Sunt aproape doi ani de când pe DN1, la km 98, între Cornu și Câmpina, pe o distanță de 35 de metri, se circulă pe o singură bandă pe sensul de mers spre Ploiești. În toamna lui 2016, aici s-a produs o alunecare de teren, o surpare a taluzului dintre drumul național și râul Prahova, din cauza cantității mari de precipitații, dar și din cauza apărărilor de mal, care erau foarte vechi și au cedat. Astfel, surparea a ajuns până aproape de carosabil.
Deci de aproape doi ani zona este restricționată și semnalizată, dar nu s-a realizat nicio intervenție aici. Iar pământul continuă să o ia la vale din cauza ploilor. Orice intervenție pe DN1 trebuie realizată de Compania Națională pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere (CNAIR), care este administratorului drumului. La nivelul CNAIR, situația este cunoscută. După cum se precizează în procesul verbal de calamități, încheiat în 2016, "urmare a fenomenelor hidrometeorologice periculoase, scurgeri rapide de apă în cantități însemnate și infiltrații în corpul drumului, structurile de sprijinire s-au degradat, taluzul de rambleu s-a prăbușit, accentuându-se fisurile și crăpăturile pe banda 1, calea 2 (sensul Brașov - Ploiești), apărând și o tasare de aproape 4 cm. Toate aceste degradări sunt de natură a pune în pericol siguranța participanților la traficul rutier pe banda 1."
Până acum, CNAIR a realizat procedurile de achiziție publică pentru întocmirea documentației necesară executării lucrărilor de intervenție. Au fost contractate servicii de proiectare pentru expertiză tehnică - consolidare taluz rambleu şi refacere parte carosabilă banda I şi banda II pe DN1 km 98+250 stânga (valoare 101.150 lei) și servicii de proiectare DALI+PT+DE+AT (valoare 85.000 lei). După finalizarea documentațiilor vor trebui alocați banii necesari și realizarea licitației pentru executarea lucrărilor propriu-zise de consolidare, dar deocamdată nu se știe când vor avea loc aceste lucrări.

Societatea Just Civil Engineering SRL Ploiești, cea care a executat lucrările în cadrul proiectului privind eficientizarea energetică a Spitalului Municipal, a dat în judecată Primăria Câmpina, dosarul fiind pe rolul Tribunalului Prahova.

Consiliul Local Câmpina va discuta și aproba în ședința din 27 noiembrie 2025 vânzarea prin licitație a autoturismului Opel Insignia, cel devenit atât de faimos după ce i-a adus atâtea probleme fostului primar Horia Tiseanu.

Polițiștii Serviciului Rutier, în colaborare cu specialiștii Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier, au desfășurat în cursul zilei de 21 noiembrie o amplă acțiune de control pe principalele artere din județul Prahova, având ca obiect verificarea conformității transporturilor rutiere de mărfuri și persoane, precum și a respectării timpilor de conducere și de odihnă de către conducătorii acestor vehicule.

Joi seară. Unul dintre blocurile cu zece etaje de pe Strada Schelelor din Câmpina...