Rețeaua stradală a municipiului Câmpina are aproximativ 120 km. În total sunt 252 de străzi. Din cei 120 km, 66% sunt asfaltați, 20% sunt acoperiți cu balast, 9% cu pământ, 3% cu beton și 2% cu piatră. Aceste informații sunt incluse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, finalizat de curând și dezbătut public, ieri, la Primăria Câmpina.
66% înseamnă că sunt asfaltați aproximativ 80 km din întreaga infrastructură rutieră a localității. Iar 40 km nu au asfalt, ci sunt 'îmbrăcați" cu diferite alte materiale. Asta, în condițiile în care vorbim, totuși, despre un municipiu. Potrivit specialiștilor care au realizat Planul de Mobilitate Urbană, se impun intervenții majore asupra infrastructurii rutiere, iar prioritare ar trebui să fie reabilitarea/modernizarea străzilor și realizarea unei variante de ocolire a Câmpinei pentru reducerea traficului și poluării.
La capitolul reabilitare/modernizare străzi, cele mai importante zone unde trebuie intervenit (și pe care le cunoaștem cu toții, dar acum, iată, sunt menționate și într-un document oficial) sunt: Orizontului, Ecaterina Teodoroiu, Calea Doftanei, Voila și Bobâlna.

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență, întrunit vineri, 5 decembrie 2025, a luat decizia ca din această seară, de la ora 23.00, ESZ să înceapă furnizarea apei în rețeaua HidroPrahova. Și este vorba despre 700 km de rețea.

Într-o nouă șediță a Comitetului Local pentru Situații de Urgență Câmpina, a doua de la începerea crizei apei, s-au luat o serie de decizii privind pregătirea pentru o viitoare situație similară crizei apei pe care ne pregătim să o încheiem.

În municipiul Câmpina vor fi deschise, sâmbătă și duminică, trei centre pentru distribuția către populație a apei potabile îmbuteliate.

Premierul Ilie Bolojan a susținut un briefing de presă la Palatul Victoria, imediat după ședința de Guvern.