Rețeaua stradală a municipiului Câmpina are aproximativ 120 km. În total sunt 252 de străzi. Din cei 120 km, 66% sunt asfaltați, 20% sunt acoperiți cu balast, 9% cu pământ, 3% cu beton și 2% cu piatră. Aceste informații sunt incluse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, finalizat de curând și dezbătut public, ieri, la Primăria Câmpina.
66% înseamnă că sunt asfaltați aproximativ 80 km din întreaga infrastructură rutieră a localității. Iar 40 km nu au asfalt, ci sunt 'îmbrăcați" cu diferite alte materiale. Asta, în condițiile în care vorbim, totuși, despre un municipiu. Potrivit specialiștilor care au realizat Planul de Mobilitate Urbană, se impun intervenții majore asupra infrastructurii rutiere, iar prioritare ar trebui să fie reabilitarea/modernizarea străzilor și realizarea unei variante de ocolire a Câmpinei pentru reducerea traficului și poluării.
La capitolul reabilitare/modernizare străzi, cele mai importante zone unde trebuie intervenit (și pe care le cunoaștem cu toții, dar acum, iată, sunt menționate și într-un document oficial) sunt: Orizontului, Ecaterina Teodoroiu, Calea Doftanei, Voila și Bobâlna.

În urma ședinței extraordinare a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență, desfășurată duminică, s-a decis ca ISU Prahova să asigure transportul și distribuirea apei menajere - interzisă consumului uman, utilizând cele patru autocisterne de 9.000 de litri aflate în dotarea inspectoratului.

Într-un mesaj postat pe o rețea de socializare, premierul Ilie Bolojan a anunțat măsuri privind criza apei din Prahova și Dâmbovița, municipiul Câmpina fiind direct afectat.

În seara Sfântului Andrei, la Câmpina ar fi trebuit să răsune primele colide ale iernii și să se aprindă iluminatul festiv de sărbători. Din cauza crizei apei, însă, evenimentul a fost anulat. Luminițele s-au aprins, pur și simplu, odată cu iluminatul public stradal.

Ziua de marți, 2 decembrie, ar fi trebuit să însemne pentru aproape 1.300 elevi ai Școlii de Agenți de Poliție ”Vasile Lascăr” Câmpina reîntoarcerea la cursuri.