Lipsa de bun simț a unora dintre noi întrece uneori orice limită. Iată unde și-a parcat astăzi mașina un conducător auto - în pasajul de la ceas din centrul Câmpinei, o zonă exclusiv pietonală, situată în apropierea parcării de la Piața Centrală.
Mulți câmpineni au trecut revoltați, în această după-amiază, în jurul orei 15.00, pe lângă autoturismul Renault Megane, cu numărul de înmatriculare B-05-VUK, parcat în pasajul de la ceas. Aproape că nu-ți vine să crezi ce tupeu pot avea unii conducători auto, cum își permit ei să încalce legea și să sfideze orice norme ale bunului simț. Șoferul a fost sancționat contravențional de un agent al Poliției Rutiere Câmpina pentru staționare interzisă, dar și pentru neprezentarea documentelor la control. Pentru că asta s-a întâmplat, conducătorul auto a refuzat să prezinte actele la control, susținând că nu le are asupra lui.
Întâlnim din ce în ce mai des astfel de cazuri, din păcate. Da, avem o problemă cu lipsa locurilor de parcare în Câmpina, dar aceasta în niciun caz nu poate fi o scuză pentru parcarea mașinii într-o zonă destinată pietonilor, o zonă unde copiii se joacă sau hrănesc porumbeii, o zonă unde trecătorii se mai opresc pentru a se odihni.
Reluat după pandemie, concursul ”Umbrela verde”, organizat la Școala Gimnazială ”Ion Câmpineanu”, a fost prilej de mari emoții, dar și de bucurii, cuprinzând lucrări ale elevilor din 37 județe ale României.
Floricon Salub anunță modificarea programului de colectare a deșeurilor vegetale în Câmpina, în perioada 1 Mai – Sărbătorile Pascale, având în vedere faptul că vor exista șase zile libere (1-6 mai 2024).
Programul de colectare a deșeurilor menajere de la populație va suferi unele modificări de 1 Mai și Sfintele Sărbători Pascale, având în vedere că în perioada 1-6 mai este o minivacanță și nu se lucrează.
Un grup de 25 elevi de la Colegiul Național ”Nicolae Grigorescu” Câmpina au vizitat miercuri, 10 aprilie, sediul PRO TV, din București, prin intermediul platformei JOBLANDIA - platformă ce facilitează legătura licee - companii pentru a oferi adolescenților o perspectivă practică asupra organizațiilor și joburilor existente și viitoare, sprijinindu-i astfel să-și aleagă cât mai informat cariera.