci luni pentru execuție – demolare prin explozie). Cel mai probabil, câștigătorul licitației va fi stabilit la sfârșitul acestui an, iar lucrările efective vor avea loc anul viitor. La fel de probabil este faptul că, în perioada lucrărilor efective, indiferent cât vor dura, circulația de pe DN1 va fi deviată prin municipiul Câmpina.
Podul de peste râul Prahova și DN1, dintre comuna Poiana Câmpina și municipiul Câmpina, a fost construit în anul 1974. La începuturi, pe aici circulau inclusiv trenuri de persoane, spre Zorile și Valea Doftanei. Exista chiar și o ambulanță feroviară între Câmpina și Valea Doftanei. Apoi, pe pod treceau doar trenuri de marfă, cele care deserveau Rafinăria "Steaua Română" și Turnătoria Centrală Orion. Ulterior, au fost din ce în ce mai puține trenuri, din cauza problemelor economice ale celor două societăți. În septembrie 2013, CN CFR a luat decizia să închidă podul pentru că nu mai prezenta siguranță.


24 Sep 2022 09:35 3357 vizualizari


Comentarii






  • 25.09.2022 22:04 Maria Interesant, 3 luni proiectare și 5 luni demolare, greu de tot. Se constată pe timp ce trece, că suntem într-o regresie totală atât la proiectare, cât și la execuție/demolare. Dar mai interesant este costul total! Vai de noi, de țară dacă pentru o demolare avem nevoie să asociem 3 firme. Oare pentru a executa o lucrare similară de câte firme ar fi nevoie, cât timp și cât ar fi costurile? Apropo, dacă pila centrală stă pe un bloc/lentilă de sare, se chiama diapira sării și se poate combate/consolida prin metode tehnice disponibile în țară, iar infrastructura caii ferate, dacă nu are alte probleme de stabilitate și structură se poate folosi pentru drum auto, terasamentul și lucrările de arta ale caii ferate sunt foarte bune, bine consolidate, curbe corect calculate, ceea ce la drumuri mai rar, în general. Nu mai demolati, dacă nu mai folosește într-un domeniu dații altă destinație, orice construcție, în străinătate așa se procedează, noi demola și rămâne ca după bombardament, atât mai știm.
  • 24.09.2022 18:14 Gigi dinamita Dinamită și deviata circulația 8 h. Și totul e ca nou. Aceeași procedura și la Turnul din Pisa care mai nou e obiectiv turistic pe Tripadvisor și loc de unde se arunca,, turbulentii de la Aurora ''
Vremea
https://trafic.ro/registersite/b3952e459b72419187c0c3eec5e715d7
http://www.spitalcampina.ro/
http://floricon.ro/
https://elstargroup.ro/
30zile7zileCele mai citite
Ultimele comentarii
1114 vizualizari 17 Sep 2025 18:12 Un prahovean, reținut pentru viol asupra unei minore

Un prahovean, reținut pentru viol asupra unei minore

Polițiștii din Ploiești au dispus la data de 16 septembrie, măsura preventivă a reținerii față de un bărbat de 52 ani, bănuit de comiterea infracțiunii de viol săvârșit asupra unui minor.

citeste mai mult
993 vizualizari 17 Sep 2025 14:36 Primăria Câmpina a atribuit contractele de finanțare în baza Legii 350

Primăria Câmpina a atribuit contractele de finanțare în baza Legii 350

În baza Legii 350/2005, administrațiile locale alocă fonduri asociațiilor, fundațiilor și cluburilor sportive pentru activități nonprofit de interes general, din domenii precum cultură, tineret, social, mediu, educație civică și sport.

citeste mai mult
1306 vizualizari 17 Sep 2025 10:52 Liniile de cale ferată Câmpina-Câmpinița, spre Telega, vor fi desființate complet

Liniile de cale ferată Câmpina-Câmpinița, spre Telega, vor fi desființate complet

Compania Națională de Căi Ferate a decis desființarea totală a liniilor de circulație feroviară care legau gările Câmpina-Câmpinița-Telega.

citeste mai mult
1115 vizualizari 17 Sep 2025 09:06 Percheziții în Prahova într-un dosar cu un prejudiciu de peste 100.000 lei

Percheziții în Prahova într-un dosar cu un prejudiciu de peste 100.000 lei

În această dimineață, polițiștii Serviciului de Investigare a Criminalității Economice al Inspectoratului de Poliție Județean Prahova au pus în executare trei mandate de percheziție domiciliară în municipiile București și Câmpina, într-un dosar penal aflat sub coordonarea Parchetului de pe lângă Judecătoria Câmpina.

citeste mai mult
Actualitate Politică Social Eveniment Interviuri Sănătate Editorial Sport Anunțuri Joburi Turism

Termeni și condiții - Politica de confidențialitate - Politica cookies
© 2025 Câmpina TV