Rețeaua stradală a municipiului Câmpina are aproximativ 120 km. În total sunt 252 de străzi. Din cei 120 km, 66% sunt asfaltați, 20% sunt acoperiți cu balast, 9% cu pământ, 3% cu beton și 2% cu piatră. Aceste informații sunt incluse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, finalizat de curând și dezbătut public, ieri, la Primăria Câmpina.
66% înseamnă că sunt asfaltați aproximativ 80 km din întreaga infrastructură rutieră a localității. Iar 40 km nu au asfalt, ci sunt 'îmbrăcați" cu diferite alte materiale. Asta, în condițiile în care vorbim, totuși, despre un municipiu. Potrivit specialiștilor care au realizat Planul de Mobilitate Urbană, se impun intervenții majore asupra infrastructurii rutiere, iar prioritare ar trebui să fie reabilitarea/modernizarea străzilor și realizarea unei variante de ocolire a Câmpinei pentru reducerea traficului și poluării.
La capitolul reabilitare/modernizare străzi, cele mai importante zone unde trebuie intervenit (și pe care le cunoaștem cu toții, dar acum, iată, sunt menționate și într-un document oficial) sunt: Orizontului, Ecaterina Teodoroiu, Calea Doftanei, Voila și Bobâlna.

Înaite de criza apei, administrația locală din Câmpina anunța o surpriză pentru mari și mici - un patinoar pe locul actualului teren de minifotbal de lângă ștrandul (nefuncțional) din apropierea Casei Tineretului.

Finalizarea analizelor microbiologice efectuate de Direcția de Sănătate Publică Prahova și declararea apei din rețeaua HidroPrahova ca fiind potabilă are în continuare efecte. Mai exact, se intră în normalitate.

Odată cu avizul dat de Direcția de Sănătate Publică Prahova privind potabilitarea apei livrate de HidroPrahova la nivelul municipiului Câmpina, Spitalul Municipal și-a reluat complet activitatea.

Inspectoratul de Poliție Județean Prahova a fost sesizat cu privire la faptul că bariera de la trecerea la nivel cu calea ferată situată pe DN1-la km 69, în zona Movila Vulpii, a rămas coborâtă pentru o perioadă îndelungată, ca urmare a unor probleme tehnice.