În noaptea de luni spre marți a început demolarea podului feroviar dintre municipiul Câmpina și comuna Poiana Câmpina, pod situat peste râul Prahova și peste DN1. Lucrările vor dura până miercuri, la ora 24.00, perioadă în care traficul sub 3,5 tone este deviat prin Câmpina.
Podul feroviar a fost construit în anul 1974, deci în urmă cu exact 50 de ani. A fost folosit o vreme pentru transportul de persoane pe rutele Câmpina-Telega şi Câmpina-Valea Doftanei, precum și pentru aprovizionarea cu marfă a Rafinăriei ”Steaua Română” şi Turnătoriei Centrale ”Orion” din Câmpina. Podul era traversat zilnic de convoaie vagoane de marfă care asigurau cu materie primă și piese de schimb platformele industriale din oraș sau transportau țiței, uleiuri parafinoase și parafină înspre și de la Rafinăria Câmpina. Pe pod circulau și două perechi de trenuri de pasageri pe zi, programate la ore accesibile navetiștilor care lucrau în unitățile industriale câmpinene. Toate acestea sunt demult o amintire, iar de astăzi, iată, inclusiv podul feroviar devine amintire.
Din 1995, podul a fost considerat ca fiind periculos, pilonii săi, în special cel amplasat în mijlocul DN1, afundându-se din cauza stratului de sare din subteran. Din cauza agravării situației sale, pe data de 24 septembrie 2013 s-a decis închiderea completă a circulației feroviare pe acest pod.
Lucrările de demolare sunt executate de societatea Infra Systrem Proiect SRL București, valoarea contractului fiind de 4,9 milioane lei, fără TVA.

Cupa Liceelor Prahovene la dezbateri academice a avut loc la Ploiești, în perioada 22-23 noiembrie 2025, și a reunit elevi de la cele mai bune licee din județ, copii pasionați de dezbateri interesante, cu argumente bine gândite, pe teme sociale de larg interes.

În perioada 17 – 23 noiembrie 2025, polițiștii rutieri din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova au acționat conform Programului European al Organizațiilor Polițiilor Rutiere – ROADPOL, pentru verificarea legalității efectuării transportului de mărfuri și persoane.

Luni, 24 noiembrie, au început lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de la Movila Vulpii, iar traficul pe DN1 a fost închis și deviat pe rutele stabilite împreună cu Poliția Rutieră, CFR și Instituția Prefectului.

Poșta Română are o amplă campanie la nivel național în care închiriază o mare parte a sediilor și spațiilor pe care le deține.