Primăria Câmpina pregătește un nou proiect pentru accesarea de fonduri europene. De această dată este vorba despre un proiect pentru informatizarea instituției, care va fi depus în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă (POCA), Axa Prioritară 2. "Soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației la nivelul municipiului Câmpina" - este denumirea proiectului. Valoarea acestuia - aproximativ 3 milioane de lei, din care 2% (58.527 lei) reprezintă contribuția de la bugetul local.
Concret, obiectivul acestui proiect îl reprezintă eficientizarea activității la nivelul Primăriei prin simplificarea unor proceduri și reducerea birocrației. După cum a afirmat primarul Horia Tiseanu, ar urma să se achiziționeze și implementeze o platformă integrată care să includă o platformă web, arhivare electronică, fluxuri de lucru cu documentele, registratură electronică etc, platformă care va contribui la eficientizarea procesării documentelor depuse / solicitate de cetățeni și va asigura accesul online la serviciile publice gestionate de Primărie. (video)
În cadrul aceluiași proiect, 50 de persoane din cadrul Primăriei ar urma să fie instruite, evaluate și testate în vederea utilizării serviciilor informatice. Dacă proiectul va fi aprobat și se va obține finanțarea europeană, termenul de implementare a proiectului va fi de 18 luni.
După cum se precizează în raportul de specialitate al managerului de proiect, Dana Hoitan, în perioada 2017-2018, la Primăria Câmpina au fost înregistrate 68.458 documente de la cetățeni. Relația cetățenilor cu Primăria este caracterizată, în general, de proceduri greoaie, de termene lungi de rezolvare a solicitărilor, de foarte multe formulare care trebuie completate. "Reducerea birocrației și simplificarea procedurilor, atât pentru cetățeni, cât și pentru mediul de afaceri, sunt de natură să eficientizeze activitatea administrației locale și să crească gradul de transparență și integritate în prestarea serviciilor", se menționează în raportul managerului de proiect.

După cum știți, la ședința CJSU din această seară s-a luat decizia furnizării apei începând cu ora 23.00. Vineri, 5, decembrie 2025, ora 23.00. ESZ va livra apă către HidroPrahova, o apă care poate fi folosită doar la toalete. Asta până la confirmarea potabilității de către DSP Prahova, în urma analizelor bacteriologice.

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență, întrunit vineri, 5 decembrie 2025, a luat decizia ca din această seară, de la ora 23.00, ESZ să înceapă furnizarea apei în rețeaua HidroPrahova. Și este vorba despre 700 km de rețea.

Într-o nouă șediță a Comitetului Local pentru Situații de Urgență Câmpina, a doua de la începerea crizei apei, s-au luat o serie de decizii privind pregătirea pentru o viitoare situație similară crizei apei pe care ne pregătim să o încheiem.

În municipiul Câmpina vor fi deschise, sâmbătă și duminică, trei centre pentru distribuția către populație a apei potabile îmbuteliate.