CONTACT
https://www.matosimobiliare.ro/
https://sanconfind.ro/
https://www.soceram.ro/

Trei asocieri de firme au depus oferte pentru demolarea podului de cale ferată dintre Câmpina și Poiana Câmpina

- Actualitate -

Trei asocieri de firme au depus oferte pentru demolarea podului de cale ferată dintre Câmpina și Poiana Câmpina

Compania Națională Căile Ferate Române - Sucursala București derulează în prezent procedura de achiziție publică pentru dezafectarea podului de cale ferată de peste râul Prahova, dintre municipiul Câmpina și comuna Poiana Câmpina. Se intenționează demolarea prin explozie a acestui pod care reprezintă un real pericol în special pentru circulația de pe DN1, având în vedere că pilonul din mijlocul drumului național se afundă pentru că stă, practic, pe un bloc de sare pe care apele subterane îl dizolvă încet, dar sigur.

Trei asocieri de firme au depus oferte la licitația pentru proiectarea și dezafectarea podului: GDO MOV IMPEX SRL Baia Mare și VIO TOP București; STRABAG București, VIO TOP București și EXPLO-ARM Terminal Botoșani; INFRA SYSTEM PROIECT București și BETARMEX SRL București. Etapa de depunere a ofertelor s-a încheiat joi, 22 septembrie, licitația intrând acum în etapa de evaluare a ofertelor primite din punct de vedere tehnic și financiar. Conform caietului de sarcini, durata lucrărilor este estimată la opt luni (trei luni pentru proiectare și cinci luni pentru execuție – demolare prin explozie). Cel mai probabil, câștigătorul licitației va fi stabilit la sfârșitul acestui an, iar lucrările efective vor avea loc anul viitor. La fel de probabil este faptul că, în perioada lucrărilor efective, indiferent cât vor dura, circulația de pe DN1 va fi deviată prin municipiul Câmpina.
Podul de peste râul Prahova și DN1, dintre comuna Poiana Câmpina și municipiul Câmpina, a fost construit în anul 1974. La începuturi, pe aici circulau inclusiv trenuri de persoane, spre Zorile și Valea Doftanei. Exista chiar și o ambulanță feroviară între Câmpina și Valea Doftanei. Apoi, pe pod treceau doar trenuri de marfă, cele care deserveau Rafinăria "Steaua Română" și Turnătoria Centrală Orion. Ulterior, au fost din ce în ce mai puține trenuri, din cauza problemelor economice ale celor două societăți. În septembrie 2013, CN CFR a luat decizia să închidă podul pentru că nu mai prezenta siguranță.


24 Sep 2022 09:35 3416 vizualizari


Comentarii






  • 25.09.2022 22:04 Maria Interesant, 3 luni proiectare și 5 luni demolare, greu de tot. Se constată pe timp ce trece, că suntem într-o regresie totală atât la proiectare, cât și la execuție/demolare. Dar mai interesant este costul total! Vai de noi, de țară dacă pentru o demolare avem nevoie să asociem 3 firme. Oare pentru a executa o lucrare similară de câte firme ar fi nevoie, cât timp și cât ar fi costurile? Apropo, dacă pila centrală stă pe un bloc/lentilă de sare, se chiama diapira sării și se poate combate/consolida prin metode tehnice disponibile în țară, iar infrastructura caii ferate, dacă nu are alte probleme de stabilitate și structură se poate folosi pentru drum auto, terasamentul și lucrările de arta ale caii ferate sunt foarte bune, bine consolidate, curbe corect calculate, ceea ce la drumuri mai rar, în general. Nu mai demolati, dacă nu mai folosește într-un domeniu dații altă destinație, orice construcție, în străinătate așa se procedează, noi demola și rămâne ca după bombardament, atât mai știm.
  • 24.09.2022 18:14 Gigi dinamita Dinamită și deviata circulația 8 h. Și totul e ca nou. Aceeași procedura și la Turnul din Pisa care mai nou e obiectiv turistic pe Tripadvisor și loc de unde se arunca,, turbulentii de la Aurora ''
Vremea
https://trafic.ro/registersite/b3952e459b72419187c0c3eec5e715d7
http://www.spitalcampina.ro/
http://floricon.ro/
https://elstargroup.ro/
30zile7zileCele mai citite
Ultimele comentarii
205 vizualizari 30 Nov 2025 22:47 ISU va asigura apa menajeră, în localitățile afectate de criza apei, cu patru cisterne de 9.000 litri

ISU va asigura apa menajeră, în localitățile afectate de criza apei, cu patru cisterne de 9.000 litri

În urma ședinței extraordinare a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență, desfășurată duminică, s-a decis ca ISU Prahova să asigure transportul și distribuirea apei menajere - interzisă consumului uman, utilizând cele patru autocisterne de 9.000 de litri aflate în dotarea inspectoratului.

citeste mai mult
686 vizualizari 30 Nov 2025 21:42 Premierul Ilie Bolojan se implică în criza apei din Prahova și Dâmbovița. Urmează demiteri?

Premierul Ilie Bolojan se implică în criza apei din Prahova și Dâmbovița. Urmează demiteri?

Într-un mesaj postat pe o rețea de socializare, premierul Ilie Bolojan a anunțat măsuri privind criza apei din Prahova și Dâmbovița, municipiul Câmpina fiind direct afectat.

citeste mai mult
1318 vizualizari 30 Nov 2025 21:39 Luminițele s-au aprins la Câmpina. Cu toată supărarea cauzată de lipsa apei, oamenii au ieșit, totuși, să vadă iluminatul festiv

Luminițele s-au aprins la Câmpina. Cu toată supărarea cauzată de lipsa apei, oamenii au ieșit, totuși, să vadă iluminatul festiv

În seara Sfântului Andrei, la Câmpina ar fi trebuit să răsune primele colide ale iernii și să se aprindă iluminatul festiv de sărbători. Din cauza crizei apei, însă, evenimentul a fost anulat. Luminițele s-au aprins, pur și simplu, odată cu iluminatul public stradal.

citeste mai mult
252 vizualizari 30 Nov 2025 21:24 Cursurile Școlii de Poliție Câmpina au fost amânate

Cursurile Școlii de Poliție Câmpina au fost amânate

Ziua de marți, 2 decembrie, ar fi trebuit să însemne pentru aproape 1.300 elevi ai Școlii de Agenți de Poliție ”Vasile Lascăr” Câmpina reîntoarcerea la cursuri.

citeste mai mult
Actualitate Politică Social Eveniment Interviuri Sănătate Editorial Sport Anunțuri Joburi Turism

Termeni și condiții - Politica de confidențialitate - Politica cookies
© 2025 Câmpina TV