În cadrul întâlnirii lunare cu cititorii CâmpinaTV.ro, sub genericul "Nouă ne pasă de Câmpina", unul dintre subiectele abordate a fost cel al traseului local de transport public Pram - Voila și retur, care și-a schimbat recent ruta pe o anumită porțiune, fără ca nimeni să știe sau să înțeleagă de ce. De fapt, cea de acum este ruta corectă, aprobată în 2014 de Consiliul Local.
De aproape două săptămâni, microbuzele care vin de la Voila și merg spre Pram fac dreapta la Răcitor, pe Strada B.P Hasdeu, apoi pe Strada Oituz, pe la Mițu - Chițu, până la sensul giratoriu de la Fibec și își continuă drumul pe bulevardul central. Călătorii au început să se întrebe și să-i întrebe pe șoferi de ce această “buclă” ocolitoare de vreme ce până acum, timp de trei ani, de la Răcitor s-a ieșit în Bulevardul Carol I pe la Școala Centrală (unde se făcea o oprire) și apoi direct în intersecția de la Casa Cărții. Răspunsul șoferilor – “așa au hotărât șefii”.
Ei bine, adevărul este următorul: acesta este traseul corect, aprobat de Consiliul Local Câmpina, de pe Calea Doftanei la dreapta, pe B.P. Hasdeu – Oituz – Carol I. Practic, de trei ani, de la aprobarea delegării serviciului de transport public local prin Hotărârea Consiliului Local nr. 113 din 28 august 2014, firma Eliro nu a respectat traseul stabilit de administrația locală, ca să nu mai vorbim despre faptul că, astfel, s-a făcut și o economie de mai bine de un kilometru la fiecare cursă, ceea ce înseamnă ceva în trei ani.
Subiectul a fost discutat şi în plenul şedinţei de săptămâna trecută a Consiliului Local, după ce consilierul Andrei Duran l-a întrebat pe primarul Horia Tiseanu cum se explică schimbarea bruscă a traseului. Răspunsul primarului a fost următorul: „Da, s-a mers până acum fără respectarea hotărârii Consiliului Local, poate şi la dorinţa călătorilor, cu staţii neprogramate la Rafinărie şi la Şcoala Centrală. Explicaţia este destul de simplă: de câteva săptămâni s-a schimbat şeful Poliţiei Municipale şi s-au aplicat o serie de amenzi destul de mari firmei de transport pentru nerespectarea traseului, astfel că firma s-a conformat şi acum merge pe traseul legal, aprobat de Consiliul Local”. Putem înţelege o astfel de explicaţie, dar cine răspunde pentru faptul că timp de trei ani nu s-a respectat o hotărâre a Consiliului Local?!

Semnalam în urmă cu câteva zile sistarea bruscă a lucrărilor de apă și canalizare de pe Strada Orizontului din Câmpina, lucrări începute la... 29 octombrie 2025.

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Prahova s-a întrunit astăzi și a adoptat o hotărâre în vederea intervenției în regim de urgență pentru executarea unor lucrări la Barajul Paltinu.

În cadrul operațiunii JUPITER, sub coordonarea Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție și Inspectoratului General al Poliției Române, polițiștii Serviciului de Investigare a Criminalității Economice din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova, sub supravegherea procurorului din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Prahova, au pus în executare, la data de 6 noiembrie, 15 mandate de percheziție, în județul Prahova, la adresele unor persoane cercetate pentru comiterea infracțiunii de evaziune fiscală.

Polițiștii din cadrul Secției de Poliție Rurală Drajna au dispus, la data de 5 noiembrie, măsura reținerii pentru 24 de ore față de un minor bănuit de comiterea unei tentative la infracțiunea de viol.