În noaptea de luni spre marți a început demolarea podului feroviar dintre municipiul Câmpina și comuna Poiana Câmpina, pod situat peste râul Prahova și peste DN1. Lucrările vor dura până miercuri, la ora 24.00, perioadă în care traficul sub 3,5 tone este deviat prin Câmpina.
Podul feroviar a fost construit în anul 1974, deci în urmă cu exact 50 de ani. A fost folosit o vreme pentru transportul de persoane pe rutele Câmpina-Telega şi Câmpina-Valea Doftanei, precum și pentru aprovizionarea cu marfă a Rafinăriei ”Steaua Română” şi Turnătoriei Centrale ”Orion” din Câmpina. Podul era traversat zilnic de convoaie vagoane de marfă care asigurau cu materie primă și piese de schimb platformele industriale din oraș sau transportau țiței, uleiuri parafinoase și parafină înspre și de la Rafinăria Câmpina. Pe pod circulau și două perechi de trenuri de pasageri pe zi, programate la ore accesibile navetiștilor care lucrau în unitățile industriale câmpinene. Toate acestea sunt demult o amintire, iar de astăzi, iată, inclusiv podul feroviar devine amintire.
Din 1995, podul a fost considerat ca fiind periculos, pilonii săi, în special cel amplasat în mijlocul DN1, afundându-se din cauza stratului de sare din subteran. Din cauza agravării situației sale, pe data de 24 septembrie 2013 s-a decis închiderea completă a circulației feroviare pe acest pod.
Lucrările de demolare sunt executate de societatea Infra Systrem Proiect SRL București, valoarea contractului fiind de 4,9 milioane lei, fără TVA.

La nivelul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova - Serviciul de Investigații Criminale se efectuează cercetări într-un dosar penal întocmit sub aspectul săvârșirii infracțiunii de tentativă la viol, sub supravegherea Parchetului de pe lângă Tribunalul Prahova.

Nici în a doua zi de Crăciun, salvatorii montani de pe Valea Prahovei nu au avut liniște.

Simultan cu declanșarea crizei apei în zona Câmpina au apărut tot felul de speculații - de la situația barajului, la încercări de a vinde apa, tot felul de elucubrații menite, parcă, doar a tensiona și mai mult o situație deja foarte greu controlabilă de către autorități.

În ziua de Crăciun, salvatorii montani din Bușteni nu au avut liniște, fiind solicitați să intervină la un accident de ATV în Munții Baiului.