Primăria Câmpina a decis ca în zona centrală a municipiului să renunțe la vopseaua clasică pentru marcarea trecerilor de pietoni și să utilizeze vopsea termoplastică. Prin urmare, "zebrele" de pe bulevardul central nu mai sunt alb-negre, ci au fost vopsite în alb și roșu.
Potrivit reprezentanților Primăriei, acest tip de marcaj este mult mai eficient: este antiderapant, are un contrast mai puternic și este vizibil de la o distanță mai mare, iar odată întărită, vopseaua termoplastică formează un strat mai gros, ca și la marcajele rezonatoare. În plus, acest tip de vopsea, turnată la cald, are o aderență bună la stratul de suport și o rezistență mult mai mare, comparativ cu vopseaua clasică, la trafic și la factorii climatici. De exemplu, în timp ce vopseaua obișnuită de marcaj are o garanție de șase luni, lucrările realizate cu vopsea termoplastică au o garanție de până la 36 de luni.
Noile treceri de pietoni sunt parte a contractului anual de realizare a marcajelor rutiere longitudinale și transversale, contract încheiat de Primăria Câmpina cu societatea Teo Trans Consulting SRL București. Valoarea contractului este de aproximativ 50.000 lei (fără TVA) pentru tot anul.

Discuțiile pe proiecte din cadrul Consiliului Local Câmpina au devenit din ce în ce mai rare, iar atunci când sunt, calitatea lor este din ce în ce mai scăzută...

Asociația Câmpina Curată a lansat petiția "NU JUMULIȚI GÂSCA!", o denumire care ar putea suna amuzant dacă n-ar fi vorba de banii și viitorul firmelor românești.

După o pauză forțată de aproape zece zile, muncitorii au revenit la lucru pe Strada Orizontului, în proiectul derulat de HidroPrahova pentru reabilitarea și extinderea rețelei de apă și canalizare din Câmpina.

Practic, de aproape un an de când în parcul de pe Strada Oituz (fost ”Mițu-Chițu”) administrația locală a organizat târgul de Crăciun, acest spațiu a fost închis, de fapt, reînchis.