Pe 10 octombrie 2023, Ministerului Transporturilor a emis autorizația nr. 62 prin care se aprobă demolarea podului CFR peste DN1 și râul Prahova dintre Câmpina și Poiana Câmpina, cale ferată care mergea spre Telega, dar deservea și Rafinăria din Câmpina, precum și alte unități industriale din zonă.
Conform autorizației emise de Ministerul Transporturilor, dezafectarea podului de la km 0+609, de pe linia 312 Câmpina - Câmpinița, se va face în cinci luni, de la data începerii efective a lucrărilor, valabilitatea autorizației fiind de doi ani.
Vă reamintim că lucrările de demolare a podului CFR vor fi realizate de societatea Infra Systrem Proiect SRL București, valoarea contractului fiind de 4,9 milioane lei, fără TVA.
De asemenea, s-a decis deja că pe perioada demolării piciorului podului CFR, care se află exact în mijlocul DN1, traficul auto va fi deviat prin Câmpina pentru autoturisme și pe traseul Florești - Măgureni - Poiana Câmpina - Podu Vadului, pentru autovehiculele mai mari. De asemenea, urmează să se stabilească exact perioada, cele câteva zile, în care traficul rutier ușor de pe DN1 va fi mutat prin Câmpina, dar - cel mai probabil - acest lucru se va întâmpla în câteva săptămâni. Vom reveni.
Prahovenii au primit și în această dimineață mesaj RO-ALERT privind codul roșu de caniculă instituit de Administrația Națională de Meteorologie.
În momentul de față, în Câmpina se lucrează în mai multe puncte la refacerea platformelor de gunoi pe care vor fi amplasate insulele ecologice.
Compania Națională de Căi Ferate ”CFR” a anunțat că în cursul serii de luni, între orele 20.43 și 22.05, circulația feroviară pe ambele fire ale porțiunii dintre Câmpina și Florești Prahova a fost întreruptă.
După canicula de peste zi, după ora 19.00, la Câmpina s-a iscat - aproape din senin - o vijelie: cu intensificări puternice ale vântului, cu tunete și fulgere, ploaie - în unele locuri torențială, în alte locuri din Câmpina... deloc!