CONTACT
https://sanconfind.ro/
https://www.hidroprahova.ro/
http://floricon.ro/
https://www.soceram.ro/

Primarul Câmpinei revine cu noua organigramă în Consiliul Local. Dacă se aprobă, cheltuielile cu personalul cresc considerabil

- Actualitate -

Primarul Câmpinei revine cu noua organigramă în Consiliul Local. Dacă se aprobă, cheltuielile cu personalul cresc considerabil

Au trecut zece luni de când primarul Câmpinei, Alin Moldoveanu, a venit în fața Consiliului Local cu proiectul privind noua organigramă a aparatului de specialitate din Primărie și a unor instituții subordonate, precum și cu cele două proiecte strâns legate de organigramă: desființarea Serviciului Public al Pieței Centrale și înființarea Centrului Cultural Municipal, prin reorganizarea instituțiilor de cultură. Numai că, atunci, în mai 2021, fiind respinse proiectele legate de piață și centrul cultural, primarul a fost nevoit să retragă organigrama.

Așadar, pe ordinea de zi a ședinței de joi, 31 martie 2022, sunt incluse din nou cele trei proiecte – piața, centrul cultural și noua organigramă, la fel, strâns legate unul de celălalt. Să le luăm pe rând.
Desființarea Serviciului Public de Administrare și Exploatare a Pieței Centrale Agroalimentare și transformarea lui într-un compartiment în cadrul aparatului de specialitate al primarului, compartiment în care să fie incluse și parcările publice:
- Motivația primarului – eficientizarea
- Posturi existente: 25 la piață (dintre care doar 21 ocupate și 4 vacante) și 12 la parcări (din care 8 ocupate și 4 vacante). Deci 37 posturi în total, din care 8 vacante.
- Reducere de personal propusă - 14 posturi astfel: la piață ar urma să rămână 14 posturi, iar la parcări 8 posturi, iar serviciul ar urma să fie condus de un șef serviciu. În total, piață+parcări = 23 posturi. Prin urmare, reducerea de personal s-ar face doar de la piață, pentru că la parcări rămân toți cei 8 angajați. Iar în privința angajaților cu studii superioare de la piață, nu se poate pune problema unui transfer, așa cum scrie în proiectul de hotărâre, de vreme ce posturile lor nu vor mai fi contractuale, ci funcții publice, deci automat va trebui organizat concurs pentru acele posturi. Lucru valabil inclusiv pentru actualul director al Pieței Centrale, Marian Nistor.
- Economia care se face la bugetul local prin această reorganizare – 420.000 lei anual, potrivit referatului primarului.
- Termen de realizare – 1 iunie 2022

Înființarea Centrului Cultural Municipal prin reorganizarea Casei Tineretului, Casei de Cultură “Geo Bogza” și prin preluarea Bibliotecii Municipale “Dr. C.I. Istrati” și a Centrului de Informare Turistică, până la 1 iunie 2022:
- Motivația primarului – furnizarea unui serviciu cultural de calitate și eficient
- Centrul Cultural ar urma să fie condus de un manager numit interimar, prin dispoziție a primarului, până la organizarea unui concurs pentru post.
- Centrul Cultural ar urma să aibă 20 angajați (un manager, 2 referenți culturali, 4 bibliotecari, 4 angajați la compartimentul juridic, resurse umane și contabilitate, 7 angajați la biroul aministrativ (îngrijitori, muncitori) + cei doi angajați ai Centrului Turistic.
- Reduceri de personal – Centrul Cultural ar urma să preia cei 4 bibliotecari de la Biblioteca Municipală “Dr. C.I. Istrati” (erau 6, dar doi și-au dat deja demisia). Sunt preluați și cei 2 angajați ai Centrului Turistic. Casa Tineretului are 17 angajați, iar Casa de Cultură are 8 angajați. Deci, din acești 25 de angajați ar trebui să rămână 13. De la Casa Tineretului, dispar din organigramă angajații hotelului, pentru că ei nu pot fi preluați de Centrul Cultural. Și este vorba despre 6 oameni (îngrijitori și recepționeri). În condițiile în care legat de hotel nu s-a luat nicio decizie, putem bănui că va fi închis de la 1 iunie. Legat de restul angajaților de la cele două instituții, se menționează că vor fi preluați de Centrul Cultural, în condițiile legii, conform organigramei și statului de funcții. Unii cu siguranță vor rămâne pe dinafară.

