Rețeaua stradală a municipiului Câmpina are aproximativ 120 km. În total sunt 252 de străzi. Din cei 120 km, 66% sunt asfaltați, 20% sunt acoperiți cu balast, 9% cu pământ, 3% cu beton și 2% cu piatră. Aceste informații sunt incluse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, finalizat de curând și dezbătut public, ieri, la Primăria Câmpina.
66% înseamnă că sunt asfaltați aproximativ 80 km din întreaga infrastructură rutieră a localității. Iar 40 km nu au asfalt, ci sunt 'îmbrăcați" cu diferite alte materiale. Asta, în condițiile în care vorbim, totuși, despre un municipiu. Potrivit specialiștilor care au realizat Planul de Mobilitate Urbană, se impun intervenții majore asupra infrastructurii rutiere, iar prioritare ar trebui să fie reabilitarea/modernizarea străzilor și realizarea unei variante de ocolire a Câmpinei pentru reducerea traficului și poluării.
La capitolul reabilitare/modernizare străzi, cele mai importante zone unde trebuie intervenit (și pe care le cunoaștem cu toții, dar acum, iată, sunt menționate și într-un document oficial) sunt: Orizontului, Ecaterina Teodoroiu, Calea Doftanei, Voila și Bobâlna.

Concursul ”Facem școala bine”, organizat de Radio Impuls, a prilejuit Liceului Tehnologic ”Constantin Istrati” Câmpina înscrierea în curs pentru dotarea completă și montarea de panouri fotovoltaice, inclusiv a unui sistem de stocare a energiei.

Direcția de Sănătate Publică a finalizat analizele bacteriologice asupra probelor de apă din rețeaua HidroPrahova pentru Câmpina și alte patru localități. Apa este potabilă!

Criza apei din Prahova este pe sfârșite... Acum, ar trebui să urmeze tragerea învățămintelor din această experiență neplăcută și nedorită.

În seara de joi, 11 decembrie, pe DN1, zona Breaza, a avut loc un accident rutier.