Primăria Câmpina a decis ca în zona centrală a municipiului să renunțe la vopseaua clasică pentru marcarea trecerilor de pietoni și să utilizeze vopsea termoplastică. Prin urmare, "zebrele" de pe bulevardul central nu mai sunt alb-negre, ci au fost vopsite în alb și roșu.
Potrivit reprezentanților Primăriei, acest tip de marcaj este mult mai eficient: este antiderapant, are un contrast mai puternic și este vizibil de la o distanță mai mare, iar odată întărită, vopseaua termoplastică formează un strat mai gros, ca și la marcajele rezonatoare. În plus, acest tip de vopsea, turnată la cald, are o aderență bună la stratul de suport și o rezistență mult mai mare, comparativ cu vopseaua clasică, la trafic și la factorii climatici. De exemplu, în timp ce vopseaua obișnuită de marcaj are o garanție de șase luni, lucrările realizate cu vopsea termoplastică au o garanție de până la 36 de luni.
Noile treceri de pietoni sunt parte a contractului anual de realizare a marcajelor rutiere longitudinale și transversale, contract încheiat de Primăria Câmpina cu societatea Teo Trans Consulting SRL București. Valoarea contractului este de aproximativ 50.000 lei (fără TVA) pentru tot anul.

Practic, de aproape un an de când în parcul de pe Strada Oituz (fost ”Mițu-Chițu”) administrația locală a organizat târgul de Crăciun, acest spațiu a fost închis, de fapt, reînchis.

Rezerviştii cȃmpineni au un parteneriat cu o asociaţie similară din orașul Achern - Germania, iar în baza acestui parteneriat desfășoară diverse acțiuni, printre care și comemorarea eroilor celeilalte ţări la datele tradiţionale.

Sâmbătă dimineață, la Bănești, de-a lungul DN1, aproape 200 de oameni au protestat față de CNAIR care amână de la începutul acestui an repararea pasarelei pietonale și care tergiversează de ani mulți realizarea unui sens giratoriu la intersecția spre Urleta.

Consiliul Județean Prahova intenționează înființarea Organizației de Management al Destinației Județul Prahova, un organism care ar avea ca principal scop promovarea județului ca destinație turistică.