Organigrama Primăriei:
- Conform proiectului inițiat de primarul Alin Moldoveanu, din cele 474 posturi existente în prezent, rămân 447, deci ar fi o reducere de 27 de posturi. În realitate este vorba despre reducerea de la piață (14) și cea rezultată în urma reorganizarii instituțiilor de cultură prin înființarea Centrului Cultural (13). Este adevărat că mai dispar niște posturi pe la Spații Verzi, Infrastructură Urbană, Poliția Locală sau Muzeul Hasdeu și altele, dar în general este vorba despre posturi vacante și nebugetate. Mai sunt și posturi mutate între direcțiile din cadrul Primăriei, dar și posturi care se înființează.
- Principalele modificări ale organigramei
: înființarea unui post de consilier personal al viceprimarului; înființarea unui compartiment de relații publice în subordinea Serviciului de administrație publică locală; înființarea Direcției Patrimoniu, cu director executiv, care va avea în subordine ADPP (cu Atelierul de întreținere străzi, biroul administrativ, serviciul administrare piață și parcări), compartiment patrimoniu și compartiment cadastru. Serviciul de Urbanism și Amenajarea Teritoriului devine Direcția Arhitect Șef, fiind inclus aici și Serviciul Administrare Spații Verzi. Direcția Tehnică devine Serviciul de Investiții, iar Compartimentul Programe de Finanțare, Relații Internaționale și Protocol devine serviciu.

În prezent, pe organigrama veche, fondul de salarii de la nivelul Primăriei (fără Piața Centrală, Casa de Cultură, Casa Tineretului și Clubul Sportiv) se ridică la 30.706.204 lei / an (cu tot cu asistenții personali ai persoanelor cu handicap, dar fără indemnizația de hrană pentru Poliția Locală). Din calculele noastre, pe noua organigramă propusă de primarul Alin Moldoveanu, cheltuielile de personal ar crește cu puțin peste 60.000 lei pe lună, adică peste 720.000 lei pe an. Din păcate, acest lucru nu este menționat nicăieri în documentația de la proiectul cu organigrama.


31 Mar 2022 13:14 3996 vizualizari


Comentarii






  • 03.04.2022 09:28 Felicia Daca prmarului nu ii place cum arata aceste institutii - casa de cultura, casa tineretului de ce nu da bani ca sa le repare? Ce l-a retinut de 2 ani sa dea bani? O ata????
  • 02.04.2022 19:10 Câmpineanul O mare, cruntă dezamăgire acest primar cu capul în nori, care a ajuns să le ceară unor amici cu care s-a tutuit toată viața să îi se adreseze cu ”Domnule primar”. Câmpina începe să arate din ce în ce mai mult ca o ruină. Ajungi să îi regreți pe cei dinainte. Cum a venit, așa va și pleca și va rămâne doar un nume uitat acolo, într-un catastif prăfuit al edililor Câmpinei de-a lungul timpului.
  • 02.04.2022 05:36 Teodora Mareș Ținând cont de faptul că foarte multe persoane au văzut "ședința" de consiliu local, și dacă au urmarit-o până la capăt, și-au dat seama de faptul că se urmărește eliminarea din schemă a unor persoane incomode. Dar nu a spus nimeni pt că nu s-au ivit ocazia că: din primărie au plecat foarte mulți angajați competenți și au fost înlocuiți cu persoane venite prin transfer de la diverse primării.Fara examen logic.Ca de , așa. este trendul iar legea le permite. Dacă ar calcula cineva realist cheltuielile cu personalul ar constata faptul că acestea cresc considerabil cu toată reorganizarea la care s-au muncit din greu.S-au făcut și ore suplimentare neplătite. Păcat de munca lor în zadar.Ne omoară, metaforic vorbind ,cooperativa munca în zadar, gunoaiele din ochii altora fără a conștientiza bârnele din ochii noștri, răutatea ,invidia și frustrarea unora care se cred stăpânii adevărului absolut etc.Cel mai DUREROS este faptul că majoritatea consilierilor locali sunt oameni de bună credință, pregătiți, educați care sunt obligați să stea la aceiași masă cu ceilalți.Iar ședințele ,in loc să fie constructive devin distructive.Sunt multe de spus . Păcat de energia pozitivă a OAMENILOR de bună credință acaparata de vampirii energetici.Si s-a văzut clar care sunt, și unui și alții.Sper că ședințele urmatoare să se desfășoare într-un mod civilizat.
  • 01.04.2022 18:33 Teodora Mareș Bună ziua! Această ședință de consiliu local a fost de pomină.Nu a fost demnă de un oraș care se spune că are cei mai mulți intelectuali.Linșaj pe față la adresa celor doi directori de instituții care în ciuda presiunilor la care au fost supuși au dat dovadă că sunt cu adevărat și în adevăratul sens al cuvântului INTELECTUALI. Pentru ce?Pentru capriciile unor persoane care și-au uitat rolul când cei doi directori au venit cu argumente clare,concise și documentate.Data viitoare faceți-vă temele mai cu sârg domnilor consilieri.Îmi pare rău , dar nu m-am putut abține. Păcat, mare păcat!
  • 01.04.2022 06:57 Ionut Incet, incet primarul ajunge sa isi dea arama pe fata. Vrea sa isi angajeze oamenii lui in toate posturile cheie si sa scape de cei care nu sunt cu el. Am urmarit sedinta de aseara din care am constatat ca Moldoveanu a reusit sa faca ce partidele nu reusise inca: sa uneasca opozitia, 15 voturi impotriva proiectelor sale.
  • 31.03.2022 17:07 Parvulescu Adrian 1.Piata.Piata cu dl Nistor Marian e ok. Dacă primăria are contabili și juriști de ce ar mai avea Piața, Casa Tineretului și Casa de Cultura, prea mulți. De ce Primăria mai da bani la avocați când dl Olarasu poate prelua procesele iar dl Anton munca de birou, hârtii. Casa Tineretului 2 directori.... Singurii activi mi se par Casa de Cultura, la centrul turistic la fel sunt ok, nu prea ai ce vizita prin Câmpina, maxim 2 h ai văzut tot, Biblioteca sunt mulți bibliotecari, secția engleza sa o mute la etaj pe bulevard, f putini mai citesc fata de acu 30 ani. Casa Tineretului centru universitar, sau eventual la Mecanica. Hotelul pt cazare tineret, la fel blocul de necesitate
  • 31.03.2022 16:18 J.Romica Dupa o lectura atenta a articolului,acesta se dovedeste a fi o analiza corecta a celor 3 proiecte dorite de Alin Moldoveanu,Briciu and Company. Se doreste de fapt eliminarea unor functii cu salarii mici si minim pe economie si infiintarea altora cu salarii premium ce vor fi ocupate de personaje victorioase in asa zise concursuri despre care toata Romania stie cat sunt de corecte.Si uite asa ar trebui sa avem piata si cultura eficientizate si pe baze sustenabile asa cum tot bate toba un anume personaj care recent s-a facut de ras cand a ,,asigurat,,luminile si sonorizarea spectacolului -Impreuna pentru Ucraina- cand,in mijlocul spectacolului domnia sa nu stia sa puna in functiune boxele pentru o anume parte a sonorizarii,fapt observat de spectatori-mai ales cei din primele randuri.In concluzie,toata aceasta parada a bunelor intentii este de fapt praf in ochii fraierilor pentru a creea imagine.
  • 31.03.2022 14:53 Acidutzu' Unde este HCL-ul cu noile chirii ale locatarilor din blocurile ANL ? Actualele chirii nu mai sunt legale ! S-a chimbat modul de calcul ! Ce va face Faimosul Primar, pornit pe razbunare impotriva lui Nistor, cand noi vom refuza sa mai platim chiriile actuale - ilegale, calculate dupa vechiul mod de calcul - care nu mai este in legalitate ? Sa iasa public si sa ne spuna, noi chiriasii ANL, ce chirii vom plati incepand cu luna martie 2022 !
464 vizualizari 24 Jul 2024 12:45 Admitere 2024 - 607 locuri ocupate și 37 locuri rămase libere la liceele câmpinene după prima etapă a repartizării computerizate

