Pe 10 octombrie 2023, Ministerului Transporturilor a emis autorizația nr. 62 prin care se aprobă demolarea podului CFR peste DN1 și râul Prahova dintre Câmpina și Poiana Câmpina, cale ferată care mergea spre Telega, dar deservea și Rafinăria din Câmpina, precum și alte unități industriale din zonă.
Conform autorizației emise de Ministerul Transporturilor, dezafectarea podului de la km 0+609, de pe linia 312 Câmpina - Câmpinița, se va face în cinci luni, de la data începerii efective a lucrărilor, valabilitatea autorizației fiind de doi ani.
Vă reamintim că lucrările de demolare a podului CFR vor fi realizate de societatea Infra Systrem Proiect SRL București, valoarea contractului fiind de 4,9 milioane lei, fără TVA.
De asemenea, s-a decis deja că pe perioada demolării piciorului podului CFR, care se află exact în mijlocul DN1, traficul auto va fi deviat prin Câmpina pentru autoturisme și pe traseul Florești - Măgureni - Poiana Câmpina - Podu Vadului, pentru autovehiculele mai mari. De asemenea, urmează să se stabilească exact perioada, cele câteva zile, în care traficul rutier ușor de pe DN1 va fi mutat prin Câmpina, dar - cel mai probabil - acest lucru se va întâmpla în câteva săptămâni. Vom reveni.

În noaptea de vineri spre sâmbătă au fost reluate, în condiții controlate, operațiunile tehnice la Barajul Paltinu, ca etapă de continuare a intervențiilor desfășurate anterior.

Este vorba de un eveniment așa cum nu a mai fost până acum, un eveniment care să reunească toții copiii talentați din Câmpina.

În contextul degradării grave apărute pe DN1, la kilometrul 99+100, în zona municipiului Câmpina, președintele Consiliului Județean Prahova, Virgiliu Nanu, a avut o întâlnire cu reprezentanții CNAIR, la discuții fiind invitați și prefectul județului Prahova, subprefecții și șeful ISU Prahova.

Criza apei a trecut, dar autoritățile par mai hotărâte ca oricând să ia toate măsuruile pentru a nu mai trece niciodată printr-o astfel de încercare.