Procurorii Direcției Naționale Anticorupție - Serviciul Teritorial Ploiești au extins din nou ancheta în dosarul în care primarul Horia Tiseanu este cercetat pentru infracțiuni de corupție. Dacă în cazul unora dintre acuzații cercetările au fost finalizate, în cazul altora ancheta continuă. Surse judiciare ne-au declarat că procurorii au cerut Primăriei foile de parcurs de la mașinile ce aparțin Atelierului Sere, în original. Astăzi, un reprezentant al Primăriei a dus documentele la DNA Ploiești. (video)
Vă reamintim că primarul Horia Tiseanu este acuzat, pe lângă abuz în serviciu și trafic de influență, și de instigare la delapidare. Potrivit informațiilor furnizate în vara acestui an, de DNA Ploiești, la solicitarea noastră în baza Legii 544/2001, în această cauză este vorba despre peste 12 tone combustibil de la Serele Municipale, în valoare de 70.450 lei, cantitate care ar fi fost folosită de primar în scopuri personale, în perioada iulie 2010 - iulie 2015.
Iată precizarea DNA: "Totodată, în aceeași calitate, în mod repetat și în baza aceleiași rezoluții infracționale, inculpatul Tiseanu Horia Laurențiu i-a determinat pe angajații Atelierului Sere, unitate aflată în subordinea Primăriei Câmpina, prin intermediul inculpatului Hintz Robert, conducător auto în cadrul instituției, să-și însușească și să-i remită acestuia din urmă, din gestiunea unității, în perioada 7.07.2010 - 31.07.2015, un număr de 1.409 bonuri valorice carburant, a câte 50 lei fiecare, în valoare totală de 70.450 lei, aferentă cantității de 12.347,462 litri carburanți, cantitate folosită în interesul personal al acestuia".
Ei bine, aici a fost extinsă ancheta și au fost cerute foile de parcurs, în original, pentru mașinile de la Serele Municipale.

Luni, 24 noiembrie, au început lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de la Movila Vulpii, iar traficul pe DN1 a fost închis și deviat pe rutele stabilite împreună cu Poliția Rutieră, CFR și Instituția Prefectului.

Poșta Română are o amplă campanie la nivel național în care închiriază o mare parte a sediilor și spațiilor pe care le deține.

Câmpina este din ce în ce mai sufocată de traficul rutier, situație pe care o întâlnim în majoritatea localităților urbane din România.

În luna septembrie a fost aprobat de Consiliul Local Câmpina un regulament privind stabilirea unor măsuri pentru gospodărirea municipiului.