CONTACT
https://www.matosimobiliare.ro/
https://sanconfind.ro/
https://www.soceram.ro/

Trei asocieri de firme au depus oferte pentru demolarea podului de cale ferată dintre Câmpina și Poiana Câmpina

- Actualitate -

Trei asocieri de firme au depus oferte pentru demolarea podului de cale ferată dintre Câmpina și Poiana Câmpina

Compania Națională Căile Ferate Române - Sucursala București derulează în prezent procedura de achiziție publică pentru dezafectarea podului de cale ferată de peste râul Prahova, dintre municipiul Câmpina și comuna Poiana Câmpina. Se intenționează demolarea prin explozie a acestui pod care reprezintă un real pericol în special pentru circulația de pe DN1, având în vedere că pilonul din mijlocul drumului național se afundă pentru că stă, practic, pe un bloc de sare pe care apele subterane îl dizolvă încet, dar sigur.

Trei asocieri de firme au depus oferte la licitația pentru proiectarea și dezafectarea podului: GDO MOV IMPEX SRL Baia Mare și VIO TOP București; STRABAG București, VIO TOP București și EXPLO-ARM Terminal Botoșani; INFRA SYSTEM PROIECT București și BETARMEX SRL București. Etapa de depunere a ofertelor s-a încheiat joi, 22 septembrie, licitația intrând acum în etapa de evaluare a ofertelor primite din punct de vedere tehnic și financiar. Conform caietului de sarcini, durata lucrărilor este estimată la opt luni (trei luni pentru proiectare și cinci luni pentru execuție – demolare prin explozie). Cel mai probabil, câștigătorul licitației va fi stabilit la sfârșitul acestui an, iar lucrările efective vor avea loc anul viitor. La fel de probabil este faptul că, în perioada lucrărilor efective, indiferent cât vor dura, circulația de pe DN1 va fi deviată prin municipiul Câmpina.
Podul de peste râul Prahova și DN1, dintre comuna Poiana Câmpina și municipiul Câmpina, a fost construit în anul 1974. La începuturi, pe aici circulau inclusiv trenuri de persoane, spre Zorile și Valea Doftanei. Exista chiar și o ambulanță feroviară între Câmpina și Valea Doftanei. Apoi, pe pod treceau doar trenuri de marfă, cele care deserveau Rafinăria "Steaua Română" și Turnătoria Centrală Orion. Ulterior, au fost din ce în ce mai puține trenuri, din cauza problemelor economice ale celor două societăți. În septembrie 2013, CN CFR a luat decizia să închidă podul pentru că nu mai prezenta siguranță.


24 Sep 2022 09:35 3389 vizualizari


Comentarii






  • 25.09.2022 22:04 Maria Interesant, 3 luni proiectare și 5 luni demolare, greu de tot. Se constată pe timp ce trece, că suntem într-o regresie totală atât la proiectare, cât și la execuție/demolare. Dar mai interesant este costul total! Vai de noi, de țară dacă pentru o demolare avem nevoie să asociem 3 firme. Oare pentru a executa o lucrare similară de câte firme ar fi nevoie, cât timp și cât ar fi costurile? Apropo, dacă pila centrală stă pe un bloc/lentilă de sare, se chiama diapira sării și se poate combate/consolida prin metode tehnice disponibile în țară, iar infrastructura caii ferate, dacă nu are alte probleme de stabilitate și structură se poate folosi pentru drum auto, terasamentul și lucrările de arta ale caii ferate sunt foarte bune, bine consolidate, curbe corect calculate, ceea ce la drumuri mai rar, în general. Nu mai demolati, dacă nu mai folosește într-un domeniu dații altă destinație, orice construcție, în străinătate așa se procedează, noi demola și rămâne ca după bombardament, atât mai știm.
  • 24.09.2022 18:14 Gigi dinamita Dinamită și deviata circulația 8 h. Și totul e ca nou. Aceeași procedura și la Turnul din Pisa care mai nou e obiectiv turistic pe Tripadvisor și loc de unde se arunca,, turbulentii de la Aurora ''
1550 vizualizari 26 Oct 2025 18:35 Persistență. Denumiri impersonale pentru unități de învățământ preșcolar din Câmpina

Persistență. Denumiri impersonale pentru unități de învățământ preșcolar din Câmpina

”Prietenii mei”, ”Castelul prieteniei”, ”Căsuța prieteniei”, ”Micii prieteni” - acestea vor fi noile denumiri pentru patru dintre unitățile de învățământ preșcolar din Câmpina.

citeste mai mult
1523 vizualizari 26 Oct 2025 10:11 Centrul de zi pentru vârstnici nu va mai fi înființat la Câmpina

Centrul de zi pentru vârstnici nu va mai fi înființat la Câmpina

Pe Strada Simion Bărnuțiu din Câmpina, în spatele sediului Ambulanței, într-un spațiu destul de impropriu pentru o astfel de activitate, se aprobase în mandatul trecut înființarea unui centru de zi pentru asistență și recuperare destinat persoanelor vârstnice.

citeste mai mult
1209 vizualizari 25 Oct 2025 15:54 Se modifică Regulamentul Consiliului Local Câmpina. Consilierii nu mai pot intra online la ședințele ordinare

Se modifică Regulamentul Consiliului Local Câmpina. Consilierii nu mai pot intra online la ședințele ordinare

La ședința ordinară a Consiliului Local Câmpina de la finalul lunii septembrie s-a înregistrat o situație pe care noi, CâmpinaTV.ro, am considerat-o la momentul respectiv ”dezolantă și jignitoare”.

citeste mai mult
1357 vizualizari 25 Oct 2025 13:15 Accident rutier pe DN1, la Nistorești. Cinci autoturisme implicate

Accident rutier pe DN1, la Nistorești. Cinci autoturisme implicate

Pe DN 1, în zona localității Nistorești, județul Prahova, a avut loc sâmbătă un accident rutier în care au fost implicate cinci autoturisme.

citeste mai mult
Actualitate Politică Social Eveniment Interviuri Sănătate Editorial Sport Anunțuri Joburi Turism

Termeni și condiții - Politica de confidențialitate - Politica cookies
© 2025 Câmpina TV