Rețeaua stradală a municipiului Câmpina are aproximativ 120 km. În total sunt 252 de străzi. Din cei 120 km, 66% sunt asfaltați, 20% sunt acoperiți cu balast, 9% cu pământ, 3% cu beton și 2% cu piatră. Aceste informații sunt incluse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, finalizat de curând și dezbătut public, ieri, la Primăria Câmpina.
66% înseamnă că sunt asfaltați aproximativ 80 km din întreaga infrastructură rutieră a localității. Iar 40 km nu au asfalt, ci sunt 'îmbrăcați" cu diferite alte materiale. Asta, în condițiile în care vorbim, totuși, despre un municipiu. Potrivit specialiștilor care au realizat Planul de Mobilitate Urbană, se impun intervenții majore asupra infrastructurii rutiere, iar prioritare ar trebui să fie reabilitarea/modernizarea străzilor și realizarea unei variante de ocolire a Câmpinei pentru reducerea traficului și poluării.
La capitolul reabilitare/modernizare străzi, cele mai importante zone unde trebuie intervenit (și pe care le cunoaștem cu toții, dar acum, iată, sunt menționate și într-un document oficial) sunt: Orizontului, Ecaterina Teodoroiu, Calea Doftanei, Voila și Bobâlna.

O petiție online privind criza apei din Prahova și Dâmbovița, prin care se cer demiteri, transparență și măsuri operaționale imediate, a fost semnată până luni, 15 decembrie, ora 9.00, de 824 persoane.

Direcția de Sănătate Publică Prahova a emis aviz favorabil pentru consumul apei potabile în localitățile Vărbilău și Șotrile, în urma analizelor de laborator realizate pe probele prelevate din rețea.

Acesta ar putea fi rezultatul adoptării unui proiect de hotărîre a Consiliului Local Câmpina, care a constatat că terenul fostei Turnătorii este neîngrijit.

Joi, 18 decembrie, este ședința ordinară a Consiliului Local Câmpina. Pe ordinea de zi a ședinței, printre punctele care vor intra în discuția aleșilor locali se numără și un proiect de modificare a unei hotărâri anterioare privid stabilirea și delimitarea zonelor de impozitare ale municipiului Câmpina.