CONTACT
https://www.matosimobiliare.ro/
https://sanconfind.ro/
https://www.soceram.ro/

Trei asocieri de firme au depus oferte pentru demolarea podului de cale ferată dintre Câmpina și Poiana Câmpina

- Actualitate -

Trei asocieri de firme au depus oferte pentru demolarea podului de cale ferată dintre Câmpina și Poiana Câmpina

Compania Națională Căile Ferate Române - Sucursala București derulează în prezent procedura de achiziție publică pentru dezafectarea podului de cale ferată de peste râul Prahova, dintre municipiul Câmpina și comuna Poiana Câmpina. Se intenționează demolarea prin explozie a acestui pod care reprezintă un real pericol în special pentru circulația de pe DN1, având în vedere că pilonul din mijlocul drumului național se afundă pentru că stă, practic, pe un bloc de sare pe care apele subterane îl dizolvă încet, dar sigur.

Trei asocieri de firme au depus oferte la licitația pentru proiectarea și dezafectarea podului: GDO MOV IMPEX SRL Baia Mare și VIO TOP București; STRABAG București, VIO TOP București și EXPLO-ARM Terminal Botoșani; INFRA SYSTEM PROIECT București și BETARMEX SRL București. Etapa de depunere a ofertelor s-a încheiat joi, 22 septembrie, licitația intrând acum în etapa de evaluare a ofertelor primite din punct de vedere tehnic și financiar. Conform caietului de sarcini, durata lucrărilor este estimată la opt luni (trei luni pentru proiectare și cinci luni pentru execuție – demolare prin explozie). Cel mai probabil, câștigătorul licitației va fi stabilit la sfârșitul acestui an, iar lucrările efective vor avea loc anul viitor. La fel de probabil este faptul că, în perioada lucrărilor efective, indiferent cât vor dura, circulația de pe DN1 va fi deviată prin municipiul Câmpina.
Podul de peste râul Prahova și DN1, dintre comuna Poiana Câmpina și municipiul Câmpina, a fost construit în anul 1974. La începuturi, pe aici circulau inclusiv trenuri de persoane, spre Zorile și Valea Doftanei. Exista chiar și o ambulanță feroviară între Câmpina și Valea Doftanei. Apoi, pe pod treceau doar trenuri de marfă, cele care deserveau Rafinăria "Steaua Română" și Turnătoria Centrală Orion. Ulterior, au fost din ce în ce mai puține trenuri, din cauza problemelor economice ale celor două societăți. În septembrie 2013, CN CFR a luat decizia să închidă podul pentru că nu mai prezenta siguranță.


24 Sep 2022 09:35 3414 vizualizari


Comentarii






  • 25.09.2022 22:04 Maria Interesant, 3 luni proiectare și 5 luni demolare, greu de tot. Se constată pe timp ce trece, că suntem într-o regresie totală atât la proiectare, cât și la execuție/demolare. Dar mai interesant este costul total! Vai de noi, de țară dacă pentru o demolare avem nevoie să asociem 3 firme. Oare pentru a executa o lucrare similară de câte firme ar fi nevoie, cât timp și cât ar fi costurile? Apropo, dacă pila centrală stă pe un bloc/lentilă de sare, se chiama diapira sării și se poate combate/consolida prin metode tehnice disponibile în țară, iar infrastructura caii ferate, dacă nu are alte probleme de stabilitate și structură se poate folosi pentru drum auto, terasamentul și lucrările de arta ale caii ferate sunt foarte bune, bine consolidate, curbe corect calculate, ceea ce la drumuri mai rar, în general. Nu mai demolati, dacă nu mai folosește într-un domeniu dații altă destinație, orice construcție, în străinătate așa se procedează, noi demola și rămâne ca după bombardament, atât mai știm.
  • 24.09.2022 18:14 Gigi dinamita Dinamită și deviata circulația 8 h. Și totul e ca nou. Aceeași procedura și la Turnul din Pisa care mai nou e obiectiv turistic pe Tripadvisor și loc de unde se arunca,, turbulentii de la Aurora ''
371 vizualizari 27 Nov 2025 20:55 Drumul Taberei și Soarelui, următoarele străzi pe care se vor începe lucrările de apă și canalizare în Câmpina

Drumul Taberei și Soarelui, următoarele străzi pe care se vor începe lucrările de apă și canalizare în Câmpina

În cadrul ședinței Consiliului Local Câmpina de joi seară, primarul Irina Nistor, răspunzând unei întrebări, a vorbit despre continuarea lucrărilor prin HidroPrahova în cadrul proiectului european privind înlocuirea și extinderea rețelei de apă și canalizare.

citeste mai mult
524 vizualizari 27 Nov 2025 11:06 Polițiștii prahoveni au confiscat 2,7 tone de articole pirotehnnice. Un bărbat a fost reținut

Polițiștii prahoveni au confiscat 2,7 tone de articole pirotehnnice. Un bărbat a fost reținut

Polițiștii din cadrul Serviciului Arme, Explozivi și Substanțe Periculoase al Inspectoratului Județean de Poliție Prahova au pus în executare, la data de 26 noiembrie, două mandate de percheziție domiciliară în comunele Bărcănești și Florești, la adresele unei persoane bănuite de comiterea infracțiunii de prepararea, producerea, experimentarea, deținerea, transmiterea sub orice formă, depozitarea, distrugerea, comercializarea, precum și foloisrea de articole pirotehnice din categoriile F2, F3, F4, T1, T2, P1, P2, efectuate fără drept, faptă prevăzută de Legea nr. 126/1995 privind regimul materiilor explozive.

citeste mai mult
467 vizualizari 27 Nov 2025 10:49 Percheziții DIICOT în Prahova, la firme care comercializează combustibili

Percheziții DIICOT în Prahova, la firme care comercializează combustibili

Procurorii DIICOT au descins în cursul dimineții de joi, 27 noiembrie, inclusiv în Prahova, în cadrul unui dosar în care sunt vizate firme care comercializează combustibili.

citeste mai mult
897 vizualizari 26 Nov 2025 22:23 Duminică, 30 noiembrie, ora 18.00, la Câmpina se aprind luminile de sărbători

Duminică, 30 noiembrie, ora 18.00, la Câmpina se aprind luminile de sărbători

În Parcul Regele Mihai I din centrul municipiului Câmpina va avea loc duminică, 30 noiembrie, de la ora 18.00, momentul mult așteptat al aprinderii iluminatului festiv de sărbători.

citeste mai mult
Actualitate Politică Social Eveniment Interviuri Sănătate Editorial Sport Anunțuri Joburi Turism

Termeni și condiții - Politica de confidențialitate - Politica cookies
© 2025 Câmpina TV