În noaptea de luni spre marți a început demolarea podului feroviar dintre municipiul Câmpina și comuna Poiana Câmpina, pod situat peste râul Prahova și peste DN1. Lucrările vor dura până miercuri, la ora 24.00, perioadă în care traficul sub 3,5 tone este deviat prin Câmpina.
Podul feroviar a fost construit în anul 1974, deci în urmă cu exact 50 de ani. A fost folosit o vreme pentru transportul de persoane pe rutele Câmpina-Telega şi Câmpina-Valea Doftanei, precum și pentru aprovizionarea cu marfă a Rafinăriei ”Steaua Română” şi Turnătoriei Centrale ”Orion” din Câmpina. Podul era traversat zilnic de convoaie vagoane de marfă care asigurau cu materie primă și piese de schimb platformele industriale din oraș sau transportau țiței, uleiuri parafinoase și parafină înspre și de la Rafinăria Câmpina. Pe pod circulau și două perechi de trenuri de pasageri pe zi, programate la ore accesibile navetiștilor care lucrau în unitățile industriale câmpinene. Toate acestea sunt demult o amintire, iar de astăzi, iată, inclusiv podul feroviar devine amintire.
Din 1995, podul a fost considerat ca fiind periculos, pilonii săi, în special cel amplasat în mijlocul DN1, afundându-se din cauza stratului de sare din subteran. Din cauza agravării situației sale, pe data de 24 septembrie 2013 s-a decis închiderea completă a circulației feroviare pe acest pod.
Lucrările de demolare sunt executate de societatea Infra Systrem Proiect SRL București, valoarea contractului fiind de 4,9 milioane lei, fără TVA.
La începutul fiecărui mandat, aleșii locali sunt obligați să-și completeze declarațiile de avere și de interese și să le depună la Primărie pentru a fi postate pe site-ul instituției. Iată cât de bogați (sau nu) sunt noii aleși câmpineni.
Marți seară, în jurul orei 23.00, în Prahova a avut loc un accident rutier terifiant, în urma căruia doi tineri - șoferul de 27 ani și pasagerul de 26 ani - și-au pierdut viața.
La finalul mandatului trecut, Consiliul Local a aprobat o hotărâre prin care se repartizau spațiile locative din blocurile sociale de pe străzile Petrolistului și Năsăud, construite cu fonduri europene, prin Strategia de Dezvoltare Locală a Zonelor Urbane Marginalizate.
În rectificarea bugetului local al municipiului Câmpina, care se va afla pe ordinea de zi a ședinței extraordinare a Consiliului Local din 13 decembrie 2024, a fost inclusă suma de 150.000 lei pentru întocmirea DTAD (documentația tehnică în vederea obținerii autorizației de demolare) și realizarea efectivă a lucrărilor de demolare a fostului cinematograf.