Ministerul Dezvoltării a anunțat aprobarea a încă 123 de cereri pentru finanțarea prin PNRR a unor proiecte de investiții depuse de administrațiile locale. Printre acestea se numără și proiectul privind digitalizarea sistemului de transport public urban la nivelul municipiului Câmpina, etapa a II-a, în valoare de aproximativ 3 milioane lei cu tot cu TVA.
Pentru modernizarea transportului public din Câmpina, administrația locală a depus trei proiecte pentru obținerea finanțării prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR). Primele două au fost deja aprobate pentru finanțare, iar acum a fost aprobat și cel de-al treilea proiect. Le vom menționa pe rând.
Primul proiect depus și aprobat la finanțare este cel privind achiziționarea, în parteneriat cu comuna Poiana Câmpina, a opt autobuze electrice și a unui microbuz electric (pentru Poiana), amenajarea a 12 stații pentru încărcarea acestor vehicule (nouă în autobază și trei pe trasee), precum și amenajarea a 10 stații de încărcat pentru mașinile electrice ale populației. Valoarea totală a proiectului este de 22,77 milioane lei (TVA inclus), din care 21,64 milioane lei reprezintă fondurile nerambursabile, iar diferența o constituie contribuția de la bugetul local.
Al doilea și al treilea proiect vizează digitalizarea sistemului de transport public urban din Câmpina, (etapa I și etapa a II-a), valoarea totală a celor două proiecte fiind de aproape 6 milioane de lei. Prin primul proiect, vor fi achiziționate mai multe echipamente software și hardware; un automat de trafic inteligent; patru stații de îmbarcare/debarcare călători, dotate cu totemuri digitale și sistem fotovoltaic de iluminat; automate de emitere a tichetelor; sisteme de supraveghere video pentru autobuzele electrice; computere de bord; sisteme de informare etc.
Prin cel de-al doilea proiect vor fi extinse sistemele de monitorizare a timpilor de călătorie și vitezei, mai exact vor fi instalate și interconectate sistemele de monitorizare video a intersecțiilor cu camerele de monitorizare a traficului pe timp de zi și timp de noapte.
Evident că implementarea acestor două proiecte privind digitalizarea va fi posibilă după achiziționarea și intrarea pe trasee a autobuzelor electrice.

Luni, 24 noiembrie, au început lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de la Movila Vulpii, iar traficul pe DN1 a fost închis și deviat pe rutele stabilite împreună cu Poliția Rutieră, CFR și Instituția Prefectului.

Poșta Română are o amplă campanie la nivel național în care închiriază o mare parte a sediilor și spațiilor pe care le deține.

Câmpina este din ce în ce mai sufocată de traficul rutier, situație pe care o întâlnim în majoritatea localităților urbane din România.

În luna septembrie a fost aprobat de Consiliul Local Câmpina un regulament privind stabilirea unor măsuri pentru gospodărirea municipiului.