Rețeaua stradală a municipiului Câmpina are aproximativ 120 km. În total sunt 252 de străzi. Din cei 120 km, 66% sunt asfaltați, 20% sunt acoperiți cu balast, 9% cu pământ, 3% cu beton și 2% cu piatră. Aceste informații sunt incluse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, finalizat de curând și dezbătut public, ieri, la Primăria Câmpina.
66% înseamnă că sunt asfaltați aproximativ 80 km din întreaga infrastructură rutieră a localității. Iar 40 km nu au asfalt, ci sunt 'îmbrăcați" cu diferite alte materiale. Asta, în condițiile în care vorbim, totuși, despre un municipiu. Potrivit specialiștilor care au realizat Planul de Mobilitate Urbană, se impun intervenții majore asupra infrastructurii rutiere, iar prioritare ar trebui să fie reabilitarea/modernizarea străzilor și realizarea unei variante de ocolire a Câmpinei pentru reducerea traficului și poluării.
La capitolul reabilitare/modernizare străzi, cele mai importante zone unde trebuie intervenit (și pe care le cunoaștem cu toții, dar acum, iată, sunt menționate și într-un document oficial) sunt: Orizontului, Ecaterina Teodoroiu, Calea Doftanei, Voila și Bobâlna.
Primăria Câmpina a refăcut documentația tehnică și a depus din nou proiectul "Renovarea integrată a Liceului Tehnologic Energetic - Corp A", de această dată în cadrul Programului Național de Consolidare și Renovare a Clădirilor Publice prin PNRR, gestionat de Ministerul Dezvoltării.
În bugetul anului 2023 a apărut pentru prima dată ideea alocării unor fonduri pentru realizarea documentației în vederea amenajării unei piste de motocros (de antrenament), dar care să poată fi folosită și pentru ATV-uri, enduro, în general, ca parc moto de distracție.
Pe DJ 102B, în Prahova, pe raza localității Posești a avut loc marți după-amiază un accdient grav de circulație, soldat cu decesul unui bărbat de 41 ani, conducătorul unuia dintre autovehiculele implicate.
De aproape două luni au început lucrările de renovare energetică la cele trei blocuri pentru care municipalitatea câmpineană a obținut fonduri europene prin PNRR.