După cum este binecunoscut, în aceste zile se lucrează la demolarea podului feroviar de la Câmpina, circulația pe DN1 fiind oprită total, iar traficul deviat prin Câmpina.
Miercuri dimineață, în jurul orei 8.00, cu aproximativ 16 ore înainte expirării termenului de închidere a circulației pe DN1, lucrările par a fi în grafic. Atât cele două traverse, cât și stălpul de susținere din milocul DN1, au fost date jos, fărâmițate și se începe deja transportul lor. Totul se desfășoară pe un strat considerbail de balastru, pentru a nu afecta carosabilul.
Duă ce se va încheia transportul molozului rezultat, carosabilul va fi curățat și sunt toate premizele ca la miezul nopții, traficul rutier pe DN1 să fie reluat.
Demolarea podului feroviar va continua, iar traficul pe DN1 va mai fi afectat, dar fără închiderea totală a circulației autovehiculelor.

În noaptea de vineri spre sâmbătă au fost reluate, în condiții controlate, operațiunile tehnice la Barajul Paltinu, ca etapă de continuare a intervențiilor desfășurate anterior.

Este vorba de un eveniment așa cum nu a mai fost până acum, un eveniment care să reunească toții copiii talentați din Câmpina.

În contextul degradării grave apărute pe DN1, la kilometrul 99+100, în zona municipiului Câmpina, președintele Consiliului Județean Prahova, Virgiliu Nanu, a avut o întâlnire cu reprezentanții CNAIR, la discuții fiind invitați și prefectul județului Prahova, subprefecții și șeful ISU Prahova.

Criza apei a trecut, dar autoritățile par mai hotărâte ca oricând să ia toate măsuruile pentru a nu mai trece niciodată printr-o astfel de încercare.