În această după-amiază, pe Strada Pictor Nicolae Grigorescu din municipiul Câmpina, conducătorii auto au avut marea surpriză să vadă printre mașini, pe carosabil, o locomotivă. Era urcată, bineînțeles, pe o platformă și transportată astfel, foarte probabil, la fier vechi.
Imaginea este sugestivă pentru o mare parte a industriei câmpinene și ar fi de așteptat ca astfel de imagini să mai vedem în Câmpina, având în vedere că mai multe garnituri de marfă, cu tot cu locomotive, au rămas blocate pe șinele care deserveau Rafinăria ”Steaua Română”. În condițiile în care podul CFR peste râul Prahova, prin care se asigura legătura feroviară între zona Rafinăriei și magistrala Ploiești - Brașov, este scos din circulație, iar la intersecția căii ferate cu Bulevardul Carol I s-a asfaltat peste șine, cam aceasta rămâne singura soluție pentru a mai putea face ceva cu acele garnituri de tren, majoritatea vechi și foarte uzate. Prezența locomotivei pe stradă, este drept, pe o platformă, a îngreunat serios traficul în zonă, formându-se coloane de mașini pe ambele sensuri de mers.

În noaptea de vineri spre sâmbătă au fost reluate, în condiții controlate, operațiunile tehnice la Barajul Paltinu, ca etapă de continuare a intervențiilor desfășurate anterior.

Este vorba de un eveniment așa cum nu a mai fost până acum, un eveniment care să reunească toții copiii talentați din Câmpina.

În contextul degradării grave apărute pe DN1, la kilometrul 99+100, în zona municipiului Câmpina, președintele Consiliului Județean Prahova, Virgiliu Nanu, a avut o întâlnire cu reprezentanții CNAIR, la discuții fiind invitați și prefectul județului Prahova, subprefecții și șeful ISU Prahova.

Criza apei a trecut, dar autoritățile par mai hotărâte ca oricând să ia toate măsuruile pentru a nu mai trece niciodată printr-o astfel de încercare.