Două concursuri de recrutare pentru ocuparea a două funcții publice importante din Primăria Câmpina s-au finalizat luna aceasta. Este vorba despre funcția de șef al Serviciului de Achiziții Publice și Programe de Finanțare și cea de șef al Serviciului de Buget, Finanțe și Contabilitate. Concursul pentru prima funcție a fost câștigat de Mihaela Ionete, consilier superior în cadrul compartimentului respectiv, iar concursul pentru cea de-a doua funcție a fost câștigat de Loredana Pulez, care era șef interimar.
Postul de șef al Serviciului de Achiziții Publice și Programe de Finanțare este vacant din decembrie 2017, când Bianca Baltac, care deținea această funcție, s-a transferat la Poliția Locală, ca șefă la Ordine Publică. În vara acestui an (iunie-iulie), Primăria a organizat concurs de recrutare, la care s-au înscris două persoane - Mihaela Ionete și Adrian Gligor, o persoană din afara instituției, care nu s-a mai prezentat apoi la probele propriu-zise. Mihaela Ionete a obținut 86,50 puncte la proba scrisă, 91,40 puncte la interviu și a fost declarată admisă cu un total de 177,90 puncte.
Trebuie menționat faptul că, la acest concurs, candidații trebuiau să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unui din următoarele domenii de licenţă: ştiinţa mediului, ingineria instalaţiilor, inginerie mecanică, management; să fie absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor, precum și minim 2 ani vechime în specialitatea studiilor. Am făcut această precizare pentru că, vă reamintim, în aprilie 2016, când Bianca Baltac, fosta consilieră personală a primarului Horia Tiseanu, a dat concurs pentru a ocupa postul de șef la Achiziții Publice, condițiile de participare erau altele. Candidații trebuiau să fie absolvenți de studii superioare de lungă durată cu specializarea management, managementul dezvoltării rurale durabile și studii europene absolvite cu diplomă de licență. Era doar o constatare...
Loredana Pulez (Rugină) este șef al Serviciului de Buget, Finanțe și Contabilitate din aprilie 2017, fiind numită interimar în funcție prin dispoziție a primarului. Primăria Câmpina avea șase luni la dispoziție să organizeze concurs pentru ocuparea definitivă a postului, lucru pe care nu l-a făcut, iar Loredana Pulez a revenit la funcția ocupată inițial, de consilier în cadrul serviciului respectiv, cu atribuții de coordonator. Concursul a fost organizat acum, în iulie 2018, Loredana Pulez a fost singurul candidat, a obținut 77 puncte la proba scrisă și 82 puncte la interviu și a fost declarată admisă cu un total de 159 puncte, conform informațiilor prezentate pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici (ANFP).

În cadrul ședinței CJSU de vineri seară, de la Prefectura Prahova, s-a discutat și situația unităților de învățământ.

Nu știe nici măcar directorul HidroPrahova, Andrei Bontic. O decizie va fi luată la o viitoare ședință a Consiliului de Administrație de la HidroPrahova, dar, pare sigur, că nu se va plăti prețul de apă potabilă.

Din 5 decembrie 2025, ora 23.00, s-a reluat treptat alimentarea cu apă. Primul pas. Urmează al doilea, când vor veni rezultatele analizelor bacteriologice privind potabilitatea apei din rețea. Totuși, nu trebuie să uităm că această criză nu se termină aici, de vreme ce lucrările de la Barajul Paltinu nu au fost efectuate.

După cum știți, la ședința CJSU din această seară s-a luat decizia furnizării apei începând cu ora 23.00. Vineri, 5, decembrie 2025, ora 23.00. ESZ va livra apă către HidroPrahova, o apă care poate fi folosită doar la toalete. Asta până la confirmarea potabilității de către DSP Prahova, în urma analizelor bacteriologice.