După cum este binecunoscut, în aceste zile se lucrează la demolarea podului feroviar de la Câmpina, circulația pe DN1 fiind oprită total, iar traficul deviat prin Câmpina.
Miercuri dimineață, în jurul orei 8.00, cu aproximativ 16 ore înainte expirării termenului de închidere a circulației pe DN1, lucrările par a fi în grafic. Atât cele două traverse, cât și stălpul de susținere din milocul DN1, au fost date jos, fărâmițate și se începe deja transportul lor. Totul se desfășoară pe un strat considerbail de balastru, pentru a nu afecta carosabilul.
Duă ce se va încheia transportul molozului rezultat, carosabilul va fi curățat și sunt toate premizele ca la miezul nopții, traficul rutier pe DN1 să fie reluat.
Demolarea podului feroviar va continua, iar traficul pe DN1 va mai fi afectat, dar fără închiderea totală a circulației autovehiculelor.
La ședința ordinară a Consiliului Local Câmpina de la finalul lunii aprilie, consilierul Cosmin Raț a venit cu o propunere care poate aduce 20-25 locuri de parcare pe Strada Sondei.
De la 1 mai, Cătălin Paraschiv a devenit manager al Casei de Cultură ”Geo Bogza” Câmpina, în urma câștigării unui concurs, astfel că postul de consilier personal al primarului Alin Moldoveanu, ocupat de acesta până la finalul lunii aprilie, devenise vacant.
Ședința ordinară a Consiliului Local Câmpina de la finalul lunii aprilie a adus un scandal monstruos în rândul aleșilor locali, din unele puncte de vedere, fără precedent în actuala Legislatură.
Un cititor CâmpinaTV.ro ne-a transmis pe numărul de whatsapp 0733.388.425 o imagine surprinsă zilele trecute în centrul Câmpinei, la intersecția de la Blocul 7ABC.