Rețeaua stradală a municipiului Câmpina are aproximativ 120 km. În total sunt 252 de străzi. Din cei 120 km, 66% sunt asfaltați, 20% sunt acoperiți cu balast, 9% cu pământ, 3% cu beton și 2% cu piatră. Aceste informații sunt incluse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, finalizat de curând și dezbătut public, ieri, la Primăria Câmpina.
66% înseamnă că sunt asfaltați aproximativ 80 km din întreaga infrastructură rutieră a localității. Iar 40 km nu au asfalt, ci sunt 'îmbrăcați" cu diferite alte materiale. Asta, în condițiile în care vorbim, totuși, despre un municipiu. Potrivit specialiștilor care au realizat Planul de Mobilitate Urbană, se impun intervenții majore asupra infrastructurii rutiere, iar prioritare ar trebui să fie reabilitarea/modernizarea străzilor și realizarea unei variante de ocolire a Câmpinei pentru reducerea traficului și poluării.
La capitolul reabilitare/modernizare străzi, cele mai importante zone unde trebuie intervenit (și pe care le cunoaștem cu toții, dar acum, iată, sunt menționate și într-un document oficial) sunt: Orizontului, Ecaterina Teodoroiu, Calea Doftanei, Voila și Bobâlna.

Nici în a doua zi de Crăciun, salvatorii montani de pe Valea Prahovei nu au avut liniște.

Simultan cu declanșarea crizei apei în zona Câmpina au apărut tot felul de speculații - de la situația barajului, la încercări de a vinde apa, tot felul de elucubrații menite, parcă, doar a tensiona și mai mult o situație deja foarte greu controlabilă de către autorități.

În ziua de Crăciun, salvatorii montani din Bușteni nu au avut liniște, fiind solicitați să intervină la un accident de ATV în Munții Baiului.

Miercuri dimineață, înainte de răsăritul soarelui, la o casă de pe Strada Tulburii, din centrul comunei Poiana Câmpina, a izbucnit un incendiu.