Rețeaua stradală a municipiului Câmpina are aproximativ 120 km. În total sunt 252 de străzi. Din cei 120 km, 66% sunt asfaltați, 20% sunt acoperiți cu balast, 9% cu pământ, 3% cu beton și 2% cu piatră. Aceste informații sunt incluse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, finalizat de curând și dezbătut public, ieri, la Primăria Câmpina.
66% înseamnă că sunt asfaltați aproximativ 80 km din întreaga infrastructură rutieră a localității. Iar 40 km nu au asfalt, ci sunt 'îmbrăcați" cu diferite alte materiale. Asta, în condițiile în care vorbim, totuși, despre un municipiu. Potrivit specialiștilor care au realizat Planul de Mobilitate Urbană, se impun intervenții majore asupra infrastructurii rutiere, iar prioritare ar trebui să fie reabilitarea/modernizarea străzilor și realizarea unei variante de ocolire a Câmpinei pentru reducerea traficului și poluării.
La capitolul reabilitare/modernizare străzi, cele mai importante zone unde trebuie intervenit (și pe care le cunoaștem cu toții, dar acum, iată, sunt menționate și într-un document oficial) sunt: Orizontului, Ecaterina Teodoroiu, Calea Doftanei, Voila și Bobâlna.
Pompierii militari acționează pentru salvarea unor persoane peste care a căzut peretele unei case în timpul unei lucrări de subzidire a acesteia, în municipiul Câmpina, pe Bulevardul Carol I, în Cartierul Câmpinița.
Polițiștii din Ploiești au dispus, la data de 16 septembrie, măsura preventivă a reținerii față de un bărbat de 52 ani, bănuit de comiterea unui viol asupra unui minor.
În baza Legii 350/2005, administrațiile locale alocă fonduri asociațiilor, fundațiilor și cluburilor sportive pentru activități nonprofit de interes general, din domenii precum cultură, tineret, social, mediu, educație civică și sport.
Compania Națională de Căi Ferate a decis desființarea totală a liniilor de circulație feroviară care legau gările Câmpina-Câmpinița-Telega.