Rețeaua stradală a municipiului Câmpina are aproximativ 120 km. În total sunt 252 de străzi. Din cei 120 km, 66% sunt asfaltați, 20% sunt acoperiți cu balast, 9% cu pământ, 3% cu beton și 2% cu piatră. Aceste informații sunt incluse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, finalizat de curând și dezbătut public, ieri, la Primăria Câmpina.
66% înseamnă că sunt asfaltați aproximativ 80 km din întreaga infrastructură rutieră a localității. Iar 40 km nu au asfalt, ci sunt 'îmbrăcați" cu diferite alte materiale. Asta, în condițiile în care vorbim, totuși, despre un municipiu. Potrivit specialiștilor care au realizat Planul de Mobilitate Urbană, se impun intervenții majore asupra infrastructurii rutiere, iar prioritare ar trebui să fie reabilitarea/modernizarea străzilor și realizarea unei variante de ocolire a Câmpinei pentru reducerea traficului și poluării.
La capitolul reabilitare/modernizare străzi, cele mai importante zone unde trebuie intervenit (și pe care le cunoaștem cu toții, dar acum, iată, sunt menționate și într-un document oficial) sunt: Orizontului, Ecaterina Teodoroiu, Calea Doftanei, Voila și Bobâlna.
Unele blocuri de pe Bulevardul Carol I, din Câmpina, mai ales în zona centrală, au o arhitectură aparte, cu niște ”șepci” ale acoperișului deasupra unora dintre balcoane.
În cadrul ședinței ordinare a Consiliului Local Bănești, care a avut loc joi, 29 mai, viceprimarul Valentin Nichitoiu și-a prezentat demisia din această funcție.
26 microbuze electrice pentru transportul școlar sunt achiziționate în județul Prahova, iar 19 dintre ele au fost deja furnizate administrațiilor locale. Următoarele șase vor fi livrate până la sfârșitul lunii iunie.
Un cititor CâmpinaTV.ro ne-a transmis o serie de imagini surprinse în cursul zilei de marți, 27 mai, de pe podul rutier dintre Câmpina și Poiana Câmpina.