Două săptămâni au trecut de la montarea noilor stații pentru transportul public din municipiu și problemele au început deja să apară. Stâlpii deja cedează, unii au crăpat de sus până jos, alții parțial. Iar asta spune multe despre calitatea lemnului folosit.
După cum v-am informat și cu alte ocazii, au fost achiziționate și montate două stații noi - una la Penny Market și una pe Calea Doftanei, la Răcitor. Urmează ca anul acesta să fie înlocuite și alte stații din Câmpina. Cele două montate deja costă 12.230 lei fără TVA, selecția de oferte pentru acestea fiind câștigată de firma Meridian Co SRL Bușteni. La amândouă stațiile au crăpat stâlpii, după cum bine se poate vedea și în imagini. De la Primăria Câmpina am aflat că stațiile nu au fost încă recepționate, deci nu s-a semnat procesul-verbal de recepție și nici nu s-a efectuat plata. Iar dacă la recepție se vor constata nereguli, firma respectivă va trebui să le remedieze. Vom urmări cu atenție dacă acest lucru se va și întâmpla.

O întrebare a consilierului local Nicolae Moisescu i-a prilejuit primarului Câmpinei, Irina Nistor, un răspuns mai amplu, complex, din care am mai aflat o serie de lucruri - nu prea promițătoare - despre fostul Sat de vacanță, adică fosta tabără Voila.

Prin Ordinul 1784/22 octombrie 2025, Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației a aprobat lista investițiilor pentru care se alocă finanțare de la bugetul de stat prin Programul național de consolidare a clădirilor cu risc seismic ridicat.

Un câmpinean a postat pe contul său de Facebook o serie de imagini filmate la barajul de la Paltinu, de pe râul Doftana, în amonte de Câmpina.

Anunțate inițial de HidroPrahova că vor începe pe 15 octombrie 2025, lucrările la rețeaua de apă și canalizare din Câmpina, investiție cu fonduri europene, nu au început. Primăria Câmpina precizează că, în baza adresei primite de la firma executantă, lucrările vor demara la 27 octombrie.