Când plouă torențial, apar probleme pe multe străzi din Câmpina și atunci se vede cu adevărat calitatea lucrărilor realizate pe străzile respective. Strada Dunării din Cartierul Câmpinița este un exemplu perfect în acest sens. După ploaia de la începutul acestei săptămâni, strada s-a inundat aproape complet.
După finalizarea lucrărilor de canalizare, în Cartierul Câmpinița străzile au fost asfaltate. Și s-a asfaltat cu atâta simț de răspundere, încât au fost acoperite și gurile de scurgere a apei. Bine, nici canalizarea nu este funcțională pentru că există o porțiune (între sensul giratoriu și calea ferată) unde lucrarea nu s-a mai realizat din motivele cunoscute de toată lumea (povestea cu societatea Cast care a reziliat contractul cu HidroPrahova, blocajul intervenit și de aici un oraș întreg paradit).
Câmpinenii, inclusiv cei de pe Strada Dunării, mai fac haz de necaz și spun că balta ar trebui populată cu pește și poate chiar concesionată, pentru a spori veniturile localității. Alții spun că, până la urmă, este normal să fie apă pe o stradă care se numește Dunării. Dar este un umor amar, pentru că toată lumea s-a săturat de problemele tot mai acute pe care le are Câmpina la capitolul infrastructură.
(Fotografie trimisă de un cititor)

La ședința ordinară a Consiliului Local Câmpina de la finalul lunii septembrie s-a înregistrat o situație, pe care noi, CâmpinaTV.ro, am considerat-o la momentul respectiv ”dezolantă și jignitoare”.

Pe DN 1, în zona localității Nistorești, județul Prahova, a avut loc sâmbătă un accident rutier în care au fost implicate cinci autoturisme.

O întrebare a consilierului local Nicolae Moisescu i-a prilejuit primarului Câmpinei, Irina Nistor, un răspuns mai amplu, complex, din care am mai aflat o serie de lucruri - nu prea promițătoare - despre fostul Sat de vacanță, adică fosta tabără Voila.

Prin Ordinul 1784/22 octombrie 2025, Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației a aprobat lista investițiilor pentru care se alocă finanțare de la bugetul de stat prin Programul național de consolidare a clădirilor cu risc seismic ridicat.