CONTACT
https://sanconfind.ro/
https://www.soceram.ro/

Cursele Voila - Pram au mers trei ani pe un alt traseu decât cel aprobat de Consiliul Local, fără ca nimeni să bage de seamă

- Actualitate -

Cursele Voila - Pram au mers trei ani pe un alt traseu decât cel aprobat de Consiliul Local, fără ca nimeni să bage de seamă

În cadrul întâlnirii lunare cu cititorii CâmpinaTV.ro, sub genericul "Nouă ne pasă de Câmpina", unul dintre subiectele abordate a fost cel al traseului local de transport public Pram - Voila și retur, care și-a schimbat recent ruta pe o anumită porțiune, fără ca nimeni să știe sau să înțeleagă de ce. De fapt, cea de acum este ruta corectă, aprobată în 2014 de Consiliul Local.

De aproape două săptămâni, microbuzele care vin de la Voila și merg spre Pram fac dreapta la Răcitor, pe Strada B.P Hasdeu, apoi pe Strada Oituz, pe la Mițu - Chițu, până la sensul giratoriu de la Fibec și își continuă drumul pe bulevardul central. Călătorii au început să se întrebe și să-i întrebe pe șoferi de ce această “buclă” ocolitoare de vreme ce până acum, timp de trei ani, de la Răcitor s-a ieșit în Bulevardul Carol I  pe la Școala Centrală (unde se făcea o oprire) și apoi direct în intersecția de la Casa Cărții. Răspunsul șoferilor – “așa au hotărât șefii”. 
Ei bine, adevărul este următorul: acesta este traseul corect, aprobat de Consiliul Local Câmpina, de pe Calea Doftanei la dreapta, pe B.P. Hasdeu – Oituz – Carol I. Practic, de trei ani, de la aprobarea delegării serviciului de transport public local prin Hotărârea Consiliului Local nr. 113 din 28 august 2014, firma Eliro nu a respectat traseul stabilit de administrația locală, ca să nu mai vorbim despre faptul că, astfel, s-a făcut și o economie de mai bine de un kilometru la fiecare cursă, ceea ce înseamnă ceva în trei ani.
Subiectul a fost discutat şi în plenul şedinţei de săptămâna trecută a Consiliului Local, după ce consilierul Andrei Duran l-a întrebat pe primarul Horia Tiseanu cum se explică schimbarea bruscă a traseului. Răspunsul primarului a fost următorul: „Da, s-a mers până acum fără respectarea hotărârii Consiliului Local, poate şi la dorinţa călătorilor, cu staţii neprogramate la Rafinărie şi la Şcoala Centrală. Explicaţia este destul de simplă: de câteva săptămâni s-a schimbat şeful Poliţiei Municipale şi s-au aplicat o serie de amenzi destul de mari firmei de transport pentru nerespectarea traseului, astfel că firma s-a conformat şi acum merge pe traseul legal, aprobat de Consiliul Local”. Putem înţelege o astfel de explicaţie, dar cine răspunde pentru faptul că timp de trei ani nu s-a respectat o hotărâre a Consiliului Local?!


