Despre modul în care arată Strada Bobâlna din municipiul Câmpina știm cu toții. Este una dintre cele mai distruse străzi din localitate. O stradă găurită, fără canalizare, inclusă parțial în zona de impozitare A și parțial în zona de impozitare B. Ca și cum nu ar fi suficient, astăzi, la robinetele locuitorilor de pe Strada Bobâlna a curs apă cu pământ, lucru pentru care oamenii sunt profund "recunoscători" societății HidroPrahova. (foto de la cititori)
Pe Strada Bobâlna a fost schimbată conducta de apă potabilă în cadrul unui proiect mai amplu, care a inclus și Calea Doftanei și Bulevardul Bălcescu, proiect derulat prin Compania Națională de Investiții și finanțat prin Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei. Ei bine, acest proiect s-a încheiat de mai multă vreme, dar unele dintre lucrările incluse în proiect nu au fost realizate din motive știute doar de cei implicați direct. De exemplu, pe Strada Bobâlna nu a fost făcut niciun branșament la noua conductă de apă. Locuitorii sunt alimentați în continuare din conducta veche și foarte uzată, în care, probabil, mai intră și pământ. Branșamentele la conducta nouă de apă vor fi realizate anul acesta, odată cu reabilitarea străzii, de către SCDA Infrastructură SRL București, firmă care se ocupă și de asfaltare. Prețul branșamentelor - 27.250 lei fără TVA.

Luni, 24 noiembrie, au început lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de la Movila Vulpii, iar traficul pe DN1 a fost închis și deviat pe rutele stabilite împreună cu Poliția Rutieră, CFR și Instituția Prefectului.

Poșta Română are o amplă campanie la nivel național în care închiriază o mare parte a sediilor și spațiilor pe care le deține.

Câmpina este din ce în ce mai sufocată de traficul rutier, situație pe care o întâlnim în majoritatea localităților urbane din România.

În luna septembrie a fost aprobat de Consiliul Local Câmpina un regulament privind stabilirea unor măsuri pentru gospodărirea municipiului.