Promiteam la momentul în care am anunțat că Primăria muncipiului Câmpina a adus în consultare publică Planul de Mobilitate Urbană Durabilă că vom reveni asupra unora dintre cele mai interesante detalii din acest document. Am prezentat deja o situație a numărului salariaților din perioada 2016-2020, iar în rândurile următoare vă vom prezenta o situație a căilor rutiere din Câmpina, așa cum sunt ele prezentate în PMUD.
Potrivit documentului supus consultării publice, în Câmpina totalul drumurilor publice însumează 119,860 km. Din acest total, 4,219km sunt drumuri de pământ, iar 5,026km sunt drumuri de balast. Restul sunt drumuri asaltate, astfel că se poate spune că, la momentul realizării documentației, peste 7,7% din totalul căilor rutiere din Câmpina nu sunt asfaltate.
Concluzia PMUD pe acest segment de documentație este că se impune ”modernizarea și reabilitarea infrastructurii rutiere, avându-se în vedere inclusiv extinderea acesteia”.

Simultan cu declanșarea crizei apei în zona Câmpina au apărut tot felul de speculații - de la situația barajului, la încercări de a vinde apa, tot felul de elucubrații menite, parcă, doar a tensiona și mai mult o situație deja foarte greu controlabilă de către autorități.

În ziua de Crăciun, salvatorii montani din Bușteni nu au avut liniște, fiind solicitați să intervină la un accident de ATV în Munții Baiului.

Miercuri dimineață, înainte de răsăritul soarelui, la o casă de pe Strada Tulburii, din centrul comunei Poiana Câmpina, a izbucnit un incendiu.

În cursul zilei de marți, 23 decembrie, polițiștii rutieri din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Prahova au desfășurat o acțiune de amploare pe Drumul Național 1 (E60), în colaborare cu polițiștii rutieri ai Inspectoratelor de Poliție Județene Ilfov și Brașov.