Primăria Câmpina pregătește un nou proiect pentru accesarea de fonduri europene. De această dată este vorba despre un proiect pentru informatizarea instituției, care va fi depus în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă (POCA), Axa Prioritară 2. "Soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației la nivelul municipiului Câmpina" - este denumirea proiectului. Valoarea acestuia - aproximativ 3 milioane de lei, din care 2% (58.527 lei) reprezintă contribuția de la bugetul local.
Concret, obiectivul acestui proiect îl reprezintă eficientizarea activității la nivelul Primăriei prin simplificarea unor proceduri și reducerea birocrației. După cum a afirmat primarul Horia Tiseanu, ar urma să se achiziționeze și implementeze o platformă integrată care să includă o platformă web, arhivare electronică, fluxuri de lucru cu documentele, registratură electronică etc, platformă care va contribui la eficientizarea procesării documentelor depuse / solicitate de cetățeni și va asigura accesul online la serviciile publice gestionate de Primărie. (video)
În cadrul aceluiași proiect, 50 de persoane din cadrul Primăriei ar urma să fie instruite, evaluate și testate în vederea utilizării serviciilor informatice. Dacă proiectul va fi aprobat și se va obține finanțarea europeană, termenul de implementare a proiectului va fi de 18 luni.
După cum se precizează în raportul de specialitate al managerului de proiect, Dana Hoitan, în perioada 2017-2018, la Primăria Câmpina au fost înregistrate 68.458 documente de la cetățeni. Relația cetățenilor cu Primăria este caracterizată, în general, de proceduri greoaie, de termene lungi de rezolvare a solicitărilor, de foarte multe formulare care trebuie completate. "Reducerea birocrației și simplificarea procedurilor, atât pentru cetățeni, cât și pentru mediul de afaceri, sunt de natură să eficientizeze activitatea administrației locale și să crească gradul de transparență și integritate în prestarea serviciilor", se menționează în raportul managerului de proiect.
Polițiștii prahoveni au pus în executare, în dimineața zilei de 9 septembrie 2025, șase mandate de percheziție domiciliară, în mai multe locații din județul Prahova, în mai multe dosare penale care au ca obiect comiterea mai multor infracțiuni de furt calificat.
Luni seară a avut loc o intervenție a pompierilor militari prahoveni pentru localizarea și lichidarea unui incendiu produs la un depozit de materiale combustibile (mase plastice) în orașul Băicoi, pe Strada Paltinului.
Centrul Infotrafic din cadrul Inspectoratul General al Poliției Române a anunțat că, duminică, 7 septembrie, începând cu ora 22.30, se vor pune în mișcare două transporturi agabaritice care vor tranzita și Prahova.
Aseară, la ora 20.45, salvamontiștii din Bucegi au fost solicitați la o intervenție pe Valea Cerbului, pe traseul Bușteni - Vf. Omu.