Rețeaua stradală a municipiului Câmpina are aproximativ 120 km. În total sunt 252 de străzi. Din cei 120 km, 66% sunt asfaltați, 20% sunt acoperiți cu balast, 9% cu pământ, 3% cu beton și 2% cu piatră. Aceste informații sunt incluse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, finalizat de curând și dezbătut public, ieri, la Primăria Câmpina.
66% înseamnă că sunt asfaltați aproximativ 80 km din întreaga infrastructură rutieră a localității. Iar 40 km nu au asfalt, ci sunt 'îmbrăcați" cu diferite alte materiale. Asta, în condițiile în care vorbim, totuși, despre un municipiu. Potrivit specialiștilor care au realizat Planul de Mobilitate Urbană, se impun intervenții majore asupra infrastructurii rutiere, iar prioritare ar trebui să fie reabilitarea/modernizarea străzilor și realizarea unei variante de ocolire a Câmpinei pentru reducerea traficului și poluării.
La capitolul reabilitare/modernizare străzi, cele mai importante zone unde trebuie intervenit (și pe care le cunoaștem cu toții, dar acum, iată, sunt menționate și într-un document oficial) sunt: Orizontului, Ecaterina Teodoroiu, Calea Doftanei, Voila și Bobâlna.

În noaptea de vineri spre sâmbătă au fost reluate, în condiții controlate, operațiunile tehnice la Barajul Paltinu, ca etapă de continuare a intervențiilor desfășurate anterior.

Este vorba de un eveniment așa cum nu a mai fost până acum, un eveniment care să reunească toții copiii talentați din Câmpina.

În contextul degradării grave apărute pe DN1, la kilometrul 99+100, în zona municipiului Câmpina, președintele Consiliului Județean Prahova, Virgiliu Nanu, a avut o întâlnire cu reprezentanții CNAIR, la discuții fiind invitați și prefectul județului Prahova, subprefecții și șeful ISU Prahova.

Criza apei a trecut, dar autoritățile par mai hotărâte ca oricând să ia toate măsuruile pentru a nu mai trece niciodată printr-o astfel de încercare.