05 Sep 2017 13:06 7636 vizualizari


Comentarii






  • 14.11.2017 15:47 Fost sofer Eu propun invitarea dl Tiparescu (Ave Diana),Mazilu (Autogara Cord),Nedelcu (Geamila) pe langa cei de la Eliro-dar sa vina toti 9 actionarii.Va fi circ pe paine
  • 14.11.2017 08:16 Bogdan Pt d-na Cristina Beja (sau oricare ar fi adevaratul ei nume) - In primul rand, vehementa cu care sustineti firma Eliro si o serie intreaga de alte aberatii, denota o careta intelectuala majora. Limbajul, tonul si agresivitatea comentariilor dvs va plaseaza din punct de vedere geografic undeva intre Mogador si Dallas. Apoi, da, ce sa vezi, au mai vazut si altii faimosul caiet de sarcini. Si va intreb, pentru ca va vad inteligenta, daca pe traseul de intoarcere de la Voila este statie la Racitor, iar statia se afla pe strada Hasdeu, imediat ce faci dreapta de pe Calea Doftanei, cum poti ajunge apoi la urmatoarea statie, care este la Milia, fara a trece pe strazile Hasdeu, Oituz si Carol?! Ca ele nu sunt trecute explicit, aceasta denota doar intelegerea ilicita dintre firma Eliro (PSD) si primarul (PD-PNL), care o favorizeaza de foarte multi ani, pentru ca, deh, banii nu au nici miros, cu atat mai putin culoare politica!
  • 13.11.2017 11:14 Cristina Beja Si totusi a vazut cineva dintre cei care comenteaza pe aici(inclusiv administratorul site-ului) caietul de sarcini al traseului?Ma tem ca nu!Atunci de ce comentati lucruri pe care nu le cunoasteti?Pentru ca va place sa aruncati cu noroi!Atentie,Dumnezeu e sus si va vede!Eu m-am interesat la primarie si pe caietul de sarcini nu scrie strazile Hasdeu,Oituz si apoi Carol I.Atunci de ce mintiti cu totii??
  • 06.09.2017 11:43 Ivan Domnu Dochia, până să vedeți ce iese prin gardurile Campinenilor puneți mâna și toaletați copacii de pe trotuarele orașului, plătim iluminatul public aiurea,nu se mai văd becurile,de văzut strada castanilor și parcările din zonă !!!!
  • 05.09.2017 20:37 Iza Si le mai da primaria si un miliard pe an un fel de subventie. Tot la voi am citit, ca doar asa mai aflam si noi cate ceva!
  • 05.09.2017 20:20 Adrian Marinescu Interesele mentinerii societatii Eliro,de a efectua in Campina traseele de Voila si Gara Banesti,sunt vizibile,este clar pt toata lumea,cand un oras intreg isi exprima nemultumirea pt activitatea de transport al unei societati,si in continuare acea firma ramane cu anii pe traseu,este clar ca cineva ,adica o persoana sau un grup o sustine.Eu sunt convins ca daca se vor face in continuare mii de sesizari legate de aceasta firma,ei vor ramane in continuare neatinsi pe aceste trasee,deoarece nu se vrea modernizarea si schmbarea starii de lucruri cu privire la transportul din Campina.
  • 05.09.2017 18:18 Razvan Transportul public local - cea mai mare afacere din Campina ultimilor 10 ani!
  • 05.09.2017 14:48 Ovidiu Se poate calcula cât a furat firma Eliro prin nerespectarea traseului, dar problema este cine plătește? De fapt, marea problema in Prmaria Câmpina pare a fi responsabilitatea. Cu un primar cu multe probleme penale, un viceprimar cu alte apucături, angajați cu ochii numai după șpagă și consilieri locali atenți doar la interesul lor personal, nici nu e de mirare!
1729 vizualizari 28 Jun 2025 07:56 S-a decis! Consilierii câmpineni își iau indemnizațiile întregi chiar dacă nu vin la... muncă!

S-a decis! Consilierii câmpineni își iau indemnizațiile întregi chiar dacă nu vin la... muncă!

Faptul că nimeni nu vrea să discute despre o problemă nu înseamnă că nu există! Ester și cazul unei modificări a Regulamentului de organizare și funcționare al Consiliului Local Câmpina, modificare adoptată în ședința de joi, 26 iunie, fără nicio discuție!

citeste mai mult
1570 vizualizari 27 Jun 2025 21:29 Sumele alocate de la bugetul local pentru prezența Câmpinei în diverse asociații, în atenția Consiliului Local

Sumele alocate de la bugetul local pentru prezența Câmpinei în diverse asociații, în atenția Consiliului Local

Caragiale fiind mereu actual, Câmpina - la fel ca și multe alte localități - este membru al mai multor asociații, ”comitete și comiții”, valoarea totală a cotizațiilor plătite acestor asociații fiind la nivelul anului 2024 de 334.000 lei. O sumă enormă...

citeste mai mult
521 vizualizari 27 Jun 2025 20:55 În primele cinci luni ale acestui an, Poliția Locală Câmpina a aplicat 217 sancțiuni însumând peste 218.000 lei

În primele cinci luni ale acestui an, Poliția Locală Câmpina a aplicat 217 sancțiuni însumând peste 218.000 lei

Despre Poliția Locală, în general, se discută mult, oamenii neavând o percepție prea bună, poate nici prea corectă a ceea ce fac agenții de aici. Câmpina nu face excepție...

citeste mai mult
4711 vizualizari 27 Jun 2025 19:30 Consiliul Județean a aprobat înființarea la Câmpina a unui centru de zi pentru copii. Fostul centru ”Ada Marinescu” va fi demolat

Consiliul Județean a aprobat înființarea la Câmpina a unui centru de zi pentru copii. Fostul centru ”Ada Marinescu” va fi demolat

În cadrul unei ședințe extraordinare de îndată care a avut loc vineri, 27 iunie, Consiliul Județean Prahova a aprobat un proiect privind înființarea Centrului de zi pentru copii ”Prietenia” din Câmpina, fiind aprobate în același timp inclusiv studiul de fezabilitate, indicatorii tehnico-economici, devizul general și cheltuielile legate de proiect.

citeste mai mult
Actualitate Politică Social Eveniment Interviuri Sănătate Editorial Sport Anunțuri Joburi Turism

Termeni și condiții - Politica de confidențialitate - Politica cookies
© 2025 Câmpina TV