Rețeaua stradală a municipiului Câmpina are aproximativ 120 km. În total sunt 252 de străzi. Din cei 120 km, 66% sunt asfaltați, 20% sunt acoperiți cu balast, 9% cu pământ, 3% cu beton și 2% cu piatră. Aceste informații sunt incluse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, finalizat de curând și dezbătut public, ieri, la Primăria Câmpina.
66% înseamnă că sunt asfaltați aproximativ 80 km din întreaga infrastructură rutieră a localității. Iar 40 km nu au asfalt, ci sunt 'îmbrăcați" cu diferite alte materiale. Asta, în condițiile în care vorbim, totuși, despre un municipiu. Potrivit specialiștilor care au realizat Planul de Mobilitate Urbană, se impun intervenții majore asupra infrastructurii rutiere, iar prioritare ar trebui să fie reabilitarea/modernizarea străzilor și realizarea unei variante de ocolire a Câmpinei pentru reducerea traficului și poluării.
La capitolul reabilitare/modernizare străzi, cele mai importante zone unde trebuie intervenit (și pe care le cunoaștem cu toții, dar acum, iată, sunt menționate și într-un document oficial) sunt: Orizontului, Ecaterina Teodoroiu, Calea Doftanei, Voila și Bobâlna.

”Prietenii mei”, ”Castelul prieteniei”, ”Căsuța prieteniei”, ”Micii prieteni” - acestea vor fi noile denumiri pentru patru dintre unitățile de învățământ preșcolar din Câmpina.

Pe Strada Simion Bărnuțiu din Câmpina, în spatele sediului Ambulanței, într-un spațiu destul de impropriu pentru o astfel de activitate, se aprobase în mandatul trecut înființarea unui centru de zi pentru asistență și recuperare destinat persoanelor vârstnice.

La ședința ordinară a Consiliului Local Câmpina de la finalul lunii septembrie s-a înregistrat o situație pe care noi, CâmpinaTV.ro, am considerat-o la momentul respectiv ”dezolantă și jignitoare”.

Pe DN 1, în zona localității Nistorești, județul Prahova, a avut loc sâmbătă un accident rutier în care au fost implicate cinci autoturisme.