În municipiul Câmpina, la 15 octombrie va începe distribuirea cererilor și declarațiilor pe propria răspundere pentru acordarea ajutorului de încălzire aferent sezonului rece 2018-2019. Formularele vor putea fi luate de la Direcția de Asistență Socială (Bulevardul Culturii 27, clădirea în care funcționează și Casa Căsătoriilor). Cererile completate și însoțite de actele doveditoare vor fi depuse la Direcția de Asistență Socială - de către beneficiarii ale căror locuințe sunt încălzite cu gaze sau energie electrică și la Biroul de relații cu publicul de la intrarea în incinta Primăriei Câmpina - de către beneficiarii care folosesc lemne pentru încălzirea locuinței. Documentele trebuie depuse până la 20 noiembrie 2018.
Programul de lucru cu publicul pentru preluarea dosarelor este de luni până joi, între orele 8.00 - 15.00 și vineri între orele 8.00 - 13.00. Vă reamintim că beneficiază de ajutor de încălzire familiile sau persoanele singure al căror venit net lunar pe membru de familie nu depăşeşte 615 lei, cu condiția să nu dețină: clădiri, alte spaţii locative în afara locuinţei de domiciliu; terenuri intravilane care depăşesc 1.000 mp în zona urbană și 2.000 mp în zona rurală; autoturisme și/sau motociclete cu o vechime mai mică de 10 ani; mai mult de un autoturism/motocicletă cu o vechime mai mare de 10 ani; utilaje agricole, utilaje de prelucrat lemnul; animale și păsări a căror valoare netă de producție anuală depășete 1.000 euro pentru o persoană singură, respectiv 2.500 euro pentru o familie; depozite bancare mai mari de 3.000 lei.
Iată care sunt actele pe care beneficiarul de ajutor pentru încălzirea locuinţei trebuie să le depună împreună cu cererea şi declaraţia pe proprie răspundere:
1. Copii ale actelor de identitate pentru membrii familiei sau pentru persoanele care locuiesc la aceeaşi adresă (C.I., B.I., C.P.);
2. Certificatele de naştere ale copiilor care nu au carte de identitate (au sub 14 ani);
3. Copie a actului de proprietate locuinţă /contract de închiriere /certificat de moştenitor /act de donaţie /comodat /concesiune;
4. Adeverinţă de la Administraţia Financiară (sediul BCR, intrarea dinspre Parcul Milia), pentru cei care nu au venituri sau au venituri suplimentare;
5. Dovada veniturilor din luna anterioară depunerii declaraţiei pentru toţi membrii familiei (adeverinţă salariat, cupon pensie, cupon alocaţie, adeverință bursă socială, extrase bancare şi altele, în funcţie de situaţie);
6. Acte doveditoare pentru persoanele cu handicap (certificat cu grad de handicap şi cupon indemnizaţie de handicap);
7. Ultima factură de gaze – pentru persoanele care se încălzesc cu gaze sau ultima factură de energie electrică – în cazul persoanelor care folosesc pentru încălzire doar energia electrică;
8. Copie carte de identitate AUTO/MOTO deținute de solicitant și membrii familiei.
Pentru a beneficia de ajutor de încălzire trebuie să fie îndeplinite cumulat următoarele condiții: factura la utilități să fie pe numele titularului de cerere, toți membrii de familie trecuți în cerere să aibă același domiciliu (obligatoriu în Câmpina), domiciliu care să corespundă cu adresa din factură și cu actul de proprietate al locuinței.

Polițiștii Serviciului Rutier, împreună cu polițiști din cadrul Serviciului Arme, Explozivi și Substanțe Periculoase, Serviciului de Investigare a Criminalității Economice, precum și cu reprezentanți ai Inspectoratului General pentru Imigrări, au desfășurat luni, 22 decembrie, o acțiune amplă pentru verificarea transporturilor rutiere pentru identificarea și sancționarea transportului neautorizat de produse din carne, tutun și materiale pirotehnice, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare.

Polițiștii rutieri din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Prahova au desfășurat, în perioada 15-21 decembrie, o serie de acțiuni punctuale și controale având ca obiectiv principal prevenirea accidentelor rutiere și combaterea conducerii sub influența alcoolului, în contextul intensificării traficului specific perioadei premergătoare sărbătorilor de iarnă.

Polițiștii Serviciului Rutier, în colaborare cu specialiștii din cadrul Serviciului Arme, Explozivi și Substanțe Periculoase, Serviciului de Investigare a Criminalității Economice, precum și cu reprezentanți ai Inspectoratului General pentru Imigrări - Prahova, au desfășurat, luni, 22 decembrie, o amplă acțiune cu caracter preventiv și de control, pe principalele artere de circulație din județul Prahova.

DNA a emis un comunicat de presă privind trimiterea în judecată a lui Bogdan Nica, fost manager al Spitalului Județean Ploiești, Mihăiță Iordache, director financiar la același spital, și un om de afaceri bucureștean. Prejudiciul - 28,7 milioane lei. Șpaga se transmitea prin... cont bancar - 50.000 lei.