În ședința extraordinară a Consiliului Local din 13 noiembrie, după depunerea jurământului de către cinci noi consilieri locali, s-a trecut la reorganizarea comisiilor de specialitate, stabilite provizoriu la constituirea Consiliului Local, după alegerile locale din 27 septembrie.
Negocierile s-au desfășurat într-o pauză a ședinței exraordinare a Consiliului Local și în ciuda faptului că sunt reprezentanți a nu mai puțin de opt formațiuni politice și un independent, lucrurile s-au pus cap la cap destul de repede. Mai multe discuții au fost în interiorul comisiilor pentru stabilirea președinților, în cazul Comisiei de Cultură și a Comisiei de Urbanism fiind nevoie de alegeri prin vot. În cele din urmă, componența comisiilor de specialitate ale Consiliului Local Câmpina pentru mandatul 2020 - 2024 este următoarea:
Comisia Buget, finanțe, programe finanțare europeană, administrarea domeniului public și privat și agricultură
Bogdan Ene - președinte, Costel Filip - secretar, Roxana Gheorghe, Cosmin Raț, Florin Marcu - membri.
Comisia Administrație publică locală, juridic, relații cu publicul, servicii și comerț, muncă și probleme sociale, spațiu locativ, drepturile omului și problemele minorităților, pază și ordine, protecție civilă, familie și protecție copii
Adina Gârbăcică - președinte, Liviu Dumitrache - secretar, Livia Lupu, Aron Sabo, Cezar Grama - membri.
Comisia Amenajarea teritoriului, urbanism, ecologie și protecția mediului
Valentin Crețu - președinte, Viorica Vane - secretar, Cezar Grama, Marius Anghelescu, Horațiu Zăgan - membri.
Comisia Sănătate, cultură, învățământ, culte și tineret, sport și turism
Liviu Briciu - președinte, Florin Marcu - secretar, Dan Nica, Andrei Duran, Liviu Davidescu - membri.
Singura modificare convenită înre consilieri și asumată de liderul grupului Partidului Verde a fost de înlocuire a lui Cezar Grama cu Noemi Ionescu, în Comisia de Administrație publică locală, după ce aceasta din urmă va fi validată de instanță și va ocupa postul rămas vacant în urma demisiei Feliciei Olteanu.

Joi seară, la Palatul Administrativ, președintele Consiliului Județean și prefectul județului Prahova au avut o întâlnire de lucru cu reprezentanții Ministerului Sănătății, ai Inspectoratului de Stat pentru Sănătate Publică, ai Hidro Prahova, ai ESZ și ai tuturor instituțiilor implicate în gestionarea crizei apei. Discuțiile au avut ca obiect stabilirea etapelor tehnice și sanitare necesare pentru reluarea în siguranță a furnizării apei în cele 13 localități afectate.

La această oră (10.00) sunt deschise și distribuie apă potabilă îmbuteliată pentru populație mai multe centre din zone diferite ale municipiului.

Joi, 4 decembrie, a fost ședință a Consiliului Local Cornu, în cadrul căreia a fost ales noul viceprimar al comunei.

Consiliul Județean Prahova a transmis un comunicat de presă privind situația apei.