CONTACT
https://www.matosimobiliare.ro/
https://sanconfind.ro/
https://www.soceram.ro/

Trei asocieri de firme au depus oferte pentru demolarea podului de cale ferată dintre Câmpina și Poiana Câmpina

- Actualitate -

Trei asocieri de firme au depus oferte pentru demolarea podului de cale ferată dintre Câmpina și Poiana Câmpina

Compania Națională Căile Ferate Române - Sucursala București derulează în prezent procedura de achiziție publică pentru dezafectarea podului de cale ferată de peste râul Prahova, dintre municipiul Câmpina și comuna Poiana Câmpina. Se intenționează demolarea prin explozie a acestui pod care reprezintă un real pericol în special pentru circulația de pe DN1, având în vedere că pilonul din mijlocul drumului național se afundă pentru că stă, practic, pe un bloc de sare pe care apele subterane îl dizolvă încet, dar sigur.

Trei asocieri de firme au depus oferte la licitația pentru proiectarea și dezafectarea podului: GDO MOV IMPEX SRL Baia Mare și VIO TOP București; STRABAG București, VIO TOP București și EXPLO-ARM Terminal Botoșani; INFRA SYSTEM PROIECT București și BETARMEX SRL București. Etapa de depunere a ofertelor s-a încheiat joi, 22 septembrie, licitația intrând acum în etapa de evaluare a ofertelor primite din punct de vedere tehnic și financiar. Conform caietului de sarcini, durata lucrărilor este estimată la opt luni (trei luni pentru proiectare și cinci luni pentru execuție – demolare prin explozie). Cel mai probabil, câștigătorul licitației va fi stabilit la sfârșitul acestui an, iar lucrările efective vor avea loc anul viitor. La fel de probabil este faptul că, în perioada lucrărilor efective, indiferent cât vor dura, circulația de pe DN1 va fi deviată prin municipiul Câmpina.
Podul de peste râul Prahova și DN1, dintre comuna Poiana Câmpina și municipiul Câmpina, a fost construit în anul 1974. La începuturi, pe aici circulau inclusiv trenuri de persoane, spre Zorile și Valea Doftanei. Exista chiar și o ambulanță feroviară între Câmpina și Valea Doftanei. Apoi, pe pod treceau doar trenuri de marfă, cele care deserveau Rafinăria "Steaua Română" și Turnătoria Centrală Orion. Ulterior, au fost din ce în ce mai puține trenuri, din cauza problemelor economice ale celor două societăți. În septembrie 2013, CN CFR a luat decizia să închidă podul pentru că nu mai prezenta siguranță.


24 Sep 2022 09:35 3434 vizualizari


Comentarii






  • 25.09.2022 22:04 Maria Interesant, 3 luni proiectare și 5 luni demolare, greu de tot. Se constată pe timp ce trece, că suntem într-o regresie totală atât la proiectare, cât și la execuție/demolare. Dar mai interesant este costul total! Vai de noi, de țară dacă pentru o demolare avem nevoie să asociem 3 firme. Oare pentru a executa o lucrare similară de câte firme ar fi nevoie, cât timp și cât ar fi costurile? Apropo, dacă pila centrală stă pe un bloc/lentilă de sare, se chiama diapira sării și se poate combate/consolida prin metode tehnice disponibile în țară, iar infrastructura caii ferate, dacă nu are alte probleme de stabilitate și structură se poate folosi pentru drum auto, terasamentul și lucrările de arta ale caii ferate sunt foarte bune, bine consolidate, curbe corect calculate, ceea ce la drumuri mai rar, în general. Nu mai demolati, dacă nu mai folosește într-un domeniu dații altă destinație, orice construcție, în străinătate așa se procedează, noi demola și rămâne ca după bombardament, atât mai știm.
  • 24.09.2022 18:14 Gigi dinamita Dinamită și deviata circulația 8 h. Și totul e ca nou. Aceeași procedura și la Turnul din Pisa care mai nou e obiectiv turistic pe Tripadvisor și loc de unde se arunca,, turbulentii de la Aurora ''
1044 vizualizari 13 Dec 2025 19:21 Terenul pe care s-a aflat Turnătoria Câmpina este neîngrijit și va fi supraimpozitat anul viitor cu 250%

Terenul pe care s-a aflat Turnătoria Câmpina este neîngrijit și va fi supraimpozitat anul viitor cu 250%

Acesta ar putea fi rezultatul adoptării unui proiect de hotărîre a Consiliului Local Câmpina, care a constatat că terenul fostei Turnătorii este neîngrijit.

citeste mai mult
1057 vizualizari 13 Dec 2025 09:53 Intrarea în vigoare a noilor zone de impozitare ale Câmpinei va fi amânată pentru începutul anului 2027

Intrarea în vigoare a noilor zone de impozitare ale Câmpinei va fi amânată pentru începutul anului 2027

Joi, 18 decembrie, este ședința ordinară a Consiliului Local Câmpina. Pe ordinea de zi a ședinței, printre punctele care vor intra în discuția aleșilor locali se numără și un proiect de modificare a unei hotărâri anterioare privid stabilirea și delimitarea zonelor de impozitare ale municipiului Câmpina.

citeste mai mult
502 vizualizari 13 Dec 2025 09:30 Incendiu la Bordeni. Două persoane au suferit arsuri

Incendiu la Bordeni. Două persoane au suferit arsuri

UPDATE - ISU a anunțat că incendiul a pornit, cel mai probabil, de la o afumătoare lăsată nesupravegheată. Incendiul a fost lichidat.
Puțin înaintea orei 7 în dimineața zilei de sâmbătă s-a dat alarma. Un incendiu la Bordeni, sat al comunei Scorțeni.

citeste mai mult
1769 vizualizari 12 Dec 2025 20:08 Și, totuși, Câmpina va avea patinoar!

Și, totuși, Câmpina va avea patinoar!

Înaite de criza apei, administrația locală din Câmpina anunța o surpriză pentru mari și mici - un patinoar pe locul actualului teren de minifotbal de lângă ștrandul (nefuncțional) din apropierea Casei Tineretului.

citeste mai mult
Actualitate Politică Social Eveniment Interviuri Sănătate Editorial Sport Anunțuri Joburi Turism

Termeni și condiții - Politica de confidențialitate - Politica cookies
© 2025 Câmpina TV