Rețeaua stradală a municipiului Câmpina are aproximativ 120 km. În total sunt 252 de străzi. Din cei 120 km, 66% sunt asfaltați, 20% sunt acoperiți cu balast, 9% cu pământ, 3% cu beton și 2% cu piatră. Aceste informații sunt incluse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, finalizat de curând și dezbătut public, ieri, la Primăria Câmpina.
66% înseamnă că sunt asfaltați aproximativ 80 km din întreaga infrastructură rutieră a localității. Iar 40 km nu au asfalt, ci sunt 'îmbrăcați" cu diferite alte materiale. Asta, în condițiile în care vorbim, totuși, despre un municipiu. Potrivit specialiștilor care au realizat Planul de Mobilitate Urbană, se impun intervenții majore asupra infrastructurii rutiere, iar prioritare ar trebui să fie reabilitarea/modernizarea străzilor și realizarea unei variante de ocolire a Câmpinei pentru reducerea traficului și poluării.
La capitolul reabilitare/modernizare străzi, cele mai importante zone unde trebuie intervenit (și pe care le cunoaștem cu toții, dar acum, iată, sunt menționate și într-un document oficial) sunt: Orizontului, Ecaterina Teodoroiu, Calea Doftanei, Voila și Bobâlna.

Andreea este elevă a Școlii de Agenți de Poliție „Vasile Lascăr” Câmpina. Aflată în practică la Mioveni - Argeș, a ajutat la prinderea unui criminal, fapt relatat pe pagina de Facebook a Sindicatului Europol.

Sâmbătă seară, după ora 20.00, pe DN1, la Bănești, a avut loc un spectaculos accident de circulație, soldat, din fericire, doar cu rănirea ușoară a unei pasagere.

Societatea Just Civil Engineering SRL Ploiești, cea care a executat lucrările în cadrul proiectului privind eficientizarea energetică a Spitalului Municipal, a dat în judecată Primăria Câmpina, dosarul fiind pe rolul Tribunalului Prahova.

Consiliul Local Câmpina va discuta și aproba în ședința din 27 noiembrie 2025 vânzarea prin licitație a autoturismului Opel Insignia, cel devenit atât de faimos după ce i-a adus atâtea probleme fostului primar Horia Tiseanu.