Admitere 2024 - 607 locuri ocupate și 37 locuri rămase libere la liceele câmpinene după prima etapă a repartizării computerizate

644 locuri au fost disponibile la liceele câmpinene pentru admiterea 2024, învățământ de zi, iar 607 dintre acestea au fost ocupate după prima etapă a repartizării computerizate.

citeste mai mult
1058 vizualizari 24 Jul 2024 10:53 La Câmpina, pe Strada Maramureș, un incendiu la o mașină a alarmat locuitorii din zonă

La Câmpina, pe Strada Maramureș, un incendiu la o mașină a alarmat locuitorii din zonă

Miercuri, 24 iulie, puțin după ora 10.00, sirenele mașinilor de intervenție - pompieri și poliție - s-au auzit la intrarea pe Strada Maramureș dinspre Bulevardul Carol I.

citeste mai mult
270 vizualizari 24 Jul 2024 10:08 Consiliul Județean a lansat aplicația Prahova Trans

Consiliul Județean a lansat aplicația Prahova Trans

Consiliul Județean a anunțat lansarea oficială a aplicației Prahova Trans. Aplicația este disponibilă gratuit pentru descărcare din Google Play sau App Store.

citeste mai mult
550 vizualizari 23 Jul 2024 17:57 În Câmpina există o singură toaletă publică! Dar avem la ganguri...

În Câmpina există o singură toaletă publică! Dar avem la ganguri...

Poate părea un fapt mărunt, banal, dar gradul de civilizație al unei comunități se poate măsura și după numărul toaletelor publice. Iar acesta este un capitol la care Câmpina stă extrem de prost.

citeste mai mult
https://dentfamily.ro/
https://cleopatra-esthetics.ro/
Actualitate Politică Social Eveniment Interviuri Sănătate Editorial Sport Anunțuri Joburi Turism

Termeni și condiții - Politica de confidențialitate - Politica cookies
© 2024 Câmpina TV