Primăria Câmpina pregătește un nou proiect pentru accesarea de fonduri europene. De această dată este vorba despre un proiect pentru informatizarea instituției, care va fi depus în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă (POCA), Axa Prioritară 2. "Soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației la nivelul municipiului Câmpina" - este denumirea proiectului. Valoarea acestuia - aproximativ 3 milioane de lei, din care 2% (58.527 lei) reprezintă contribuția de la bugetul local.
Concret, obiectivul acestui proiect îl reprezintă eficientizarea activității la nivelul Primăriei prin simplificarea unor proceduri și reducerea birocrației. După cum a afirmat primarul Horia Tiseanu, ar urma să se achiziționeze și implementeze o platformă integrată care să includă o platformă web, arhivare electronică, fluxuri de lucru cu documentele, registratură electronică etc, platformă care va contribui la eficientizarea procesării documentelor depuse / solicitate de cetățeni și va asigura accesul online la serviciile publice gestionate de Primărie. (video)
În cadrul aceluiași proiect, 50 de persoane din cadrul Primăriei ar urma să fie instruite, evaluate și testate în vederea utilizării serviciilor informatice. Dacă proiectul va fi aprobat și se va obține finanțarea europeană, termenul de implementare a proiectului va fi de 18 luni.
După cum se precizează în raportul de specialitate al managerului de proiect, Dana Hoitan, în perioada 2017-2018, la Primăria Câmpina au fost înregistrate 68.458 documente de la cetățeni. Relația cetățenilor cu Primăria este caracterizată, în general, de proceduri greoaie, de termene lungi de rezolvare a solicitărilor, de foarte multe formulare care trebuie completate. "Reducerea birocrației și simplificarea procedurilor, atât pentru cetățeni, cât și pentru mediul de afaceri, sunt de natură să eficientizeze activitatea administrației locale și să crească gradul de transparență și integritate în prestarea serviciilor", se menționează în raportul managerului de proiect.

Unii dintre noi știam de existența Bazinului de Apă Curată de la Lunca Mare. Alții au auzit pentru prima dată acum, odată cu criza apei care a afectat 12 localități din Prahova. O criză care nu s-a încheiat după reluarea furnizării apei, deoarece problemele tehnice de la Barajul Paltinu nu au fost rezolvate.

Criza apei care a afectat Câmpina și alte localități a creat disfuncționalități și în programul cursurilor Școlii de Agenți de Poliție ”Vasile Lascăr”.

Anunțul HidroPrahova de sâmbătă seară privind oprirea din nou a apei a generat reacții destul de dure din partea câmpinenilor, după ce o săptămână nu a fost apă la robinet.

Ca urmare a umplerii conductelor și a reintroducerii apei în sistem au fost identificate avarii punctuale, fiind necesară intervenția operativă pentru stabilizarea rețelei. Totodată, în conformitate cu recomandările primite de la Direcției de Sănătate Publică Prahova la reluarea furnizării de noaptea trecută, este obligatorie efectuarea spălărilor și purjărilor sistemului de alimentare cu apă.